close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)
Βασίλης Τερζίογλου
Βασίλης Τερζίογλου,
24/1/2025 - 09:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)

Βασίλης Τερζίογλου, 24/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τέταρτη πηγή: δυσαρεστημένος πελάτης

Εδώ είναι προσωπική εμπειρία, από ενέργειές μου πού είναι σε διαδικασία, ήρθε στο γραφείο μου, δυσαρεστημένος ασφαλισμένος, από πελάτη μου, μου έδωσε την άδεια να πω το όνομά του, τα στοιχεία του πού αποδεικνύουν το παράπονο του, έγιναν ενέργειες από την εταιρεία δια αλληλογραφίας (email), σχετικά με κάποια χρήματα, πού είχε να λαμβάνει, διότι έχει η εταιρία νομική υποχρέωση να επικοινωνεί τεκμηριωμένα. Ήταν χωρίς κανένα εν ισχύει συμβόλαιο. Ο πελάτης μου τον συνέστησε να έρθει σε μένα.

Άλλος πελάτης, όχι δικός μου, μου ζήτησε την βοήθεια μου, του είπα τι να πει και πως να ενεργήσει ο ασφαλιστής του, λέγοντάς του, ότι θα ήταν τιμή μου να τον υπηρετώ, αλλά υπάρχει συνάδελφος.

Εδώ υπεισέρχεται το «σέρβις» πού είναι κρίσιμο κεφάλαιο, εδώ είναι η τεχνολογία, τι θα τροφοδοτώ στον υπολογιστή μου;  Σε διαδικασία….

Έχουμε κοινό στόχο με την εταιρεία, η οποία όσο και αν προσπαθήσει μπορεί νομικά να δίνει απαντήσεις .  Εάν θα είναι λογαριασμός κοινής ωφελείας ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ;  κ.τ.λ., πέραν αυτού είναι απρόσωπη…..

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Βασίλης Τερζίογλου
  • δυσαρεστημένος πελάτης
  • πηγή υποψήφιων πελατών

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών
    Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38

    Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών

  • Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)
    Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:17

    Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 3ο)

  • Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 2ο)
    Βασίλης Τερζίογλου, 23/01/2025 - 09:31

    Πηγή υποψηφίων πελατών! (Μέρος 2ο)

  • Πηγή υποψηφίων πελατών!
    Βασίλης Τερζίογλου, 17/01/2025 - 09:20

    Πηγή υποψηφίων πελατών!

  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 5

    Αγαπητοί μου συνάδελφοι, πρέπει με αποδείξεις τις προσπάθειες μας, ώστε να αποτελούν κίνητρο, πού μπορεί και θα έχει δικαίωμα να...
    Βασίλης Τερζίογλου, 15/01/2025 - 14:15
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 4

    Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα...
    Βασίλης Τερζίογλου, 07/01/2025 - 10:05
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 3

    Να ευχηθώ καλή Χρονιά, Υγεία και πρόοδο. Στην πρώτη του έτους επικοινωνία μας θα αναφερθώ στο σχεδιασμό της Διεύθυνσης Πωλήσεων, στην...
    Βασίλης Τερζίογλου, 03/01/2025 - 09:35
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή... Μέρος 2

    Αγαπητοί συνάδελφοι, σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά! Με υγεία και ευημερία! Γνωρίζω ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί την αναγκαιότητα στην χρήση...
    Βασίλης Τερζίογλου, 02/01/2025 - 13:23
  • Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή...

    Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή...

    Ξεκινώντας, δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε, Δ. Κοντομηνά, αιωνόβιος στον θεσμό και στις καρδιές μας. Ευχαριστώ, τον κ . Ευάγγελο...
    Βασίλης Τερζίογλου, 18/12/2024 - 15:50

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
16:25 Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
  • 16:18 Πρώτη επιτυχημένη επέμβαση στην Ελλάδα αλλαγής χρώματος οφθαλμών
  • 16:12 Το σήμερα και το αύριο των ακινήτων στο 3rd Athens Property Conference 2025
  • 16:08 ΤτΕ: Δείκτες τιμών οικιστικών ακινήτων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 16:03 Ν. Κεραμέως για Τσίπρα: Σοκαριστική η ελαφρότητα με την οποία περιγράφει γεγονότα που πήγαν να ρίξουν τη χώρα στα βράχια
  • 16:01 Έρευνα Global Workforce of the Future του Ομίλου Adecco: Ευκαιρία ή πρόκληση-τι πιστεύουν οι εργαζόμενοι για την τεχνητή νοημοσύνη;
  • 15:56 100 χρόνια Ε.Ε.Α.: Μία γιορτή αντάξια της ιστορίας του, παρουσία πολιτικών αρχηγών, δεκάδων βουλευτών, εκπροσώπων φορέων και πλήθος κόσμου
  • 15:52 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη - Ευκαιρίες και κίνδυνοι - Η επόμενη μέρα για τον Τύπο - 3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ
  • 15:05 Eurobank: Επενδυτικές στρατηγικές στο πλάνο συνταξιοδότησης
  • 15:00 DAÈS: “Prelude” Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Μουσικών Οργάνων
  • 14:20 Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία
  • 14:12 Η "KARAVIAS & ASSOCIATES" ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης τριών τουριστικών λιμένων
  • 13:49 Deloitte: Παρά την αυξανόμενη επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι αποδόσεις παραμένουν δύσκολο να μετρηθούν
  • 13:45 IWG: Το Μέλλον της Εργασίας το 2026 - Σε Πρώτο Πλάνο Τεχνολογία, Ταλέντο και Εμπιστοσύνη
  • 12:58 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
  • 12:54 Ρωσο-ουκρανικό: Οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις, η αναζήτηση της χρυσής τομής και το αβέβαιο μέλλον
  • 11:55 CEO Initiative 2025: Από τη σύγκλιση μεγάλων προκλήσεων, στη δημιουργία νέων ευκαιριών
  • 11:40 Άδωνις Γεωργιάδης στο CEO Initiative 2025: «Η Ευρώπη μένει πίσω στην Τεχνητή Νοημοσύνη» (Βίντεο)
  • 11:33 Νίκη Κεραμέως στο CEO Initiative 2025: Στρατηγική προσέγγιση για επαναπατρισμό ταλέντων και μείωση γραφειοκρατίας
  • 11:14 Πλαγίως: ΤΟ βιβλίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 21/11 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube