close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Nextdeal άνοιξε διάλογο για τους πραγματογνώμονες - Οι προτάσεις του κ. Γιώργου Μάστακα 
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/9/2018 - 11:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Nextdeal άνοιξε διάλογο για τους πραγματογνώμονες - Οι προτάσεις του κ. Γιώργου Μάστακα 

Nextdeal newsroom, 3/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μία ενδιαφέρουσα τοποθέτηση για το επάγγελμα των πραγματογνωμόνων και την πιστοποίησή τους έλαβε το nextdeal.gr από τον κ. Γιώργο Μάστακα, την οποία και δημοσιεύει.

Η τοποθέτηση του κ. Μάστακα γίνεται με αφορμή το άρθρο "Τι γίνεται με τους πραγματογνώμονες και την πιστοποίησή τους;" του κ. Παπαϊωάννου, που δημοσίευσε το nextdeal.gr την Παρασκευή 31/8/2018.

Διαβάστε αναλυτικά:

Προς: Κον Παπαιωάννου περιοδικό Next deal

ΘΕΜΑ: ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ

Αγαπητέ κε Παπαιωάννου

Σε συνέχεια του αρθου σας για τους Έλληνες πραγματογνώμονες το πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι πολύ μεγάλο και γίνεται πολύ μεγαλύτερο στους λοιπούς κλάδους όπου τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Έχω επαναλάβει πολλές φορές σε διάφορα άρθρα μου κατά το παρελθόν ότι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ελληνικής ασφαλιστική αγοράς είναι οι Έλληνες πραγματογνώμες και καλώ όλους τους αρμόδιους φορείς να πάρουν μέτρα και αφήσουν τα ευχολόγια.

Σας παρουσιάζω το σχέδιο ώστε να λυθεί κάθε πρόβλημα με τους Έλληνες πραγματογνώμονες που είναι το μεγαλύτερο αγκάθι της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς. Εάν ακολουθήσει η ασφαλιστική αγορά όλα αυτά τα βήματα να είστε βέβαιος ότι σε 3 χρόνια από σήμερα θα έχει την καλύτερη φήμη στην αγορά των λοιπών κλάδων που δυστυχώς τώρα δεν την έχει (και ίσα ίσα έχει το ανάποδο) και θα δείτε και το εξής εντυπωσιακό. Αύξηση παραγωγής λοιπών κατά 20 % τουλάχιστον σε μια τριετία και σε μια δεκαετία διπλασιασμό παραγωγής λοιπών κλάδων. Δεν τα ακολουθεί αυτά όμως η ασφαλιστική αγορά και θα κάτσει να χαροπαλεύει με μικρές παραγωγές και με μία πίτα της Ελληνικής Ασφαλιστική αγοράς που θα είναι περιορισμένη στα 3. 5 δις (μαζί με τη ζωή) και θα λέει ότι οι Έλληνες δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση και θα προσπαθεί να σκοτώσει τα ασφάλιστρα στον κλάδο αυτοκινήτων. Αυτά που ακούμε δηλαδή εδώ και 30 χρόνια.

Οι Έλληνες δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση αποκλειστικά και μόνο γιατί φταίνε οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι πραγματογνώμονες που και αυτοί με τη σειρά του ζούνε με τη δαμόκλειο σπάθη της επόμενης εντολής και προσπαθούν να κάνουν τα καλά παιδιά στις εταιρίες. Όταν το καταλάβουν αυτό οι εταιρείες τότε θα δούνε και πολύ μεγαλύτερα νούμερα και δεν θα αυτοπεριορίζονται σε νούμερα που έχει η «κρεαταγορά του Ρεντη». Προσέξτε για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να γίνουν όλα τα κάτωθι και όχι κάποια από αυτά.

Κάτωθι λοιπόν η λύση στο πρόβλημα.

  • Στόχος της ασφαλιστική είναι να πληρώνει και όχι να μην πληρώνει. Αυτό πρέπει να το κάνει θέσφατο και να το παρουσιάζει παντού και πάντα . Σε συνεργάτες, διαμεσολαβητές εσωτερικούς συνεργάτες, πραγματογνώμονες και δικηγόρους. Πρέπει δηλαδή να αλλάξει το DNA μιας ασφαλιστικής εταιρεία. Γεγονός δύσκολο αλλά πρέπει να το κάνει.
  • Να δημιουργήσει μια ομάδα εσωτερική που να ελέγχει τα γραφεία πραγματογνωμόνων μέσα σε κάθε ασφαλιστική για να ελέγχει τα χαρτιά τους τα πτυχία τους και τους μόνιμους υπαλλήλους.
  • Να δημιουργήσει λίστα ανάλογα με του υπαλλήλους του κάθε γραφείου πραγματογνωμόνων και να παίρνουν ανάλογές εντολές ως κάτωθι:

- Ζημίες μέχρι 10.000 € γραφείο με ένα πραγματογνώμονα

- Ζημίες μέχρι 100.000 € γραφείο να υπάρχουν 2 πραγματογνώμονες

- Ζημίες μέχρι 1.000.000 € τρείς πραγματογνώμονες και μία γραμματεία

- Ζημίες από εκεί και πάνω μόνο τα μεγάλα γραφεία τα οποία δεν είναι περισσότερα από 4 στην Ελλάδα και τα οποία να καθορίζονται με τους παρακάτω δείκτες:

o Να έχουν περισσότερους από 5 συνεργάτες - πραγματογνώμονες διαφόρων ειδικοτήτων (μόνιμοι ή μέτοχοι)

o Να έχουν περισσότερους από 5 εξωτερικούς συνεργάτες που να απασχολούνται ως πραγματογνώμονες

o Οι μέτοχοι ιδιοκτήτες να έχουν εμπειρία μεγαλύτερη από 20 χρόνια είτε στο χώρο είτε στην αγορά εργασίας και να κατέχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε μηχανικού είτε οικονομολόγου με εγγραφή τους στα αντίστοιχα επιμελητήρια (Τεχνικό, Οικονομικό κλπ). Επίσης σε αυτά τα γραφεία θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο μεταπτυχιακά ή ένα διδακτορικό . Εννοείτε ότι δεν συγκαταλέγονται στην έννοια του μηχανικού ή του οικονομολόγου οι Γεωπόνοι με οικονομικές σπουδές ή οι απόφοιτοι λυκείου με τεχνικές σπουδές (είναι αστείο ότι διαχειρίζονται ζημίες εκατομμύριών από γεωπόνους και από απόφοιτους λυκείου.. μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά)

o Η αθροιστική εργασιακή εμπειρία όλων των συνεργατών σε οποιοδήποτε πεδίο θα πρέπει να είναι περισσότερο από 100 έτη και η αντίστοιχη αθροιστική εμπειρία σε πραγματογνωμοσύνες θα πρέπει να είναι και αυτή περισσότερη από 100 χρόνια.

o Τουλάχιστον 2 άτομα γραμματεία

o Άριστη γνώση Αγγλικών ή/και Γερμανικών (ή άλλης γλώσσας) επιπέδου Proficiency στη γνώση Αγγλικής ή αντίστοιχου επιπέδου Toefl, G-mat ή εάν έχει τελειώσει πτυχίο σε Αγγλική χώρα και τα αντίστοιχα για τις άλλες χώρες

  • Η έννοια του πραγματογνώμονα ορίζεται ως εξής και μόνο:

Πτυχιούχος Ανώτατης σχολής ή Ανωτέρας και εξωτερικού που να σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο in building or construction, surveying, engineering, risk management, law or finance και τίποτα άλλο. Σας το αντιγράφω όπως είναι στην Αγγλία. Όχι Γεωπόνος σε καμία περίπτωση γιατί γελάνε και οι πέτρες. Κατατεθειμένοι τίτλοι ότι είναι μέλη σε ένα από αυτά ή τα έχουν τελειώσει και επειδή στην Ελλάδα κανένας δεν τα έκανε αυτά ή τα έχουν κάνει ελάχιστοι θα δώσουν οι ασφαλιστικές ένα δικαίωμα 3 ετίας να τελειώσουν τουλάχιστον τα certificates ή καλύτερα τα diplomas σε έναν από αυτούς του οργανισμούς Chartered Institute of Loss Adjusters (CILA) - Chartered Insurance Institute (CII) και μέχρι τότε να καταθέσουν ότι έχουν περάσει τις εξετάσεις επιπέδου Β (πράκτορα ) και για τα γραφεία άνω των
1.000.000 € τις εξετάσεις επιπέδου Γ (Μεσίτη).

  • Λίστα με τις υποχρεωτικές ημέρες που πρέπει να παρουσιάζουν την έκθεση τους και πιο συγκεκριμένα:

1. Ζημία εως 25.000 € σε 5 εργάσιμες μέρες από την κατάθεση των εγγράφων της απαίτησης

2. Ζημίες εως 100.000 € σε 10 εργάσιμες μέρες από την κατάθεση των εγγράφων της απαίτησης

3. Ζημίες εως 1.000.000 € σε 20 εργάσιμες μέρες από την κατάθεση των εγγράφων της απαίτησης

5. Ζημίες πάνω από 3.000.000 € το αργότερο σε 60 μέρες από την κατάθεση των εγγράφων της απαίτησης

6. Όσοι τελειώσουν πιο γρήγορα από αυτές τις μέρες αύξηση στην αμοιβή τους 10% . Όσοι τελειώνουν μετά από αυτές τις μέρες μείωση στην αμοιβή τους 10% . Εάν περνάνε περισσότερες από 10% του χρόνου από τις άνωθι ημερομηνίες μείωση 30 % στην αμοιβή τους. Εάν περνάνε περισσότερες από 10% του χρόνου αυτού μείωση αμοιβής 50% στην εν λόγω υπόθεση και στην περίπτωση τριών υποθέσεων να προβλέπεται άμεση καταγγελία σύμβασης για ένα χρόνο. Εάν ξανασυμβεί απλά η ασφαλιστική προχωράει σε οριστική παύση συνεργασίας.

7. Υποχρέωση των πραγματογνωμόνων σε όλες τις ζημίες να ενημερώνουν τους ζημιωμένους - πελάτες μας, εγγράφως σε ποιο στάδιο βρίσκεται η υπόθεση τους και υποχρεωτικά να απαντούν σε όλα όσα τους αποστέλλονται από τους ζημιωμένους εντός δύο εργάσιμων ημερών. Είναι πάρα πολύ σημαντικό και στη Βρετανία πλέον είναι υποχρέωση των πραγματογνωμόνων να ενημερώνουν τις ασφαλιστικές και τους ζημιωμένους- ασφαλισμένους με ακριβώς την ίδια συχνότητα και σχεδόν τις ίδιες πληροφορίες με ταυτόχρονη κοινοποίηση στον μεσίτη- διαμεσολαβητή. Η απάντηση να είναι λιτη και περιεκτική που να αναφέρει

«Αγαπητέ κε… πελάτη….. έλαβα τα παραστατικά που σας ζήτησα αλλά για να ολοκληρωθεί η ζημία σας μας λείπουν τα κάτωθι έντυπα….. μπλα μπλα ή αγαπητέ πελάτη έλαβα τα έντυπα σας και σας ενημερώνω ότι η απαίτηση σας ολοκληρώθηκε και εντός 5 ημέρων η έκθεση σας θα είναι έτοιμη οπότε να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική σας εταιρεία ή στον Διαμεσολαβητή σας .

Πρόσεξε πολύ σημαντικό είναι και το (d) κάτωθι…. όχι ασυναρτησίες που λένε τώρα βρήκα έναν εγώ στα άνω Πετράλωνα (μετά την απαίτηση που κάνει ο πελάτης) με τα μισά λεφτά και μετά από 6 μήνες ότι βρέθηκε κατασκευαστική εταιρεία που το έκανε με αυτά τα λεφτά αλλά η εταιρεία αυτή έκλεισε γιατί τα έχουμε δει και αυτά.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Α) visit the site of a loss to survey and assess the damage

b) Record details of the loss with photographs if possible

c) ensure that the site is secure after the loss by having doors and windows boarded up. This is vital to prevent any further losses occurring which might increase the claim still further

d) Recommending local repairers

e) Advise the policyholder and the insurance company on the most suitable way to carry out repairs by issuing a full report

f) Investigate and suspicious claims by inspecting records to establish that the property being claimed for existed

g) Liaise with other insurers to negotiate the spread of liability

8. Θα δίνει χαρτί στον πελάτη παραπόνων με τα στοιχεία της ασφαλιστικής και του διακανονιστή που θα μπορεί να εκφράζει τη δυσαρέσκεια του για τον τρόπο συμπεριφοράς και επικοινωνίας του πραγματογνώμονα (αυτά πριν την εκτίμηση της ζημιάς ώστε να μην επηρεάζονται από τις διαφορές που θα υπάρχουν…). Εάν υπάρχουν παράπονα σε περισσότερες από το 10% των υποθέσεων για την έλλειψη επικοινωνίας, ανταπόκρισης συμπεριφοράς κλπ καταγγελία σύμβασης για ένα χρόνο και τελειώνουμε με το συγκεκριμένο πραγματογνώμονα. Αυτό δε θα το ξέρουν οι συνεργάτες ασφαλιστές και πράκτορες αλλά μόνο οι ασφαλιστικές και ο πραγματογνώμονας.

9. Θα δίνει χαρτί στον πελάτη που θα του λέει τι πρέπει να κάνει για να τελειώσει η ζημία του άμεσα.

Παροτρύνει τον πελάτη για καλύτερη συνεργασία να επικοινωνήσει με Loss accessor που να γράφει
τα κάτωθι.

….. Ο Loss Assessor έχει το δικαίωμα να ενημερώνει τον πελάτη και για τα λάθη που έκανε ο διαμεσολαβητής – Μεσίτης κατά την ασφάλιση και εάν έκανε και να τον καθοδηγεί αναλόγως. Να αναλάβουμε κι εμείς τις ευθύνες μας. . Να υπάρχει και κάλυψη στα ασφαλιστήρια που να πληρώνει την αμοιβή των Loss Assessor...

Δύσκολα πράγματα αυτά γίνονται μόνο στην Αμερική και στην Αγγλία. Αυτά θα τα κάνουμε εμείς το 2272….

Loss Assessors will handle all aspects of the claims process, including;

a) Meeting with insurance company representatives or their appointed Loss Adjusters

b) Preparing the claim

c) Negotiate the best possible settlement of the claim

d) Deal with cases where a claim has initially been declined by the insurance company or where problems or delays have occurred in agreeing settlement

  • Οπωσδήποτε να καταθέτουν ασφαλιστήριο Αστικής ευθύνης ανάλογα με τις ζημίες που διαχειρίζονται και να ξεκινάει για τους μικρούς από 1 εκ ευρώ και τους μεγάλους τουλάχιστον 5 εκ Ευρω και να αναγράφουν στον πελάτη στο χαρτί που τους δίνουν ότι έχουν αυτήν την ασφάλιση και ότι είναι υπεύθυνοι από το νόμο της χώρας με βάση την διάταξη 4364/2016 (ΦΕΚ Α 13 5.2.2016) για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2009/138/ΕΚ (γνωστή ως Φερεγγυότητα ΙΙ), με τον οποίο από την 1η Ιανουαρίου 2016 καταργήθηκε το ν.δ. 400/1970. Ειδικότερα, στο άρθρο 259 του νέου νόμου επαναλαμβάνονται σχεδόν πανομοιότυπες οι διατάξεις των δύο πρώτων παραγράφων του άρθρου 29 ν.δ. 400/1970, συμπεριλαμβανομένης συνεπώς και της υποχρέωσης των πραγματογνωμόνων για κοινοποίηση της έκθεσής τους στον ζημιωθέντα ασφαλισμένο. Πέρανα αυτό να αναγράφεται ξεκάθαρα στο χαρτί που δίνουν η σημαντική τροποποίηση, με την παράγραφο 3 του άρθρου 259, όπου πέραν της ως άνω υποχρέωσης κοινοποίησης, ο νέος νόμος προβλέπει και την υποχρέωση των πραγματογνωμόνων, είτε φυσικών είτε νομικών προσώπων, να ενεργούναμερόληπτα, ανεξάρτητα και χωρίς προκατάληψη, με σκοπό την εξέταση και εκτίμηση της δηλωθείσας ζημίας ή/και απώλειας, σύμφωνα με τους γενικούς και ειδικούς όρους του εκάστοτε ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
  • Τέλος να αναγράφεται το αυστηρότερο πλαίσιο κυρώσεων που εισάγεται με τον νέο νόμο 4364/2016. Σύμφωνα με το πλαίσιο του προϊσχύοντος ν.δ., για τους πραγματογνώμονες που προβλέπεται η επιβολή μόνο ποινικών κυρώσεων (φυλάκισης τουλάχιστον ενός μηνός και χρηματική ποινή), εάν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους προβούν εν γνώσει τους σε ψευδείς εκτιμήσεις ή δηλώσεις προς όφελος του ασφαλιστή ή του ζημιωθέντος ασφαλισμένου (άρθρο 46). Στην ως άνω ποινική κύρωση, η οποία επαναλαμβάνεται πανομοιότυπη στον νέο νόμο (άρθρο 258 παρ. 4), προστίθενται πλέον οι προβλεπόμενες στο άρθρο 256 διοικητικές κυρώσεις που δύναται να επιβάλει η Εποπτική Αρχή και στους πραγματογνώμονες, για παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας γενικώς και του συγκεκριμένου νόμου ειδικότερα. Οι διοικητικές μάλιστα κυρώσεις επιβάλλονται ανεξαρτήτως της εφαρμογής των οικείων ποινικών διατάξεων του νόμου και αντίστροφα.

Πολλά εν ολίγοις αυτά κε Παπαιωάννου. Εάν γίνουν αυτά πιστέψτε με:

  • Σε 6 μήνες δε θα αργεί κανένας καμία έκθεση
  • Σε 2 χρόνια θα αλλάξει η φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών στους λοιπούς κλάδους και οι ασφαλιστικές όσο και εμείς και θα έχουμε συστάσεις από ζημιωμένους θετικές και θα ανοίξουν οι δουλειές μας στο διπλάσιο μέγεθος. Γιατί τώρα όποτε έχουμε ζημία χάνουμε και από δύο πελάτες
  • Θα δείξει η ασφαλιστική αγορά ότι πραγματικά την ενδιαφέρει η ασφαλιστική συνείδηση και όχι θεωρίες που έχουμε ως τώρα από την ένωση.
  • Όλα τα άνωθι είναι μελέτη της Αγγλοσαξωνικής αγοράς της πιο προηγμένης ασφαλιστικής αγοράς του πλανήτη.
  • Δεν θέλει η ασφαλίστική αγορά ας μην τα κάνει ποτέ, αλλά τότε το πρόβλημα η ασφαλιστική αγορά δεν θέλει δεν θέλει να το λύσει και η ευθύνη είναι των ασφαλιστικών και μόνο και να μην ρίχνουν τις ευθύνες αλλού. Επίσης ένα σημαντικό κομμάτι είναι ποιοι είναι οι διακανονιστές λοιπών κλάδων και πως πρέπει να λειτουργεί και το τμήμα λοιπών κλάδων μέσα στην εταιρεία. Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που θέλει τη δική του ανάλυση.

Στη διάθεση σας ακόμα και των κοινοποιημένων στην αλληλογραφία για περαιτέρω ανάλυση του θέματος

Με εκτίμηση
Γ.Ν.Μάστακας
Ταμίας του Συλλόγους Ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Ιωαννιτών και πρόεδρος επι μια οκταετία

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Γιώργος Μάστακας
  • πραγματογνώμονες
  • πιστοποίηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι γίνεται με τους πραγματογνώμονες και την πιστοποίησή τους;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 31/8/2018

    Τι γίνεται με τους πραγματογνώμονες και την πιστοποίησή τους;

  • Οι επιπτώσεις του γενικού κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων στις επιχειρήσεις μεσιτών ασφαλίσεων
    Nextdeal newsroom, 25/1/2018

    Οι επιπτώσεις του γενικού κανονισμού προστασίας προσωπικών δεδομένων στις επιχειρήσεις μεσιτών ασφαλίσεων

  • Γιατί δεν υπάρχει μητρώο πραγματογνωμόνων; Ποιοι ωφελούνται και ποιοι χάνουν;

    Γιατί δεν υπάρχει μητρώο πραγματογνωμόνων; Ποιοι ωφελούνται και ποιοι χάνουν;

    Ένα θέμα με πολλές απόψεις και προεκτάσεις (παρόμοιο με το μητρώο διαμεσολαβούντων που έθεσε το www.nextdeal.gr, δείτε εδώ) είναι και...
    Nextdeal newsroom, 28/02/2017 - 15:03 28/2/2017
  • Αυστηρές κυρώσεις και για τους πραγματογνώμονες επιβάλλει ο νόμος 4364/2016!

    Αυστηρές κυρώσεις και για τους πραγματογνώμονες επιβάλλει ο νόμος 4364/2016!

    Ιδιαίτερα αυστηρή η νομοθεσία και για τους πραγματογνώμονες.

    Nextdeal newsroom, 12/10/2016 - 09:03 12/10/2016

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube