Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/6/2020 - 08:17 facebook twitter linkedin Πόσοι από τα 6,5 εκατομμύρια πελατών οχημάτων γνωρίζουν τι θα κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/6/2020 facebook twitter linkedin Ατυχήματα και ζημιές αυτοκινήτων συμβαίνουν καθημερινά σε όλη την Ελλάδα. Οι πελάτες τηλεφωνούν στους διαμεσολαβητές για να ενημερωθούν και να εξυπηρετηθούν. Ορισμένοι πελάτες δεν θυμούνται σε ποια εταιρεία είναι ασφαλισμένοι και γνωρίζουν μόνο τον ασφαλιστή που τους έδωσε το συμβόλαιο. Μάλιστα τηλεφωνούν και ρωτούν την ώρα του ατυχήματος! Σε άλλες περιπτώσεις πολλά συμβόλαια «μετακινούνται» μαζικά σε εταιρείες - επιλογές των ασφαλιστών, χωρίς την ενημέρωση και την υπογραφή των πελατών. Ιδιαίτερα τώρα με την αυξημένη χρήση της τεχνολογίας και τα ηλεκτρονικά συμβόλαια οχημάτων, όλα αλλάζουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Ορισμένοι άλλοι πελάτες δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες και τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος. Τηλεφωνούν, ρωτούν, αγχώνονται άλλοι δικαιολογημένα και άλλοι αδικαιολόγητα. Όταν τα συμβόλαια οχημάτων υπάγονται στον Φιλικό Διακανονισμό οι πελάτες επικοινωνούν με τον προσωπικό τους ασφαλιστή και την προσωπική τους ασφαλιστική εταιρεία και είτε αποδέχονται την υπαιτιότητα, είτε αποζημιώνονται ως αναίτιοι του ατυχήματος. Εδώ οι διαδικασίες είναι πιο φιλικές για τους ασφαλισμένους πελάτες. Μένουμε όμως στο θέμα ότι μεγάλος αριθμός συμβολαίων δεν εντάσσεται στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού. Συνεπώς οι διαδικασίες εξυπηρέτησης και αποζημίωσης των πελατών διαφοροποιούνται. Από τα περίπου 6,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους της Ελλάδας είναι πιθανό εκατομμύρια οδηγοί να εμπλακούν σε ατύχημα. Γνωρίζουν όλοι αυτοί οι οδηγοί τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος; Ή η έλλειψη ενημέρωσης βάζει σε μεγάλες ταλαιπωρίες τους ασφαλισμένους;! Ορισμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, λησμονούν ή παραλείπουν να ενημερώσουν τους πελάτες που διατηρούν συμβόλαιο σε εταιρείες εκτός συστήματος Φιλικού Διακανονισμού, ποια διαδικασία αποζημίωσης θα ακολουθηθεί σε περίπτωση ατυχήματος. Πώς και από που θα αποζημιωθούν για τις υλικές ζημιές των οχημάτων αλλά και τυχόν σωματικές βλάβες που μπορεί να προκύψουν; Ας πάρουμε για παράδειγμα μια «απλή καθημερινή περίπτωση ατυχήματος» μόνο με υλικές ζημιές. Όταν κάποιος/α είναι αναίτιος/α και το συμβόλαιό του/ης δεν υπάγεται στο Φιλικό Διακανονισμό, θα πρέπει πρώτα να πληρώσει την επισκευή του οχήματος με δικά του/ης χρήματα και κατόπιν να προσκομίσει στην ασφαλιστική εταιρεία του/ης άλλου/ης, τα τιμολόγια και τα λοιπά έγγραφα για να αποζημιωθεί. Τι γίνεται όμως εάν δεν έχει διαθέσιμα μετρητά χρήματα, ή εάν το συνεργείο αρνηθεί να εισπράξει με εξουσιοδότηση τα χρήματα από την αποζημίωση ή εάν ο πραγματογνώμονας διαφωνεί με το συνεργείο για το κόστος της ζημιάς, ή εάν ο υπαίτιος οδηγός αρνείται την ευθύνη του, ή εάν παρατηρείται μεγάλο χρονικό διάστημα εξόφλησης του τιμολογίου επισκευής της ζημιάς, και άλλες περιπτώσεις; Μεγάλες ταλαιπωρίες για τους πελάτες, μεγάλες ταλαιπωρίες και για τους ασφαλιστές! Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί και καλοί ασφαλιστές που φροντίζουν να ενημερώνουν συχνά και τυπικά τους πελάτες σχετικά με τα συμβόλαια που διατηρούν. Από την άλλη μεριά όμως υπάρχουν και ορισμένοι ασφαλιστές που πιθανόν να μην κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια. Η ενημέρωση είναι αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς του ασφαλιστή. Όχι μόνο πάρε συμβόλαιο, φέρε χρήματα και περί ανέμων και υδάτων! Με τυπικότητα και συνεχή ενημέρωση οι διαμεσολαβητές προστατεύουν τους πελάτες και την εργασία τους. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04 Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40 Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί! Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές; Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα; Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν; Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις; Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα; Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45