close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/5/2025 - 13:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά

Nextdeal newsroom, 27/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560)

Φιλίππα Μιχάλη, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΝΝ Hellas


Τα τελευταία χρόνια, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σε βασικό επιταχυντή μετασχηματισμού πολλών κλάδων, συμπεριλαμβανομένης της ιδιωτικής ασφάλισης. Οι δυνατότητές της είναι εξαιρετικά διευρυμένες και είμαστε μόνο στην αρχή. Έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας μας μέσω της επεξεργασίας μεγάλων όγκων δεδομένων, παρέχοντας ακριβείς προβλέψεις και εξατομικευμένες λύσεις με πολλαπλά οφέλη, τόσο στην καθημερινότητα των επαγγελματιών του κλάδου όσο και στην εμπειρία του πελάτη.

 

Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και μαζί του οι ανάγκες πελατών, συνεργατών και εργαζομένων. Οι πελάτες ζητούν ευκολία και γρήγορη εξυπηρέτηση, ενώ οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοί μας θέλουν να νιώθουν ότι η δουλειά τους είναι αποδοτική και προσφέρει αξία. Έτσι, στην NN έχουμε ενδυναμώσει τη στρατηγική μας, δίνοντας έμφαση στην απλοποίηση των συστημάτων μας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, έχοντας πάντα στην καρδιά όσων κάνουμε τον ασφαλισμένο. Χρησιμοποιούμε ήδη νέες τεχνολογίες, όπως τα δεδομένα και το ΑΙ, ώστε να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων μας. Για παράδειγμα, εφαρμόζουμε πιλοτικά ΑΙ εργαλείο επεξεργασίας εγγράφων για την αυτοματοποίηση του ελέγχου δικαιολογητικών για την παροχή ασφαλιστικής κάλυψης.

 

Η κα. Φιλίππα Μιχάλη

 

Η στρατηγική μας θέτει στο επίκεντρο την αξιοποίηση των τεχνολογιών και του ΑΙ για την απλοποίηση διαδικασιών μας, καθώς και για μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία με το κοινό μας. Έτσι, θα μπορέσουμε να επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία του ασφαλισμένου, να ενισχύσουμε τη λειτουργική μας αποδοτικότητα και να ενδυναμώσουμε τους εργαζομένους μας. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζουμε πως παραμένουμε ένας ευέλικτος οργανισμός, που μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις τού σήμερα, αλλά κυρίως του μέλλοντος.

 

Επενδύουμε στην εκπαίδευση των δικών μας ανθρώπων, με 9.000 εργαζομένους στον Όμιλο NN να χρησιμοποιούν καθημερινά το ChatGPT και περισσότερους από 1.000 ένα coding assistant. Στη μετάβαση αυτή συμμετέχει και σημαντικό μέρος των εργαζομένων μας στην Ελλάδα, μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα. Μάλιστα, μέσω του NN Digital Hub του Group, μπορούμε πιο εύκολα να διατηρούμε και να μοιραζόμαστε γνώσεις και δεξιότητες μέσα στον οργανισμό, καθώς και να προσελκύουμε νέα ταλέντα από τεχνολογικές ειδικότητες.

 

Εδώ είναι σημαντικό να αναφέρω ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί καταλύτη και για την αλλαγή της εταιρικής οργανωσιακής μας κουλτούρας. Η ενσωμάτωσή της έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές που έχουν ενισχύσει την αποδοτικότητα και την εμπειρία των εργαζομένων μας. Οι εφαρμογές AI είναι διαθέσιμες σε όλους, ανεξαρτήτως θέσης, γεγονός που δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο στα ανώτερα στελέχη, αλλά γίνεται μέρος της καθημερινής εργασίας όλων. Επιπρόσθετα, βελτιώνει την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων, παρέχοντας εργαλεία που διευκολύνουν την ανταλλαγή γνώσεων και την επίλυση προβλημάτων. Αυτό οδηγεί σε μια πιο συνεκτική και συνεργατική κουλτούρα.

 

Ωστόσο, στην NN αναγνωρίζουμε πως η ταχύτατη ανάπτυξή της φέρνει μαζί και κινδύνους. Για αυτόν τον λόγο, το NN Group έχει αναπτύξει πλαίσιο διακυβέρνησης και ηθικής για όλες τις σχετικές εφαρμογές, τις οποίες δεσμεύεται να χρησιμοποιεί υπεύθυνα και πάντα σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Παράλληλα, έχουμε φροντίσει να αναπτύξουμε και τους δικούς μας ηθικούς κανόνες και αρχές. Οι οδηγίες AI της NN περιλαμβάνουν και διασφαλίζουν την ποικιλομορφία, τη δικαιοσύνη, τη λογοδοσία και, πάνω από όλα, την ανθρώπινη εποπτεία, η οποία δεν αντικαθίσταται.

 

Στην NN Hellas θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, μεταξύ των οποίων είναι και η «ηθική» Τεχνητή Νοημοσύνη, για τη δημιουργία ενός πιο προηγμένου, ασφαλούς και βιώσιμου ασφαλιστικού κλάδου, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο.

 

Διαβάστε παρακάτω το άρθρο από το ειδικό τεύχος της εφημεδίδας Nextdeal (Τεύχος 560) και σε ηλεκτρονική μορφή σελ. 40-41 (πατήστε κάτω δεξιά για μεγέθυνση)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • NN Hellas
  • Φιλίππα Μιχάλη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): «Το ζήτημα είναι, πέραν του ότι οι άνθρωποι μελλοντικά θα ζουν περισσότερο, ποια θα είναι η ποιότητα ζωής που θα μπορούν να ζήσουν»
    Nextdeal newsroom, 14/4/2025

    Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): «Το ζήτημα είναι, πέραν του ότι οι άνθρωποι μελλοντικά θα ζουν περισσότερο, ποια θα είναι η ποιότητα ζωής που θα μπορούν να ζήσουν»

  • Ολοκληρωμένες λύσεις για την πρόληψη και τη φροντίδα της υγείας μας από την NN Hellas!
    Nextdeal newsroom, 25/4/2025

    Ολοκληρωμένες λύσεις για την πρόληψη και τη φροντίδα της υγείας μας από την NN Hellas!

  • Η NN Hellas πιστοποιείται για το σύστημα της για τη διαχείριση ασφάλειας των πληροφοριών, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    Η NN Hellas πιστοποιείται για το σύστημα της για τη διαχείριση ασφάλειας των πληροφοριών, από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    Την απόδοση πιστοποιητικού στην ΝΝ Hellas, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, για τη συμμόρφωσή της με το...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2025 - 16:40 24/4/2025
  • Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!!

    Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!!

    Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια...
    Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
16:05 Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
  • 16:00 9ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο» - «Φαρμακείο 360ο: Συνδέοντας ανθρώπους, τεχνολογία & υγεία»
  • 15:08 Ιωάννα Λυτρίβη στο Europanext: Η Ελλάδα ακολουθεί μια ευρύτερη στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των ελληνικών πανεπιστημίων
  • 15:00 Alpha Bank: Στη θέση του Chief of Shipping o Γιάννης Καραμανώλης
  • 14:54 Μαζί στο δρόμο, μαζί στις αξίες - Ο κ. Christov Assen, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου του Ομίλου Eurohold και η EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα
  • 14:15 4ο Συνέδριο «10 Χρόνια Πάνορμος» 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών
  • 13:30 Η Ελλάδα υπέβαλε στην Ε.Ε την πρόταση αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»
  • 13:05 Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει το έργο του The Love Van και του συλλόγου Αγάπη για Ζωή
  • 12:50 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  • 12:45 Και από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ η εξυπηρέτηση των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
  • 12:00 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 18ο Ετήσιο Παιδιατρικό Συνέδριο
  • 11:23 Ε.Ε.Α.: 3η Mελέτη για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση
  • 11:05 Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση της εξαγοράς της Ευρωκλινικής από τη Generali Hellas
  • 10:54 Πλαγίως: Η Μάχη της Κρήτης ΙΙ
  • 10:40 Eurobank: Νέα εποχή με τη συγκρότηση του μεγαλύτερου ασφαλιστικού οργανισμού στην Κύπρο
  • 10:36 ΠΦΣ: Επιστολή προς την GSK για επιστροφή αποθεμάτων των τετραδύναμων αντιγριπικών εμβολίων λόγω επιβάρυνσης των φαρμακείων
  • 10:23 Χωρίς ταξί η Αθήνα αύριο και μεθαύριο
  • 10:15 Eurobank: Στα 2,8 δισ. ευρώ η ζήτηση του ομολόγου των 600 εκατ. - Πώς μοιράστηκε στους επενδυτές
  • 09:54 “Let’s talk about IVF: Conversations in a New Era” - Ένα συνέδριο της Μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF Εμβρυογένεσις για τη νέα εποχή της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
  • 09:40 Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  5. 4/11 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  6. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  7. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube