Λάουρα Σταυρίδου, 8/3/2021 - 14:23 facebook twitter linkedin Ιατρικό Ιστορικό στην πρώτη Συνάντηση. Πώς γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 8/3/2021 facebook twitter linkedin Είναι ευρέως κατανοητό ότι η θεσμοθετημένη από την IDD "βέλτιστη συμβουλή", απαιτεί για την πρακτική εφαρμογή της, κάποιες αλλαγές επί των διαδικασιών που εφαρμόζονται σήμερα στις πωλήσεις. Προτείνουμε μια εξ αυτών να είναι, η συμπλήρωση του ιατρικού ιστορικού του δυνητικού πελάτη στην πρώτη συνάντηση. Αν και πολλοί συνάδελφοι συμφωνούν με αυτήν την αλλαγή, αναγνωρίζουμε ότι η εφαρμογή της έχει δυσκολίες, τόσο λόγω GDPR, όσο και στη συνήθη διαδικασία της πώλησης. Έτσι λοιπόν προκειμένου για να λάβουμε τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα (υγεία) στη πρώτη συνάντηση, καταρχήν είναι σημαντικό να δώσουμε μια σύντομη επιστολή στον πελάτη, όπου τον διαβεβαιώνουμε πως τα στοιχεία που μας παραχωρεί, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για κατάρτιση μελέτης της ασφαλιστικής σύμβασης και θα τηρηθούν εμπιστευτικά. Σε περίπτωση που δεν προχωρήσουμε τελικά σε ασφαλιστική σύμβαση, θα τα διαγράψουμε. Όσον αφορά στη τεχνική δυσκολία συμπλήρωσης του ιατρικού ιστορικού από το πρώτο ραντεβού, αυτή μπορεί να προσπελαστεί εάν δώσουμε επαρκή δικαιολογητικό λόγο. Δικαιολογητικός Λόγος (το αρχαίο "Λόγο διδόναι") σημαίνει να αιτιολογήσουμε, αυτό που θέλουμε αν κάνουμε. Ένα πρότυπο συζήτησης με τον δυνητικό πελάτη μας μπορεί να είναι το ακόλουθο: "Κύριε πελάτη ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο στην πραγματικότητα είναι μια Προληπτική Συμφωνία Χρηματοδοτικής Στήριξης. Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι συνάπτουμε μια συμφωνία που προηγείται από μια ζημιά, ούτως ώστε η ζημιά αυτή να καλυφθεί με ρευστό χρήμα κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της ή και ολόκληρη, από την ασφαλιστική εταιρία. Σε αυτή τη συμφωνία για κάθε 1.000€ που αναλαμβάνει ν ’αποζημιώσει η εταιρία, εσείς θα καταβάλετε ως ασφάλιστρο 1€ ή 5€ ή 10€, ΑΝΑΛΟΓΑ με κάποιους παράγοντες. Αυτοί οι παράγοντες είναι, που καθορίζουν το ακριβές ασφάλιστρο και ο σημαντικότερος από αυτούς, είναι το ιατρικό ιστορικό που σας ζητάω. Προκειμένου λοιπόν να είμαι ακριβής τόσο ως προς το είδος των καλύψεων που μπορώ να σας παρέχω, όσο και προς το ασφάλιστρο που θα πρέπει να καταβάλετε, τα στοιχεία αυτά (ιατρικό ιστορικό) μου είναι απαραίτητα". Με αυτόν τον τρόπο: Αποφεύγουμε τις δυσκολίες που ενδεχομένως θα προκύψουν από το underwriting και τη δυσάρεστη θέση να αιτιολογήσουμε στον πελάτη το ότι δε θα μπορέσουμε να του δώσουμε τα συμφωνηθέντα. Διευκολύνουμε το κλείσιμο, διότι η συμπλήρωση της αίτησης πλέον δεν περιλαμβάνει το ιατρικό ιστορικό αφού το έχουμε ήδη λάβει στη πρώτη συνάντηση. Καθιστούμε σαφές στον δυνητικό ασφαλισμένο από την πρώτη κιόλας συνάντηση, ότι πρόκειται για μια επαγγελματική επαφή, που βασίζεται σε επαγγελματική εμπειρία και όχι σε μια προσπάθεια να είμαστε αρεστοί. Εννοείται φυσικά, πως το ιατρικό ιστορικό το συμπληρώνουμε σε αίτηση ασφάλισης της εταιρίας και όχι σε κάποιο πρόχειρο χαρτί και δεν χρειάζεται η υπογραφή του πελάτη σε αυτή τη φάση. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Βιογραφικό Σημείωμα Η Λάουρα Σταυρίδου, ξεκίνησε την Ασφαλιστική της καριέρα το 1987 με έμφαση τις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, παράλληλα με την Φοίτηση της στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Οικονομικών Σπουδών. Ως LUTCF υπήρξε Moderator όλα τα έτη που το Ι.ΧΟ.Σ συνεργαζόταν με το TAC. Μετά την αποχώρηση του προγράμματος LUTC από την Ελλάδα, προχώρησε στη συγγραφή του νέου εκπαιδευτικού υλικού του Ι.ΧΟ.Σ και συγκεκριμένα των εξής βιβλίων: Ασφαλίσεις Φυσικών Προσώπων (2 τόμοι) Ασφαλίσεις Νομικών Προσώπων (2 τόμοι) Επάλληλες Πωλήσεις (1 τόμος) Επιχειρηματική Ηθική & ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σαν Επιχειρηματίας (1 τόμος) Το 2010, το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο Κύπρου υιοθέτησε και ενέταξε όλα τα βιβλία στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα «ΔΑΔΑ» Το 2011 έθεσε τις βάσεις για μια ψηφιακή πλατφόρμα Ανάλυσης Αναγκών Επιχειρήσεων το Risk Sharing Plan. Μεταξύ των ετών 2014 – 2017 με μια ομάδα επίλεκτων συναδέλφων κατάρτισαν το πρώτο Ασφαλιστικό Πρωτόκολλο, ένα έργο για την διευκόλυνση και την προστασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή από την Αστική του Ευθύνη. Από το 2016 έως και σήμερα είναι συνιδρυτής του Insurance Academy με αντικείμενο την Εκπαίδευση, Μελέτη και Έρευνα των Εφαρμοσμένων Ασφαλιστικών καθώς και τη δημιουργία videos ασφαλιστικού περιεχομένου, με στόχο την αύξηση της ασφαλιστικής συνείδησης των δυνητικών πελατών και την διευκόλυνση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο έργο τους. Το 2017, ολοκλήρωσε του Risk Sharing Plan - Κλειδόλιθος, το οποίο πλέον διαθέτει και Πιστοποίηση από το πρόγραμμα SIMCA για την λειτουργικότητα του, καθώς και για τη δυνατότητα συγκέντρωσης meta data. To 2020, μετά από διαγωνισμό της ασφαλιστικής εταιρείας EuroLife Cyprus, ανέλαβε ως Insurance Academy την επικαιροποίηση καθώς και αναμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού τους, δημιουργώντας το «The EuroLife Way». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03