Λάουρα Σταυρίδου, 28/4/2023 - 08:56 facebook twitter linkedin Φίλοι Διαμεσολαβητές η αυθεντικότητα εκτιμάται από τον πελάτη ως μεγάλη αξία! Λάουρα Σταυρίδου, 28/4/2023 facebook twitter linkedin Στη δεκαετία του 1990 συνηθίζονταν, ως μέσο ενδυνάμωσης της πώλησης, να προβάλλεται στον πελάτη μια εικόνα του «επιτυχημένου», μέσα από τη χρήση ακριβών αντικειμένων, όπως ένα χρυσό ρολόι, έναν επώνυμο αναπτήρα και ένα στυλό -με σηματάκι το λευκό βουνό- συνήθως. Μια άλλη διαδεδομένη τεχνική, ήταν αυτή του «καθρέπτη». Δηλαδή προκειμένου να δημιουργηθούν εύκολα σχέσεις με τον πελάτη, ο διαμεσολαβητής ακολουθούσε- αντικατόπτριζε, τις κινήσεις και την επιλογή των λέξεων του πελάτη, ώστε να δημιουργηθεί μια εντύπωση, συμβατότητας μεταξύ των δυο ανθρώπων. Μπορεί σε ένα βαθμό αυτοί οι μέθοδοι να είχαν επιτυχία, πλέον όμως αυτό που μετράει περισσότερο από κάθε τι άλλο για τον πελάτη, είναι η αυθεντικότητα. Υπάρχουν δυο βασικοί λόγοι για να προσπαθήσετε ακόμα περισσότερο προς την πλευρά της αυθεντικότητας: Η κάθε είδους «υποκριτική τεχνική» μυρίζει απελπισμένη προσπάθεια πώλησης. Αυτή η έκφραση δυστυχώς προέρχεται από έναν πελάτη και μάλιστα την έχω εξευγενίσει κάπως. Πλέον όλοι και μαζί και οι δυνητικοί πελάτες είναι πολύ ικανοί στο να εντοπίζουν την αυθεντικότητα. Όλοι είναι εξαιρετικοί στον εντοπισμό ασυνεπειών μεταξύ αυτού που δείχνετε και αυτού που πιστεύετε. Το να είστε αυθεντικοί σημαίνει να εκφράζετε τον πραγματικό σας εαυτό και να προτείνετε αυτό που πραγματικά πιστεύετε. Υπάρχουν ήδη πάρα πολλοί διαμεσολαβητές που είναι πρόθυμοι να πουν αυτό που θέλει ο δυνητικός πελάτης να ακούσει για να πραγματοποιήσουν την πώληση. Μην μετατραπείτε σε ένα από εκείνους. Μην προβάλετε έναν «άλλο εαυτό» για να κάνετε μια πώληση. Αντίθετα, αξιοποιήστε τα πραγματικά δυνατά σας σημεία και μάθετε πώς να τα χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο με τον δυνητικό πελάτη που έχετε μπροστά σας. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης θα νιώσει ότι είστε σύμβουλος και όχι πωλητής. Άλλωστε όμοιος ομοίω αεί πελάζει, που σημαίνει ότι όσο πιο αυθεντικός είστε τόσο περισσότερο θα έλκετε ανθρώπους που σας μοιάζουν σε χαρακτήρα και θα είναι πιο εύκολη μια διαχρονική σχέση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06