Όπως σας είχα υποσχεθεί, θα σας δώσω μία Τρίτη πηγή υποψηφίων πελατών. Προηγούμενες δύο, αποζημιωθέντες από όλους τους κλάδους ή από συγκεκριμένο κλάδο στο δικό μου πελατολόγιο, δεύτερη πηγή υπάρχοντες πελάτες, στους οποίους έχω πρόσβαση σε ένα κλάδο για να τον εξυπηρετήσω στους κινδύνους πού διατρέχει σε άλλο κλάδο.
Τρίτη πηγή, θα κάνω έναν παραλληλισμό, ειδήσεις – ραδιόφωνο – ΤV – τύπος, είναι σαν να βρέχει και εμείς πουλάμε ομπρέλες, τι συμβαίνει; Ο ασφαλιστής αν δεν γνωρίζει τον τρόπο να βάζει τον πελάτη απέναντί του, να ζητήσει βοήθεια, βάσει των ενεργειών πού έχει κάνει, ώστε να βοηθηθεί, διευκρινίζοντας όλα τα στοιχεία πού είχε και πως τα χρησιμοποίησε, η εταιρεία του θα του συμπαρασταθεί, υπάρχει κοινός σκοπός, ευχαριστημένος πελάτης.
Αυτός πού έχει την γνώση θα πρέπει και να ξέρει να την μεταφέρει και να επιβεβαιώνει την κατανόησή της.