close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

«Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα» Νέα τηλεοπτική καμπάνια από την Anytime για την προστασία των οχημάτων από ακραία φαινόμενα
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/6/2025 - 08:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα» Νέα τηλεοπτική καμπάνια από την Anytime για την προστασία των οχημάτων από ακραία φαινόμενα

Nextdeal newsroom, 19/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Anytime παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα», θέτοντας στο επίκεντρο τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφαλιστικής κάλυψης απέναντι στα ολοένα και συχνότερα ακραία φυσικά φαινόμενα. Μέσα από ένα ευρηματικό και ανατρεπτικό σενάριο, η καμπάνια αναδεικνύει με χιούμορ αλλά και ρεαλισμό πόσο απλό είναι να προστατέψει κανείς το όχημά του – χωρίς υπερβολές.

Η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα κατά τα άλλα συνηθισμένο σπίτι, όπου η οικογένεια έχει επιλέξει να παρκάρει το αυτοκίνητο μέσα στο σαλόνι, προκειμένου να το προφυλάξει από ακραία φαινόμενα, όπως η πλημμύρα, η φωτιά και η καταιγίδα. Το αυτοκίνητο γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, μετατρέπεται σε beauty spot, σκαλωσιά, ακόμη και... μέσο πανηγυρισμού μετά από ένα γκολ. Το μήνυμα της Anytime είναι ξεκάθαρο: η ουσιαστική προστασία ξεκινά από τη σωστή ασφάλιση, όχι από ακραίες λύσεις.

Η νέα καμπάνια, με 360° πλάνο επικοινωνίας, προβάλλεται ήδη σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital media, καθώς και με καταχωρήσεις outdoor (μετρό, τραμ, λεωφορεία), ενισχύοντας το μήνυμα ότι η ασφάλιση δεν είναι τυπική υποχρέωση, αλλά πράξη ευθύνης και φροντίδας. Η επικοινωνία συμπίπτει χρονικά με τη νέα νομοθετική πρόβλεψη που καθιστά υποχρεωτική από την 1η Ιουνίου 2025 την κάλυψη των οχημάτων για κινδύνους από πυρκαγιά και πλημμύρα – γεγονός που ενισχύει την αναγκαιότητα προληπτικής κάλυψης.

Το όραμα της Anytime παραμένει σταθερό: να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις, ενισχύοντας το αίσθημα σιγουριάς των πολιτών απέναντι σε κάθε πιθανό ή απρόβλεπτο ενδεχόμενο. Μέσα από καινοτόμες καλύψεις, ψηφιακά εργαλεία και συνεχείς πρωτοβουλίες ενημέρωσης, η Anytime επενδύει συστηματικά στη θωράκιση της κοινωνίας απέναντι στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Γιατί η Anytime, κάθε στιγμή προσφέρει περισσότερα – σε φροντίδα, σε κάλυψη, σε σιγουριά.

Όπως επισημαίνει ο Head of Anytime, κ. Μπάμπης Μπαμπίλης:

«Στην Anytime πιστεύουμε ότι η ασφάλιση δεν είναι μια απλή τυπική υποχρέωση. Είναι μια πράξη φροντίδας – για τον εαυτό μας, για τους άλλους, για το αύριο. Η νέα μας καμπάνια έρχεται να αναδείξει ακριβώς αυτή την ευθύνη που έχουμε όλοι να προνοούμε, ειδικά σε μια εποχή όπου οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής μάς αφορούν άμεσα. Με το βλέμμα στραμμένο στις σύγχρονες ανάγκες και τις επερχόμενες αλλαγές, όπως η υποχρεωτική κάλυψη για φυσικά φαινόμενα, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε λύσεις που προσφέρουν ουσιαστική προστασία και σιγουριά στην καθημερινότητα των ανθρώπων».

Δείτε τη νέα καμπάνια στο www.anytime.gr και ασφαλίστε το όχημά σας, αφήνοντας το σαλόνι… στη θέση του.

*Η νέα καμπάνια της Anytime αποτελεί δημιουργία της DDB, σε παραγωγή της Stefi Productions και σκηνοθεσία του Άκη Πολύζου.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Anytime

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
    Nextdeal newsroom, 27/10/2025

    Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη

  • Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
    Nextdeal newsroom, 24/10/2025

    Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!

  • Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος

    Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος

    Στο πλαίσιο της νέας της πρωτοβουλίας για τις Φυσικές Καταστροφές, Rebuilding Tomorrow, η Interamerican πραγματοποιεί την Πέμπτη 30/10 στις 13.00 στην Πλατεία Συντάγματος, το μεγάλο pop-up activation Packmen Project. Πρόκειται για...
    Nextdeal newsroom, 24/10/2025 - 12:55 24/10/2025
  • Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας

    Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας

    Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας. Spoiler alert: δεν είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό #Interamerican #NatCat #Packmen #staytuned
    Nextdeal newsroom, 24/10/2025 - 12:15 24/10/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

28η Οκτωβρίου 1940: Το ηρωικό «ΟΧΙ» και η νίκη των Ελλήνων
16:48 28η Οκτωβρίου 1940: Το ηρωικό «ΟΧΙ» και η νίκη των Ελλήνων
  • 16:34 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  • 14:10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  • 13:30 ΤΑΥΦΕ: Θετικό βήμα η διετής αναβολή για την άρση της υποχρεωτικότητας - Ο διάλογος συνεχίζεται
  • 12:32 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 9,4 δισ. ευρώ στο εννεάμηνο
  • 11:44 Ουκρανία: Μια δύσκολη πραγματικότητα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
  • 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
  • 10:47 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  • 10:17 Επανάληψη αρθροπλαστικής: Προστατεύουν τα φάρμακα αδυνατίσματος; Τι επισημαίνει ο χειρουργός δρ. Αθ. Τσουτσάνης του ΥΓΕΙΑ
  • 10:10 Αποτελέσματα έρευνας flash Ευρωβαρόμετρο «Social Media 2025»
  • 09:48 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  • 09:33 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 27 έως 31 Οκτωβρίου
  • 09:26 Πώς αμείβεται η εορτή της 28ης Οκτωβρίου
  • 09:18 ΟΠΕΚΕΠΕ: Στην φυλακή ο θεωρούμενος ως αρχηγός της εγκληματικής οργάνωσης - Στις δέκα οι προφυλακίσεις
  • 09:14 Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;
  • 09:09 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  • 09:00 Το «ιππικό» του Πέτρου Λάμπρου, η «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ, το παραμύθι του αριστερού ηθικού πλεονεκτήματος, η «ψήφος» της Fitch στις τράπεζες και νέο deal της Metlen στη Ν. Κορέα
  • 08:50 Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;
  • 08:45 Ο «κανονιέρης» του μετώπου, ταγματάρχης Δημήτριος Κωστάκης
  • 16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  2. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  3. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  4. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  5. 27/10 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
  6. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  7. 27/10 Το «ιππικό» του Πέτρου Λάμπρου, η «ομπρέλα ασφαλείας» των ΗΠΑ, το παραμύθι του αριστερού ηθικού πλεονεκτήματος, η «ψήφος» της Fitch στις τράπεζες και νέο deal της Metlen στη Ν. Κορέα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube