Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2023 - 08:43 facebook twitter linkedin Ασημένια Οικονομία - Silver Economy - Μια αγορά για Ασφαλιστικά Προϊόντα που συνεχώς διευρύνεται! Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2023 facebook twitter linkedin Μια έρευνα για τις τάσεις του ασφαλιστικού κλάδου στη ζώνη ΕΜΕΑ (Europe, Middle East, and Africa) σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, υπογραμμίζει τις αναδυόμενες αγορές όπως αυτή για το Cyber Insurance. για Pet insurance του οποίου η ζήτηση αυξάνει εκθετικά, την ασφάλιση έναντι καιρικών φαινομένων και την παραμετρική ασφάλιση. Αυτό όμως που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι η συνεχής ανάπτυξη της ασημένιας οικονομίας. Αφορά το τμήμα του πληθυσμού που παλαιότερα δεν αποτελούσε αγορά στόχο, αυτό των 50-55 ετών και άνω και τώρα δείχνει να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό. Η αγορά της ασημένιας οικονομίας περιλαμβάνει όλα τα αγαθά που προορίζονται για αυτή την ηλικιακή κατηγορία. Οι οικονομικές δραστηριότητες και ευκαιρίες σχετίζονται με το γεγονός πώς οι άνθρωποι ζουν περισσότερο, απολαμβάνουν πιο υγιείς ζωές και συνεχίζουν να εργάζονται, να ταξιδεύουν και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες αναψυχής. Έτσι έχει δημιουργηθεί μια αυξανόμενη αγορά για προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται σε μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους, που παλαιότερα δεν θεωρούνταν ως ιδανική αγορά. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, με ένα αυξανόμενο μέρος της πελατειακής βάσης να εμπίπτει στην κατηγορία της ασημένιας οικονομίας, επωφελούνται από την εξερεύνηση αυτής της αγοράς και την προσφορά εξειδικευμένων ασφαλιστικών προϊόντων πέρα από την ασφάλιση υγείας και ζωής. Νεοφυείς επιχειρήσεις όπως η Heimkapital και η Wertfaktor, βοηθούν τον πληθυσμό της ασημένιας οικονομίας να πουλήσει τα μεγάλα ακίνητα στα οποία μεγάλωσε τα παιδιά του και να αγοράσει μικρότερα, ώστε να ζήσει μια οικονομικά σταθερή ζωή μετά τη συνταξιοδότησή του. Τα χρήματα που προκύπτουν από αυτές τις αγοραπωλησίες, συχνά τοποθετούνται σε ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά προϊόντα, αλλά και προϊόντα κάλυψης νεότερων γενιών ως δώρο. Το μέγεθος της ευρωπαϊκής οικονομίας αργύρου υπολογίζεται σε 3,7 τρισεκατομμύρια ευρώ και συνεχώς αυξάνει λόγω δημογραφικού προβλήματος. Η Ελλάδα πέρα από τον δικό της πληθυσμό, λόγω εξαιρετικού κλίματος, γίνεται αποδέκτης αυτού του τμήματος του πληθυσμού οι οποίοι έρχονται για μετεγκατάσταση στην Ελλάδα. Αυτή η μετακίνηση σύμφωνα με το enterprisegreece.gov.gr αναμένεται να αποφέρει ετησίως 5 δισ. ευρώ στην οικονομία και να δημιουργήσει 60.000 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. ΣΗΜ: Στην νεοελληνική χρησιμοποιούμε την λέξη ασήμι, από τον άσημο (χωρίς σήμανση) άργυρο, δηλαδή τον άργυρο που δεν έχει γίνει νόμισμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43