close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz Ελλάδος: Πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 10/12/2020 - 17:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz Ελλάδος: Πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών

Nextdeal newsroom, 10/12/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Για 6η συνεχή χρονιά, η Allianz Ελλάδος κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, πετυχαίνοντας τον υψηλότερο Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (Net Promoter Score-NPS) στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μας ανέδειξαν ως Hγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις σε μία χρονιά γεμάτη προκλήσεις και αστάθειες. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας.

Ο Δείκτης NPS αποτελεί διεθνώς ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Η Allianz Ελλάδος διεξάγει την έρευνα Net Promoter Score από το 2006, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ομίλου Allianz και σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών MRB Hellas. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz, εκτός από το να αξιολογεί την πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, που αποτελεί και τον βασικό κορμό των ερευνών NPS, επεκτείνεται και στην αξιολόγηση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα στάδια εξυπηρέτησης αλλά και της επαφής με τα διαφορετικά «κανάλια» επικοινωνίας του brand.

  • TAGS:
  • Allianz
  • Allianz Ελλάδος
  • Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών
  • δείκτης NPS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Nέα στρατηγική συνεργασία Allianz Ελλάδος και Greenwoods Insurance Brokers
    Nextdeal newsroom, 7/12/2020

    Nέα στρατηγική συνεργασία Allianz Ελλάδος και Greenwoods Insurance Brokers

  • Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της, των ανθρώπων της και της κοινωνίας
    Nextdeal newsroom, 4/12/2020

    Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό των ασφαλισμένων της, των ανθρώπων της και της κοινωνίας

  • Allianz: Ασφάλεια, ειδικά στη σημερινή εποχή, δεν σημαίνει μόνο ένα πράγμα!

    Allianz: Ασφάλεια, ειδικά στη σημερινή εποχή, δεν σημαίνει μόνο ένα πράγμα!

    Με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης, η Allianz Ελλάδος με ανάρτηση στο Facebook τονίζει τα εξής:  "Οικονομική, ψυχολογική ή σωματική υγεία; Ασφάλεια,...
    Nextdeal newsroom, 12/11/2020 - 18:15 12/11/2020
  • Η Allianz Ελλάδος δίπλα στους πληγέντες από τον σεισμό

    Η Allianz Ελλάδος δίπλα στους πληγέντες από τον σεισμό

    Σε συνέχεια του πρόσφατου καταστροφικού σεισμού στην περιοχή της Σάμου η Allianz, στην προσπάθεια ανακούφισης των πληγέντων ασφαλισμένων της, έχει...
    Nextdeal newsroom, 03/11/2020 - 17:09 3/11/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προχωρούν οι συνεργασίες μεταξύ Ελληνικών και Αμερικανικών Πανεπιστημίων
19:45 Προχωρούν οι συνεργασίες μεταξύ Ελληνικών και Αμερικανικών Πανεπιστημίων
  • 19:40 Παγκόσμια καινοτομία για την έγκαιρη ανίχνευση της στεφανιαίας νόσου
  • 19:32 Πώς θα γίνει ο επανυπολογισμός των συντάξεων;
  • 19:21 Πιστώνονται 162,6 εκατ. ευρώ σε δικαιούχους της επιστρεπτέας προκαταβολής 6 και σε ιδιοκτήτες ακινήτων
  • 19:02 Ν. Χαρδαλιάς: Αυστηρότερα μέτρα στις μετακινήσεις - Τι αλλάζει στους κωδικούς
  • 18:53 Κικίλιας: Το σχέδιο έκτακτης ανάγκης και αναδιάταξης των δυνάμεων του ΕΣΥ
  • 18:39 Κορονοϊός: 2702 νέα κρούσματα και 40 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 16:23 Αναστολές Μαρτίου: Διευκρινίσεις για τα κριτήρια επιλεξιμότητας των επιχειρήσεων
  • 16:01 Χρήστος Σταϊκούρας: Δημοσιονομική ευελιξία το 2021 και το 2022
  • 15:47 Εισαγωγή ασθενούς σε νοσοκομείο και ΜΕΘ: Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια υγείας;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/2 Απελεύθερος: Τι ισχύει για το deal της Εθνικής Ασφαλιστικής
  2. 25/2 Το νέο Δ.Σ. της ΕΑΕΕ - Πρόεδρος επανεξελέγη ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  3. 26/2 ΕΑΕΕ: Πώς θα ασφαλίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
  4. 26/2 Απελεύθερος: Οι προσδοκίες και τα δανεικά των ΕΛΠΕ και η... ταμπακέρα για Εθνική
  5. 1/3 Απελεύθερος: Γιατί μαζεύει δανεικά η Motor Oil και ποιός θα πάρει τα POS της Πειραιώς
  6. 26/2 Δημήτρης Ζορμπάς: Πώς θα πιαστούν στις "δαγκάνες" τα ανασφάλιστα οχήματα!
  7. 26/2 Βεβαιώσεις μετακίνησης εργαζομένων: Τι αλλάζει από 1η Μαρτίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube