Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2022 - 10:08 facebook twitter linkedin Ένα καλό νέο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά! Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2022 facebook twitter linkedin Στο χαμηλότερο επίπεδο των τεσσάρων τελευταίων ετών βρέθηκαν τα παράπονα που κατατέθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικές υπηρεσίες. Όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεση για το 2021 (δείτε εδώ), 401 αναφορές αφορούσαν τον κλάδο υπηρεσιών ασφάλισης και ο αριθμός αυτός είναι ο χαμηλότερος από το 2018, όταν είχαν καταγραφεί 405 αναφορές. Τα επόμενα χρόνια σημειώθηκε άνοδος μέχρι και τις 459 αναφορές το 2020. Για το 2021 έχουμε μία μείωση κατά 12,6%. Πρόκειται για ένα καλό νέο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά. Σύμφωνα πάντα με την έκθεση, οι ασφαλίσεις υγείας συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα. Ειδικότερα το 38,4% των αναφορών που υποβλήθηκαν στο Συνήγορο του Καταναλωτή το 2021 συγκέντρωσαν οι ασφαλίσεις υγείας και ατυχημάτων, το 30,7% οι ασφαλίσεις κατοικίας και ιδιοκτησίας, το 30,2% οι ασφαλίσεις ζωής, το 0,5% οι ασφαλίσεις ταξιδιών και το 0,2% οι ασφαλίσεις μεταφορών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 21/9/2022 Συνήγορος του Καταναλωτή: Ποιοι κλάδοι ασφάλισης δέχτηκαν τις περισσότερες αναφορές το 2021;
Nextdeal newsroom, 2/9/2021 Συνήγορος του Καταναλωτή: Τα παράπονα των καταναλωτών από τις ασφαλιστικές εταιρίες το 2020!
Συνήγορος του Καταναλωτή: Μεγάλη αύξηση των αναφορών το 2019 - Ποιο το ποσοστό για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες; Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, η Αναπληρώτρια Συνήγορος, κα Βασιλική Μπώλου και ο Βοηθός Συνήγορος κ. Ευθύμιος Τσίγκας,... Nextdeal newsroom, 19/03/2021 - 16:22 19/3/2021
Συνήγορος του Καταναλωτή: Τι παράπονα έχουν οι καταναλωτές από τις ασφαλιστικές εταιρίες; Την Έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για το έτος 2019, με τίτλο «Εξ αποστάσεως αγορές, αλλά με προσοχή. Για να... Nextdeal newsroom, 02/07/2020 - 10:00 2/7/2020