close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η Allianz Ελλάδος δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους με το Voice of the Customer
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/5/2022 - 14:26
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz Ελλάδος δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους με το Voice of the Customer

Nextdeal newsroom, 23/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz Ελλάδος, με στόχο να αναβαθμίζει διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων και τη σχέση μαζί τους, εισάγει το Voice of the Customer (VoC), ένα σύγχρονο πρόγραμμα εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της. Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.

Το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz να λάβει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα σχόλια των ασφαλισμένων, μέσα από ερωτηματολόγια που τη βοηθούν να βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αλλά και να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της. Το πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες που προέρχονται από αιτήματα των ασφαλισμένων σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάλυσή τους. Έτσι, η Allianz μπορεί να εστιάσει στις κύριες αιτίες των ζητημάτων που προκύπτουν, επιλύοντάς τα έγκαιρα.

Χάρη στο Voice of the Customer, η επικοινωνία με τους πελάτες επιταχύνεται ακόμα περισσότερο. Η ομάδα της Allianz επικοινωνεί εντός 24 ωρών με τους ασφαλισμένους που δεν έμειναν ικανοποιημένοι, με σκοπό να διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό τους. Σε δεύτερο επίπεδο, η λειτουργία αυτή βοηθά την Allianz να βελτιώσει τις διαδικασίες της για να έχουν οι πελάτες καλύτερη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μελλοντικά.

Παράλληλα, το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz ν’ αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.

Στην συνεπή προσπάθεια της Allianz να εξελίσσεται διαρκώς, μαζί με τους ασφαλισμένους, το Voice of the Customer αποδεικνύεται ένα πολύτιμο εργαλείο, τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κάθε ασφαλισμένο ξεχωριστά. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz Ελλάδος
  • Ασφαλισμένοι
  • Voice of the Customer
  • VoC

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Την πλήρη αποχώρησή της από τη Ρωσία εξετάζει η Allianz
    Nextdeal newsroom, 13/5/2022

    Την πλήρη αποχώρησή της από τη Ρωσία εξετάζει η Allianz

  • Allianz: Ισχυρή παρά τις γεωπολιτικές και οικονομικές πιέσεις!
    Nextdeal newsroom, 12/5/2022

    Allianz: Ισχυρή παρά τις γεωπολιτικές και οικονομικές πιέσεις!

  • Allianz: Οι ζημιές στα πλοία μειώνονται, ωστόσο αρκετοί παράγοντες θολώνουν τα νερά!

    Allianz: Οι ζημιές στα πλοία μειώνονται, ωστόσο αρκετοί παράγοντες θολώνουν τα νερά!

    Η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά περίπου του 90% του παγκόσμιου εμπορίου, επομένως η ασφάλεια των πλοίων...
    Nextdeal newsroom, 11/05/2022 - 13:25 11/5/2022
  • Αφρική: Sanlam και Allianz ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ασφαλιστικό γίγαντα

    Αφρική: Sanlam και Allianz ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ασφαλιστικό γίγαντα

    Η Sanlam, η μεγαλύτερη εταιρία μη τραπεζικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στην Αφρική, και η Allianz, μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές και...
    Nextdeal newsroom, 06/05/2022 - 16:25 6/5/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
16:16 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  • 15:50 Παραιτήθηκαν ο Μ. Βορίδης, τρεις υφυπουργοί κι ένας γενικός γραμματέας για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 14:25 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Κ. Παπαγιάννη, προέδρου και δ/νοντος συμβούλου Novartis Ελλάς, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:54 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): «Η Βόρεια Ελλάδα μετασχηματίζεται σε ευρωπαϊκό κόμβο υποδομών, ενέργειας και καινοτομίας»
  • 13:50 AON: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο ήταν κεντρικό θέμα στο 2ο Mergers & Acquisitions Summit
  • 13:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Μπάμπη Καραθάνου, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:20 ΓΣΕΕ: Αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων από τον καύσωνα
  • 12:20 Πρακτικές συμβουλές της ΕΥΔΑΠ για την εξοικονόμηση νερού
  • 11:45 ΕΑΕΕ: +1,1% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Απριλίου 2025
  • 10:55 ΕΟΠΥΥ: Μόνο με βεβαίωση από δημόσιο νοσοκομείο θα υποβάλλονται οι ανασφάλιστοι σε αιμοκάθαρση σε ιδιωτικές κλινικές
  • 10:40 Double listing της Eurobank στην Κύπρο - Τι οδήγησε τη διοίκηση στην απόφαση της
  • 10:35 Παναγιώτης Κακολύρης στο Europanext: H Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και καλύτερη επικοινωνία με τους πολίτες της
  • 10:30 Την ανάγκη ασφάλισης κατοικιών ανέδειξε η φωτιά στην Παλαιά Φώκαια: Ζημιές σε πολλά σπίτια, 4 καταστράφηκαν ολοσχερώς
  • 10:24 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  • 10:10 SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:00 Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία
  • 09:55 Πανελλαδικές Εξετάσεις: Από τη σχολική τάξη στην επόμενη ημέρα
  • 09:48 Ανάλυση Eurobank: Ανάγκη της ελληνικής οικονομίας για διεύρυνση παραγωγικής βάσης και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς
  • 09:44 Global Female Leaders Outlook 2025: 500 γυναίκες σε ηγετικές θέσεις παγκοσμίως και 90 στην Ελλάδα ενώνουν τις φωνές τους για τις προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρείν
  • 09:20 To sos της βιομηχανίας για το ενεργειακό κόστος, το νέο ρεκόρ 15ετίας στο Χ.Α, νέα «πονταρίσματα» στις τράπεζες, η Metlen στην τελική ευθεία για το LSE, τα μηνύματα στη Λιβύη, οι δασμοί έπληξαν τις ΗΠΑ και σε χαμηλά 3ετίας το δολάριο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  5. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  6. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  7. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube