Λάουρα Σταυρίδου, 10/2/2023 - 10:02 facebook twitter linkedin Απασχολημένος ή Αποτελεσματικός ; Ου μόνον το μάχεσθαι αλλά το νικάν! Λάουρα Σταυρίδου, 10/2/2023 facebook twitter linkedin Εδώ και πολλά χρόνια, οι Αμερικανοί είχαν θέσει το θέμα της διαφοράς μεταξύ του να είναι κανείς συνεχώς απασχολημένος και του να είναι παραγωγικός. Έγιναν πολλά σεμινάρια τα οποία τόνιζαν πως το να είσαι απασχολημένος σημαίνει να εργάζεσαι πιο σκληρά ενώ το να είσαι παραγωγικός σημαίνει να δουλεύεις πιο έξυπνα. Ετυμολογικά ο απασχολημένος είναι αυτός που έχει πολλές δραστηριότητες ενώ ο παραγωγικός είναι αυτός που επιτυγχάνει το συγκεκριμένο και καθορισμένο αποτέλεσμα. Πλέον γνωρίζουμε ότι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές είναι αρκετές μέρες του μήνα απασχολημένοι και ίσως λιγότερες, αναλογικά, παραγωγικοί. Τι είναι όμως αυτό που κάνει έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να είναι απασχολημένος; Η ριζική αιτία, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι η ανάγκη του: «πρέπει να κάνω κάτι γι’ αυτό» ή «πρέπει να κάνω κάτι για να το διορθώσω». Σύμφωνα με τον Ψυχίατρο κύριο Β. Γιαννακόπουλο, «Πόνος είναι η ανεκτέλεστη εντολή. Όταν γνωρίζουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, πχ να διορθώσουμε τα οικονομικά μας και δεν κάνουμε τίποτα, ο ψυχικός πόνος επιμένει. Μόλις αρχίσουμε να εκτελούμε την εσωτερική εντολή -κάνε κάτι γι’ αυτό- οτιδήποτε και αν είναι, αποτελεσματικό ή λιγότερο αποτελεσματικό, ο πόνος υποχωρεί.» Αυτό που λοιπόν μπερδεύει τα πράγματα είναι το «αποτελεσματικό ή λιγότερο αποτελεσματικό». Στην προσπάθεια μας να μειώσουμε τον πόνο που μπορεί να εξωτερικεύεται ως άγχος, φόβο για το μέλλον, αίσθημα ανεπάρκειας, ματαίωσης ελπίδων κτλ, προτιμάμε να κρατάμε τη μέρα μας γεμάτη δραστηριότητες και το μυαλό μας άδειο από τον φόβο για το αύριο. Τι μπορούμε να κάνουμε πρακτικά για να ξεχωρίζουμε συνεχώς και καθημερινά σε ποια φάση είμαστε, αυτή της απασχόλησης ή αυτή της παραγωγικότητας; Δείτε μια εντυπωσιακή ανάλυση της συμπεριφοράς της απασχόλησης έναντι της παραγωγικής συμπεριφοράς απο το superhuman.com : https://blog.superhuman.com/busy-vs-productive/ Μανιώδη δραστηριότητα αντί Εστιασμένη δραστηριότητα. Βιαστική εργασιακή συμπεριφορά αντί Χαλαρή συμπεριφορά. Εύκολη Διάσπαση Προσοχής αντί να υπάρχει Ικανότητα Διαχείρισης των Περισπασμών. Κινητοποίηση λόγω άγχους αντί κινητοποίησης λόγω Αποστολής- Στόχου. Υπερπροσπάθεια να γίνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα αντί στοχευμένη εργασία προς ιεραρχημένες προτεραιότητες. «Ναι» σε κάθε καινούργια δραστηριότητα αντί του «Όχι» ώστε να υπάρχει σωστή διαχείριση χρόνου. Δεν υπάρχει ποτέ αρκετός χρόνος για να γίνουν τα πράγματα αντί να τελειώνουν όλα τα projects στον προσχεδιασμένο χρόνο. Διενεργούνται από το άτομο πολλαπλές αλλά επιφανειακές εργασίες αντί βαθιά και ποιοτική εργασία. Το άτομο εργάζεται σκληρά αντί να εργάζεται έξυπνα. Αναγνωρίζετε ορισμένα ή πολλά δείγματα απασχόλησης; Προσοχή θα οδηγηθείτε με μαθηματική βεβαιότητα σε αίσθημα ματαίωσης καθώς δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα ανάλογο της υπερπροσπάθειας και ίσως οδηγηθείτε σε burn out. Και μη ξεχνάτε πως σύμφωνα με τους Σπαρτιάτες σημασία δεν έχει μόνο η μάχη αλλά και η νίκη! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18