close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Γ.Περιστέρης: Η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά με IDD από το 2016, αλλά ακόμα χωρίς καμιά IASSD (Insured’s After Sales Satisfaction Directive)
Γιάννης Περιστέρης
Γιάννης Περιστέρης,
4/1/2021 - 14:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γ.Περιστέρης: Η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά με IDD από το 2016, αλλά ακόμα χωρίς καμιά IASSD (Insured’s After Sales Satisfaction Directive)

Γιάννης Περιστέρης, 4/1/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την τελευταία περίοδο εντείνονται οι διαβουλεύσεις στην ΕΕ και στα κατά τόπους αρμόδια όργανά της, για την 1η  αναθεώρηση της 4χρονης κόρης της με τα αρχικά IDD, λες και το ουσιαστικό ζητούμενο ενός «πελάτη» ασφαλιστικού προϊόντος ευρείας προσφοράς (π.χ. ασφάλισης ενός οχήματος ή μιας οικίας ή ενός συνταξιοδοτικού προγράμματος ή ενός προγράμματος που καλύπτει δαπάνες νοσηλείας) συνδέεται κυρίως με το ποιο κανάλι διανομής θα τον εξυπηρετήσει καλύτερα για την αγορά του αντίστοιχου ασφαλιστηρίου συμβολαίου του και όχι ποίος «Πάροχος» θα του προσφέρει την καλύτερη και πλέον αξιόπιστη After Sales Service Satisfaction του, πάντα σε σχέση με αυτό που έχει αγοράσει ή που τον έχουν έντεχνα αφήσει να νομίζει ότι έχει αγοράσει.

Αν ερμηνεύω σωστά τις directives της ΕΕ, ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων από τους «Παρόχους» τους (δηλαδή κυρίως από τις ασφαλιστικές τους εταιρίες) επαφίεται μόνο στους ίδιους τους «Παρόχους», μέσω του στατιστικού αποτελέσματος που η ΕΕ τους παροτρύνει να συλλέγουν και να αξιολογούν κατά τη κρίση τους. Αν ο βαθμός ικανοποίησης των αγοραστών νέων οχημάτων ήταν μέχρι σήμερα αποκλειστικό εσωτερικό θέμα μόνο των εταιριών κατασκευής και επίσημης διανομής τους, φαντάζομαι πόσες τεχνολογικές βελτιώσεις θα απουσίαζαν σήμερα από αυτά, επειδή θα έλειπαν από την αντίστοιχη αγορά νέου οχήματος εκείνα τα επώνυμα άρθρα ειδικών και ανεξάρτητων ερευνητών, οι οποίοι όχι μόνο ελέγχουν την αλήθεια και ακρίβεια των πληροφοριών των εντύπων που συνοδεύουν το τιμολόγιο αγοράς ενός καινούργιου οχήματος από τον κατασκευαστή του ή τον επίσημο dealer του, αλλά συμβάλλουν και στην εισαγωγή μιας επιπλέον εκτενούς σειράς από τεχνολογικές προδιαγραφές και βελτιώσεις, όχι μόνο γενικότερου περιβαλλοντολογικού ενδιαφέροντος αλλά αρκετές φορές και άμεσου, όπως είναι εκείνες για την επιβίωση επιβατών από μια σφοδρή μετωπική σύγκρουση ή από μια πτώση σε γκρεμό ή από ένα μπλοκάρισμα των τροχών σε περίπτωση φρεναρίσματος «πανικού», κλπ.

Υποθέτω επίσης πως δεν χρειάζεται να εξηγήσω σε κάποιον επαΐοντα τι ακριβώς εννοεί η ΕΕ με την καθιέρωση του εντύπου IPID στους Γενικούς Κλάδους (Non-life Insurance) και το πώς έχει μεταφραστεί στη πράξη αυτό το έντυπο από τα διάφορα Κράτη – Μέλη της. 

Θυμίζω επίσης στους μη επαΐοντες ότι η παραπάνω λέξη «πελάτης» δεν αφορά μόνο τον Συμβαλλόμενο/Λήπτη της Ασφάλισης (οι Άγγλοι τον λένε Policyholder) ή τον Ασφαλιζόμενο (οι Άγγλοι τον λένε Insured) αλλά και τον Δικαιούχο Ασφαλίσματος (οι Άγγλοι τον λένε Beneficiary) ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Για να επιτύχει ένας «διανομέας» ή ένας «Πάροχος» ασφαλιστικών προϊόντων (δηλαδή κατά κύριο λόγο μια Ασφαλιστική Εταιρία) υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των «πελατών» του, απαιτούνται προϋποθέσεις, οι οποίες αρχίζουν με την κατανόηση του έντυπου υλικού που συνοδεύει ένα ασφαλιστικό προϊόν και ολοκληρώνονται τόσο με τις ενδιάμεσες όσο και με την τελευταία διαδικασία είτε καταβολής είτε πλήρως αιτιολογημένης απόρριψης ενός διεκδικούμενου ασφαλίσματος.

Εξυπακούεται ότι η κατανόηση του έντυπου υλικού που συνοδεύει ένα ασφαλιστικό προϊόν δεν αρχίζει και δεν τελειώνει με ότι καταλαβαίνει ο εκάστοτε «πελάτης» ή ο εμπλεκόμενος ασφαλιστικός του διαμεσολαβών/διανομέας ή ο νομικός του σύμβουλος, αλλά επεκτείνεται και στην αξιολόγηση του εντύπου υλικού που το συνοδεύει από ειδικούς, επώνυμους και σημαντικού κύρους αρθρογράφους/ερευνητές, όπως π.χ. είναι αρκετά εξειδικευμένα άτομα καταναλωτικών ενώσεων, επιστημονικών συλλόγων ή σωματείων ασφαλιστικού ενδιαφέροντος (όπως είναι η Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος), ανώτατα τέως στελέχη ασφαλιστικών εταιριών που ήδη έχουν συνταξιοδοτηθεί λόγω γήρατος ή ακόμα και ενεργά ανώτατα στελέχη άλλων ασφαλιστικών εταιριών, υπό την απαραίτητη προϋπόθεση για όλες τις προαναφερόμενες πηγές αρθρογράφων, της ενυπόγραφης δημοσίευσης κάθε άρθρου τους αλλά και των επώνυμων απαντήσεων που αυτό προκαλεί από τη δημοσίευσή του.

Οι προφορικές ενημερώσεις του εκάστοτε «διανομέα» και του εκάστοτε υπαλλήλου/στελέχους ενός «Παρόχου» ασφαλιστικών προϊόντων, ενδιαφέρουν τον «πελάτη» μόνο αν αυτά που του λένε είναι σύμφωνα με αυτά που έχει καταλάβει διαβάζοντας το έντυπο υλικό που έχει ή που οφείλει να έχει «πρόσφορο» (δηλαδή σε πρώτη ζήτηση) ή αυτά που διαβάζει σε έγκυρα, επώνυμα & ενυπόγραφα άρθρα στο διαδίκτυο και τα οποία αφορούν την περίπτωσή του. 

Με άλλα λόγια αυτό που εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να πω στις Ασφαλιστικές Εταιρίες και ιδιαίτερα σε εκείνες που αναλαμβάνουν σταδιακά και τον ρόλο του «διαμεσολαβούντα», είναι ότι θα πρέπει να εμπλουτίσουν τις ιστοσελίδες τους τόσο με τους προτυπωμένους όρους όλων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που διατηρούν σε ισχύ και όχι μόνο όσων τις συμφέρει να πλασάρουν στο καταναλωτικό κοινό μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, όσο και ευρέως κατανοητές πληροφορίες και απαντήσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερα ερωτήματα που ενδεχομένως υποψιάζονται ότι θα τους απευθύνει ένας τυχαίος «πελάτης» τους. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Προς το παρόν η κλασσική δικαιολογία που ακούω από αρκετούς διοικούντες ασφαλιστικών εταιριών είναι το ότι δεν εμπλουτίζουν την ιστοσελίδα της ασφαλιστικής τους εταιρίας με ότι αναφέρω στη προηγούμενη παράγραφο, επειδή δεν θέλουν να προφέρουν «στο πιάτο» των ανταγωνιστών τους τη δυνατότητα να αντιγράψουν άμεσα τα δικά τους κείμενα προτυπωμένων Ειδικών και Γενικών Όρων καθώς και την ερμηνεία τους, την οποία έχουν διδάξει στο προσωπικό τους και η οποία αφορά τα θέματα «ανάληψης κινδύνων» (internal & sales underwriting) και «κανόνων αποζημιώσεων» (internal decisions of accepting to pay a declared claim).

Εξυπακούεται ότι θεωρώ αστεία αυτή τη δικαιολογία, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου ο οποιοσδήποτε διαθέτει ένα κατάλληλο και πάμφθηνο πλέον εξοπλισμό, μπορεί να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική «τράπεζα» ψηφιοποιημένων κειμένων προτυπωμένων ασφαλιστικών όρων και λοιπών συνοδευτικών τους εγγράφων, τα οποία κυκλοφορούν νόμιμα στην αγορά και να διαθέτει το περιεχόμενό της τόσο για «ίδιο όφελος» (π.χ. από άτομα εταιριών «διαμεσολάβησης») όσο και σε κάθε ενδιαφερόμενο να συνεργαστεί μαζί του, αποκρύπτοντας μόνο τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του «λήπτη της ασφάλισης» (συμβαλλόμενου), των ασφαλισμένων ατόμων καθώς και εκείνων των ειδικών πληροφοριών (data) που αποκαλύπτουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες των ασφαλισμένων «αντικειμένων» (π.χ. διευθύνσεις σπιτιών ή άλλων ασφαλισμένων κτισμάτων, αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων κλπ). 

Με εκτίμηση,

Γιάννης Περιστέρης

ΥΓ: Το πότε η ΕΕ (ή έστω μερικά μόνο από τα κράτη – μέλη της) θα ασχοληθεί και με το τι θα πρέπει να περιλαμβάνει μια οδηγία του τύπου IASSD (Insured’s After Sales Satisfaction Directive), το αφήνω στη φαντασία και στις μαντικές ικανότητες των αναγνωστών αυτού του κειμένου. 

 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • IDD
  • Γιάννης Περιστέρης
  • ασφαλιστική αγορά
  • IASSD

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιάννης Περιστέρης: Θερμές παρακλήσεις προς τα μέλη του ΔΣ της ΕΑΕΕ σχετικά με "Δείκτες Υγείας" του ΙΟΒΕ και διαδικασίες αποζημιώσεων!
    Γιάννης Περιστέρης, 16/10/2024 - 14:50

    Γιάννης Περιστέρης: Θερμές παρακλήσεις προς τα μέλη του ΔΣ της ΕΑΕΕ σχετικά με "Δείκτες Υγείας" του ΙΟΒΕ και διαδικασίες αποζημιώσεων!

  • Γιάννης Περιστέρης: «Ταγκό» Κυβέρνησης και ΕΑΕΕ
    Γιάννης Περιστέρης, 10/09/2024 - 09:52

    Γιάννης Περιστέρης: «Ταγκό» Κυβέρνησης και ΕΑΕΕ

  • Γ. Περιστέρης: 30 χρόνια ασυμφωνία των τοπικών Ασφαλιστικών Εταιριών με τις Ιδιωτικές Κλινικές της χώρας, αλλά και με όλες τις Κυβερνήσεις!
    Γιάννης Περιστέρης, 02/01/2024 - 09:37

    Γ. Περιστέρης: 30 χρόνια ασυμφωνία των τοπικών Ασφαλιστικών Εταιριών με τις Ιδιωτικές Κλινικές της χώρας, αλλά και με όλες τις Κυβερνήσεις!

  • Γ. Περιστέρης: Πιστεύετε εν έτει 2023 πως ο καθένας Διοικών/CEO μια τοπική ασφαλιστική εταιρία πρέπει «να τραβάει το δικό του μπαϊράκι», όσον αφορά τις αυξήσεις των Ετησίων Ασφαλίστρων «Υγείας»;
    Γιάννης Περιστέρης, 18/12/2023 - 10:39

    Γ. Περιστέρης: Πιστεύετε εν έτει 2023 πως ο καθένας Διοικών/CEO μια τοπική ασφαλιστική εταιρία πρέπει «να τραβάει το δικό του μπαϊράκι», όσον αφορά τις αυξήσεις των Ετησίων Ασφαλίστρων «Υγείας»;

  • Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας, ΜΕΡΟΣ Β’

    Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας, ΜΕΡΟΣ Β’

    Ούτε στα καλύτερά μου όνειρα δεν περίμενα τόσο σύντομα να αρχίσουν να συμβαίνουν/υλοποιούντο τα εξής : 1. Ο καθορισμός ενός εύκολα...
    Γιάννης Περιστέρης, 22/09/2023 - 09:11
  • Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας

    Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας

    Επέκταση των ήδη υποχρεωτικών ιδιωτικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα, από 01/01/2024 ή με άλλα λόγια, Κυβέρνηση ΝΔ + Έλληνας Νομοθέτης +...
    Γιάννης Περιστέρης, 18/09/2023 - 10:39
  • Γ. Περιστέρης: «Ιανουάριος 1984, ΗΠΑ, Στιβ Τζομπς, Macintosh PC και  Never trust a computer you can’t lift»

    Γ. Περιστέρης: «Ιανουάριος 1984, ΗΠΑ, Στιβ Τζομπς, Macintosh PC και Never trust a computer you can’t lift»

    Από τα τέλη Ιανουαρίου 1984 μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει κάποια γωνία του επιχειρηματικού κόσμου, αλλά και όλου του πλανήτη...
    Γιάννης Περιστέρης, 24/05/2023 - 15:49
  • Γ. Περιστέρης: Chat GTP, Χειρουργικές Επεμβάσεις & Ιδιωτική Ασφάλιση «Υγείας»

    Γ. Περιστέρης: Chat GTP, Χειρουργικές Επεμβάσεις & Ιδιωτική Ασφάλιση «Υγείας»

    Χρειάζεστε ξαφνικά κάποια, έστω απλή, χειρουργική επέμβαση και ψάχνετε για ένα καλό και φτηνό Χειρουργό και μια καλή και φτηνή...
    Γιάννης Περιστέρης, 28/04/2023 - 15:35
  • Γ. Περιστέρης: Ατομικοί Λογαριασμοί, Κεφαλαιοποιητικό Σύστημα & Συντάξεις Γήρατος ή «τι δεν έχουν πει ακόμα οι Γάλλοι Αναλογιστές στον Πρόεδρό τους»!

    Γ. Περιστέρης: Ατομικοί Λογαριασμοί, Κεφαλαιοποιητικό Σύστημα & Συντάξεις Γήρατος ή «τι δεν έχουν πει ακόμα οι Γάλλοι Αναλογιστές στον Πρόεδρό τους»!

    Από τον τίτλο του παραπάνω θέματος απουσιάζουν σκόπιμα τόσο η λέξη ισόβιες όσο και οι 3 ξεχωριστοί πυλώνες χορήγησης των...
    Γιάννης Περιστέρης, 05/04/2023 - 13:43
  • Γ. Περιστέρης: ΕΤ3 για τον σεισμό των 7 ρίχτερ στην Θεσσαλία το 2021 - Σχόλιο με λίγα λόγια, αλλά και δημόσια και ενυπόγραφα και «σταράτα»

    Γ. Περιστέρης: ΕΤ3 για τον σεισμό των 7 ρίχτερ στην Θεσσαλία το 2021 - Σχόλιο με λίγα λόγια, αλλά και δημόσια και ενυπόγραφα και «σταράτα»

    Για ακούστε και δείτε με ιδιαίτερη προσοχή όλα όσα ακούγονται στο video διάρκειας ½ ώρας:  https://app.ertflix.gr/en/vod/vod.252335-entos-kadrou-3. Εγώ το είδα 2 φορές και...
    Γιάννης Περιστέρης, 23/03/2023 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
16:04 Μ. Θεμιστοκλέους: Στηρίζουμε τη διακοπή καπνίσματος με 52 εξειδικευμένα ιατρεία σε όλη τη χώρα
  • 16:00 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
  • 15:27 ΤτΕ: Αυξήθηκαν οι καταθέσεις των νοικοκυριών τον Απρίλιο, αρνητικό πρόσημο στις χορηγήσεις
  • 15:04 Howden Re: Οι ανανεώσεις Ιουνίου 2025 σηματοδοτούν μετάβαση σε πειθαρχημένο επανακαθορισμό της αγοράς αντασφάλισης
  • 14:15 Οι υψηλές αποδόσεις και η αναπτυξιακή τροχιά της Εθνικής Τράπεζας
  • 14:09 Επίσκεψη της Διοίκησης της Πειραιώς στην Κρήτη
  • 13:45 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος - Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση
  • 13:37 Σημαντική αύξηση στα τροχαία τον Μάρτιο σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 13:32 Πανελλαδικές εξετάσεις: Τα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα
  • 13:26 ΚΕΦΙ: Run-Bike-Care | Τρέξαμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο
  • 13:10 Παγκόσμια Ημέρα Αναδοχής: Ελάχιστο ενδιαφέρον για αναδοχή παιδιών με αναπηρία ή άνω των 8 ετών
  • 12:46 Παράνομες συνταγογραφήσεις: Ο ΙΣΑ καταδικάζει απερίφραστα τα φαινόμενα διαφθοράς και ζητά την παραδειγματική τιμωρία των επίορκων ιατρών
  • 12:39 Έρχεται νέος φόρος «κεραμίδα» για 700.000 σπίτια στην Ελλάδα - Ποιους αφορά
  • 12:35 Human Capital Trends Event 2025: Η Deloitte χαρτογραφεί τις τάσεις και ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της εργασίας
  • 12:28 Η Πόλις εάλω…Η ψυχή εάλω…Ποιο το μείζον;
  • 12:20 ΕΑΔΕ: Θέσεις για την διαμόρφωση πλαισίου εμπιστοσύνης των πολιτών στην ασφάλιση & εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Η Allianz και η Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται, μέσω της δράσης «Walking Together»
  • 11:50 Μαρία Ωραιοζήλη Κουτσουπιά στο Europa Next: Η ζωή μας θα αλλάξει ακόμα περισσότερο με την τεχνητή νοημοσύνη
  • 11:30 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  • 11:20 Πλαγίως: Η Μεσαία Τάξη και η φορολόγησή της
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  3. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  4. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  5. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  6. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube