close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Κοινωνική Ασφάλιση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η EUROLIFE ERB ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/12/2019 - 15:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η EUROLIFE ERB ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019

Nextdeal newsroom, 13/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νικήτρια αναδείχτηκε η EUROLIFE ERB στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 (CS AWARDS) στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) (Customer Experience team of the year)». 

Η εκδήλωση, που διοργάνωσε για 10η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019, σε μία «Οσκαρική» Τελετή, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με παρουσία περισσότερων από 600 Στελεχών.

Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 10 χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών εκείνα που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001. Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα, παρείχε και φέτος παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας.

Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και ο Νίκος Υποφάντης που διατήρησαν την αγωνία για τους μεγάλους νικητές καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών της βραδιάς ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Υπαρχηγό Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος και Αντιστράτηγο Στέφανο Κολοκούρη και την Ομάδα του, για να παραλάβουν το τιμητικό «Βραβείο ΕΙΕΠ» στο Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδος, τιμώντας το για το σύνολο της προσφοράς του στην κοινωνία.

Στο τέλος της βραδιάς, ο Frank Thibaut, Πρόεδρος του ΔΣ ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, παρουσίασε το επετειακό video για τα 10 χρόνια των Βραβείων και μεταξύ άλλων ανέφερε «10 χρόνια πέρασαν από την πρώτη τελετή των Βραβείων και ποιος θα το περίμενε ότι φέτος γιορτάζουμε την 10η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Και αυτό από μόνο του κάνει την αποψινή βραδιά πολύ ξεχωριστή! Και παρόλα τα εμπόδια και τις δυσκολίες της κρίσης, το ΕΙΕΠ συνέχισε το έργο του με την υποστήριξη όλων εσάς. Σήμερα το βράδυ, η καρδιά της ελληνικής αγοράς, αναμφίβολα, χτυπά δυνατά εδώ στο Μέγαρο Μουσικής και σας ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους!»

Διαφορετικές και απρόσμενες εκπλήξεις περίμεναν τους παρευρισκόμενους καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς σε ένα σκηνικό που θύμιζε κάτι από τη βραδιά των Όσκαρ...

Χρησιμοποιώντας τη δύναμη του ρυθμού, περισσότερα από 600 άτομα μέσα σε 10 λεπτά, συνέθεσαν μια Μαγική Ορχήστρα χωρίς να έχουν κανένα μουσικό όργανο στη διάθεσή τους και όλα αυτά υπό την καθοδήγηση του μαέστρου Κωνσταντίνου Σημάτου.

Η βραδιά έκλεισε και οι προσκεκλημένοι απόλαυσαν λαχταριστά εδέσματα, ελαφριά ποτά και μουσική.

Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 είναι:

1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Best Customer Service Training)

  • DHL EXPRESS

2. Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός) (Best Use of Innovation in Customer Service)

  • GLOBAL LINK

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

3. Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός) (Best Use of Innovation in Customer Service)

  • EUROBAK ERGASIAS

4. Ακούγοντας τη Φωνή του Πελάτη (Voice of the Customer)

  • VODAFONE

5. Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Experience)

  • ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ

6. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Επικεφαλής Ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Supervisor of the year)

  • ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ

7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) (Customer Experience team of the year)

  • POLYGON

8. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) (Customer Experience team of the year)

  • EUROLIFE ERB INSURANCE GROUP

9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) (Customer Experience organisation of the year)

  • THE LOCK ESCAPE GAMES

10. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) (Customer Experience organisation of the year)

  • ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ

11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της χρονιάς (Contact Center of the year)

  • ΟΠΑΠ

12. Πρωτοεμφανιζόμενη επιχείρηση της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Experience Start-up of the year)

  • E-SATISFACTION

13. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship)

  • ΤΟΥΟΤΑ & MELLON TECHNOLOGIES

14. Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα (Best Online Customer Experience (e-shop)

  • ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ

Τα βραβεία που παρέλαβαν οι Νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου.

Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και το θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε τo www.csawards.gr

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Eurolife ERB
  • Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
  • βραβείο
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Eurolife ERB συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
    Nextdeal newsroom, 17/10/2019

    Η Eurolife ERB συμμετείχε και φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Eurolife ERB: Συμμετοχή στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
    Nextdeal newsroom, 2/10/2017

    Eurolife ERB: Συμμετοχή στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba

    Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba

    Ο νέος κύκλος του «Executive Program: Στρατηγική Ηγεσία Εξυπηρέτησης Πελατών» ξεκινάει τον Μάιο 2019 – 4 ημέρες εκπαίδευσης, 32 ώρες...
    Nextdeal newsroom, 25/02/2019 - 11:58 25/2/2019
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

    Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

    Με τη συμμετοχή 70 εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς, θα εορταστεί από τις 2 έως τις...
    Nextdeal newsroom, 28/09/2017 - 07:27 28/9/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube