close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Geneva Association: Όσο πιο πολλά γνωρίζει για σένα η ασφαλιστική, τόσο πιο καλή κάλυψη επιτυγχάνεις!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/10/2022 - 13:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Geneva Association: Όσο πιο πολλά γνωρίζει για σένα η ασφαλιστική, τόσο πιο καλή κάλυψη επιτυγχάνεις!

Nextdeal newsroom, 4/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η εξατομίκευση με γνώμονα τα δεδομένα στην ασφάλιση προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα στους πελάτες, όπως αυξημένη οικονομική ευχέρεια, καλύτερη πρόσβαση και καλύτερη προσωπική ευημερία λόγω της βελτιωμένης πρόληψης ζημιών. Παρουσιάζει, ωστόσο, και μια σειρά από προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης των πελατών που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες πιθανότητες απώλειας καθώς και ζητήματα σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων και το απόρρητο. 

Στην έκδοση "Responsible Use of Data in the Digital Age: Customer expectations and insurer responses" (Υπεύθυνη χρήση δεδομένων στην ψηφιακή εποχή: Οι προσδοκίες πελατών και η απάντηση των ασφαλιστών) η Geneva Association εξετάζει πώς οι ασφαλιστές μπορούν να αξιοποιήσουν υπεύθυνα τα οφέλη της αυξημένης διαθεσιμότητας δεδομένων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους, χωρίς να μειωθεί η εμπιστοσύνη τους.

Όπως τονίζεται στην έκθεση, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν ανοίξει νέες συναρπαστικές δυνατότητες στη συλλογή, ανάλυση και χρήση δεδομένων. Τα προφίλ κινδύνου των πελατών είναι πιο λεπτομερή και διαφοροποιημένα από ποτέ λόγω των πρόσφατων εξελίξεων στη διαθεσιμότητα και ανάλυση δεδομένων, στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και στην υπολογιστική ισχύ, γεγονός που παρουσιάζει ευκαιρίες και προκλήσεις για τους ασφαλιστές και τους πελάτες τους.

Τα πιο αναλυτικά δεδομένα μπορούν να βελτιώσουν την αξιολόγηση και τη διαχείριση κινδύνου, και να οδηγήσουν σε αύξηση της διαθεσιμότητας και της πρόσβασης σε ασφάλιση, ειδικά για υποεξυπηρετούμενα τμήματα πελατών με δύσκολα αξιολογήσιμα προφίλ κινδύνου. Η «επανάσταση δεδομένων» μπορεί επίσης να προωθήσει την προσιτότητα της ασφάλισης, χάρη στην πολύ βελτιωμένη πρόληψη των ζημιών που διευκολύνεται από συσκευές και φορητές συσκευές. Επιπλέον, μπορεί να ωφελήσει την οικονομική ευημερία των πελατών αποτρέποντας ζημίες που διαφορετικά θα παρέμεναν ανασφάλιστες. Με βάση τις προόδους στην ευαισθησία δεδομένων, οι ασφαλιστές μπορούν επίσης να προσφέρουν πιο επαρκή και προσαρμοσμένη κάλυψη, αποφεύγοντας τόσο την υποασφάλιση όσο και την υπερασφάλιση.

Τέλος, οι καταναλωτές που είναι συνειδητοποιημένοι όσο αφορά τους κινδύνους μπορούν να λάβουν δικαιότερη μεταχείριση, για παράδειγμα, μέσω εκπτώσεων στα ασφάλιστρα μπορούν να αποκτήσουν καλύτερη εικόνα για την υγεία τους, οδηγώντας στην καλύτερη συνολική υγεία του πληθυσμού.

Ταυτόχρονα, οι πελάτες με πιο ριψοκίνδυνο προφίλ (δηλαδή εκείνοι που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες πιθανότητες απώλειας) αντιμετωπίζουν το κίνδυνο να μην έχουν πρόσβαση σε οικονομικά προσιτή ασφάλιση. Η πληθώρα των δεδομένων μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μεγαλύτερη διαφοροποίηση βάσει παραγόντων που φαινομενικά είναι άσχετοι με την ασφάλιση (π.χ. βαθμοί πιστοληπτικής ικανότητας), κάτι που συχνά εκλαμβάνεται ως άδικο. Δεδομένης της απότομης μείωσης του μεγέθους των ομάδων κινδύνου που χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ασφαλίστρων, η εξατομίκευση μπορεί τελικά να μεταφραστεί σε μεγαλύτερη αστάθεια τιμών για τους πελάτες, μειώνοντας ενδεχομένως την ελκυστικότητα της ασφάλισης. Επιπλέον, η μείωση μιας ομάδας κινδύνου αμφισβητεί τη βασική αρχή της ασφάλισης, η οποία βασίζεται στη συγκέντρωση κινδύνων και ασφαλίστρων.

Για τους ασφαλιστές, η εξεύρεση ισορροπίας μεταξύ των ποικίλων αντιλήψεων περί δικαιοσύνης και των αντικειμενικών οφελών από την αυξημένη χρήση δεδομένων θα είναι επομένως καθοριστική. Ενεργώντας με τον τρόπο αυτό, οι ασφαλιστές μπορούν να ενσωματώσουν ισχυρές διαδικασίες διακυβέρνησης για τη συλλογή και τη χρήση δεδομένων στις καθημερινές λειτουργίες για να εξασφαλίσουν υπεύθυνη χρήση, σε συνδυασμό με διαφανή επικοινωνία προς τους πελάτες. Τέτοιες ισχυρές διαδικασίες αποτελούν προϋπόθεση για το χτίσιμο της εμπιστοσύνης των πελατών στην ψηφιακή εποχή, καθώς και σημαντικό, καθοριστικό παράγοντα για την ετοιμότητα των πελατών να μοιραστούν δεδομένα με τους ασφαλιστές τους.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όσο αφορά την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών, η έκθεση εντόπισε τα εξής βασικά στοιχεία:

• Τα δεδομένα πρέπει να αποθηκεύονται με ασφάλεια και να προστατεύονται από επιθέσεις τρίτων.
• Η χρήση των δεδομένων πρέπει να είναι ανθεκτική σε σφάλματα, ακραίες τιμές και αλλαγές στην ποιότητα των δεδομένων.
• Τα αποτελέσματα των μοντέλων που χρησιμοποιούνται για εκτιμήσεις κινδύνου, προβλέψεις και άλλες ουσιαστικές αποφάσεις, όπως η διαχείριση αποζημιώσεων, πρέπει να συνάδουν με αυτό που είναι πολιτιστικά και κοινωνικά αποδεκτό ως δίκαιο.
• Οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων, τα μοντέλα και τα αποτελέσματά τους δεν πρέπει να εμποδίζουν την κατανόηση των παραγόντων κινδύνου από τον πελάτη.
• Οι ασφαλιστές πρέπει να ενημερώνουν με διαφάνεια σχετικά με τις διαδικασίες και τη διακυβέρνηση πίσω από τη συλλογή, αποθήκευση, χειρισμό και χρήση δεδομένων.

Όταν ένας κίνδυνος μπορεί να επηρεαστεί από μια αλλαγή συμπεριφοράς, αυτό θα πρέπει να κοινοποιείται στον πελάτη. Εάν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά οδηγεί σε υψηλότερο ή χαμηλότερο ασφάλιστρο, αυτό θα πρέπει επίσης να εξηγηθεί. Ο πελάτης μπορεί στη συνέχεια να αποφασίσει εάν δικαιολογείται ή όχι μια αλλαγή στη συμπεριφορά. Επιπλέον, ο ασφαλιστής μπορεί να υποστηρίξει τον πελάτη παρέχοντας για παράδειγμα, προληπτικές υπηρεσίες για τη διαχείριση των κινδύνων.

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, η Geneva Association προτείνει πέντε βασικές συστάσεις για να διασφαλιστεί η υπεύθυνη χρήση των δεδομένων στην ασφάλιση καθώς και η καλύτερη ευθυγράμμιση με τις προσδοκίες των πελατών:

1. Σε διαδικασίες, κατευθυντήριες γραμμές και κανονισμούς που σχετίζονται με την ασφάλιση, οι ασφαλιστές, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να κάνουν διάκριση μεταξύ συλλογής δεδομένων και χρήσης δεδομένων. Απαιτείται η συλλογή όσο το δυνατόν περισσότερων δεδομένων για τον έλεγχο του κινδύνου μεροληψίας ή διάκρισης. Οι ακατάλληλες μεταβλητές θα πρέπει να αποκλείονται από περαιτέρω χρήση.

2. Η υπεύθυνη χρήση των δεδομένων και των σχετικών ορίων πρέπει να καθοριστεί και να εφαρμοστεί από τους ασφαλιστές προτού τεθούν σε λειτουργία νέες εφαρμογές και μοντέλα δεδομένων.

3. Θα πρέπει να εφαρμοστεί μια ευέλικτη και βασισμένη σε αρχές διαδικασία διακυβέρνησης για να διασφαλιστούν καθορισμένα, δίκαια αποτελέσματα παρά την ετερογένεια των υποθέσεων και των αιτήσεων. Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη στην αλυσίδα αξίας θα πρέπει να ενσωματωθούν. Ενώ ο κοινός παρονομαστής όλων των περιπτώσεων είναι ένα δίκαιο αποτέλεσμα, η ίδια η διαδικασία μπορεί να ποικίλλει. Επομένως, οι αρχές πρέπει να επικεντρώνονται στο αποτέλεσμα και όχι στους μηχανισμούς πίσω από αυτό.

4. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να εφαρμόζουν ένα ολιστικό πλαίσιο για την υπεύθυνη χρήση των δεδομένων που θα βασίζεται στην ασφάλεια των δεδομένων, την αξιόπιστη χρήση δεδομένων, τα εύλογα αποτελέσματα της μοντελοποίησης, τις σαφείς διαδικασίες και μοντέλα λήψης αποφάσεων και τη διαφανή επικοινωνία.

5. Για να κατανοήσουν καλύτερα τις κοινωνικές αντιλήψεις περί δικαιοσύνης, οι ρυθμιστικές αρχές και οι ασφαλιστές θα πρέπει να ξεκινήσουν διάλογο με εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω μιας ανεξάρτητης ομάδας καταναλωτών ή μέσω μιας επιτροπής διακυβέρνησης που αποτελείται τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς ενδιαφερόμενους, για παράδειγμα μέσα ενημέρωσης, παράγοντες επιρροής των καταναλωτών και συνεργάτες καναλιών διανομής.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Geneva Association
  • χρήση δεδομένων
  • δεδομένα
  • ασφάλιση
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • Ασφαλισμένοι
  • ψηφιακή εποχή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Geneva Association: Όσα λένε οι ασφαλιστές μεταξύ τους
    Nextdeal newsroom, 2/9/2022

    Geneva Association: Όσα λένε οι ασφαλιστές μεταξύ τους

  • Geneva Association: Σημαντική η ασφάλιση κατά των κυβερνοεκβιασμών!
    Nextdeal newsroom, 25/7/2022

    Geneva Association: Σημαντική η ασφάλιση κατά των κυβερνοεκβιασμών!

  • 4 συστάσεις προς τους ασφαλιστές για διεύρυνση του ρόλου τους!

    4 συστάσεις προς τους ασφαλιστές για διεύρυνση του ρόλου τους!

    Μια σειρά από δημογραφικές, υγειονομικές, κοινωνικοοικονομικές και τεχνολογικές αλλαγές που αναδιαμορφώνουν την οικονομική ευημερία σκιαγραφεί έρευνα της Geneva Association, η...
    Nextdeal newsroom, 01/06/2022 - 12:30 1/6/2022
  • Ποιοι είναι οι εργαζόμενοι της «gig economy» και ποιος θα τους ασφαλίσει;

    Ποιοι είναι οι εργαζόμενοι της «gig economy» και ποιος θα τους ασφαλίσει;

    Μια νέα αγορά για πωλήσεις ασφαλειών αποτελούν οι εργαζόμενοι της «gig economy». Πρόκειται για μια νέα μορφή εργασίας μέσω διαδικτυακών...
    Nextdeal newsroom, 01/04/2022 - 15:00 1/4/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
  • 09:36 Πειραιώς: Πούλησε εξωτερικό δίκτυο ΑΤΜ στην Printec Cash Network
  • 09:30 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  • 09:16 Επικεφαλής ΠΟΥ προς Ισραήλ: Είναι αληθινά άδικο να γίνεται το ιατρικό υλικό όπλο
  • 09:11 Ηλίας Προβόπουλος: Οι Καρδιτσιώτες τιμούν τους πεσόντες αεροπόρους τους
  • 09:05 Από τα Τέμπη στη…Γάζα, η άρση μονιμότητας, τα «καμπανάκια» της M.S, η ιστορική ευκαιρία του ευρώ και τα νέα συμβόλαια της Metlen
  • 08:55 Η μεγάλη γιορτή της δημιουργικής φωτογραφίας PHOTOVISION ART 2025, ανοίγει τις πύλες της, σήμερα, Παρασκευή 23 Μαΐου στις 18:00
  • 15:39 ΟΕΝΓΕ: Έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών για έγγραφο της 4ης ΥΠΕ σχετικά με τα απογευματινά χειρουργεία
  • 15:32 Σπύρος Καπράλος: Καμία θέση για την Τουρκία στην ευρωπαϊκή άμυνα
  • 15:25 Το άγχος στη δουλειά «τρώει» το 70% των εργαζόμενων - «Ζ» και «Millennials» ψάχνουν τον εργασιακό σκοπό
  • 15:17 Ανακοινώθηκε η 48ωρη απεργία στα ταξί: Ποιες ημέρες - Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
  • 15:03 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  • 14:29 Οι θέσεις και οι προτάσεις του ΟΕΕ για τον νέο αναπτυξιακό νόμο
  • 14:21 Η Alpha Bank και η Visa ανακοινώνουν πολυετή αποκλειστική στρατηγική συνεργασία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube