close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/8/2020 - 13:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;

Nextdeal newsroom, 9/8/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τις απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη (AI) καταγράφει η Insurance Europe (δείτε εδώ).

Οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν ήδη την τεχνολογία AI για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών, να αυξήσουν την αποδοτικότητα, να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα των αναγκών των πελατών και να αποτρέψουν παράνομες συναλλαγές. Οι ασφαλισμένοι υιοθετούν αυτήν την καινοτομία στην ασφάλιση, καθώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και καθιστά την αλληλεπίδρασή τους με τις ασφαλιστικές πιο εύκολη.

Στο μέλλον, η AI αναμένεται να βοηθήσει τους ασφαλιστές να προβλέπουν τους κινδύνους με μεγαλύτερη ακρίβεια και να χρησιμοποιούν βελτιωμένες λειτουργίες πρόβλεψης για την ταχεία ανάπτυξη νέων προϊόντων ως απάντηση σε αναδυόμενους κινδύνους.

Ωστόσο, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν τρεις προκλήσεις στη μεγιστοποίηση του οφέλους τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους ίδιους κατά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης:

  • Πρώτον, κατά την ανάπτυξη συστημάτων AI, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν περιορισμένη πρόσβαση σε δεδομένα από τον δημόσιο τομέα. Για μέγιστο κοινωνικό όφελος, τέτοια σύνολα δεδομένων θα πρέπει να είναι διαθέσιμα δωρεάν και σε μηχανικά αναγνώσιμη μορφή. Τα μη προσωπικά δεδομένα για ορισμένες εφαρμογές AI είναι επίσης μερικές φορές συγκεντρωμένα στα χέρια μερικών οντοτήτων, με αποτέλεσμα την περιορισμένη ή δαπανηρή πρόσβαση σε δεδομένα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τα συστήματα AI και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πώς πρέπει να γίνεται η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
  • Δεύτερον, οι ασφαλιστές θα ήθελαν να δουν μια ολιστική προσέγγιση στο ρυθμιστικό καθεστώς. Το νομικό πλαίσιο της ΕΕ καλύπτει ήδη τομείς που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, όπως τα θεμελιώδη δικαιώματα, η προστασία της ιδιωτικής ζωής και δεδομένων, καθώς και η ασφάλεια και ευθύνη προϊόντων. Στη συνέχεια συμπληρώνεται από τα εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια. Για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και για την αποφυγή περιττών κανονιστικών επιβαρύνσεων, απαιτείται ένα οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο σε αρχές ρυθμιστικό πλαίσιο AI που να βασίζεται στα υφιστάμενα κοινοτικά και εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια.
  • Τέλος, υπάρχει επί του παρόντος έλλειψη αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ των αρχών με αρμοδιότητες στον τομέα της ψηφιοποίησης. Απαιτείται από όλες τις εθνικές αρχές, είτε είναι υπεύθυνες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, την προληπτική ρύθμιση, τον ανταγωνισμό είτε για την προστασία των δεδομένων, να συνεργάζονται στενά και να διασφαλίζουν τη συνέπεια στην εφαρμογή των κανόνων για την περαιτέρω ανάπτυξη της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.

Επιπλέον, ο ασφαλιστικός κλάδος υποστηρίζει την ανάπτυξη ηθικής, αξιόπιστης και ανθρωποκεντρικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός κατάλληλου, βασισμένου στον κίνδυνο και αναλογικού ρυθμιστικού πλαισίου. Το πεδίο εφαρμογής του πλαισίου θα πρέπει να στοχεύει μόνο σε εκείνες τις εφαρμογές AI με αποδεδειγμένο υψηλό κίνδυνο και σημαντικές επιπτώσεις στα δικαιώματα των ατόμων, καθώς δεν είναι όλες οι χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης σημαντικοί κίνδυνοι ούτε επηρεάζουν άμεσα τους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της νομοθεσίας για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, και ειδικότερα της ασφάλισης, αρχές όπως η διαφάνεια, η δικαιοσύνη, η λογοδοσία και η ηθική αντιμετωπίζονται ήδη σε κάποιο βαθμό από κανόνες που αφορούν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τη δημοσιοποίηση, ενώ οι κανόνες παροχής συμβουλών ισχύουν εάν η σύσταση παρέχεται είτε από άνθρωπο είτε από AI.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική βιομηχανία
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστές
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • Insurance Europe

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις
    Nextdeal newsroom, 8/7/2020

    Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις

  • Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!
    Nextdeal newsroom, 3/7/2020

    Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!

  • Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Η Insurance Europe δημοσίευσε ένα ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο καταγράφει τις περιοχές της Ευρώπης, όπου η οδηγία της ΕΕ για...
    Nextdeal newsroom, 23/06/2020 - 15:58 23/6/2020
  • Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Έναν χρήσιμο οδηγό για το πώς να ασφαλίζονται οι καταναλωτές με σύνεση (Insure Yourself Wisely) δημοσίευσε η Insurance Europe (διαβάστε...
    Nextdeal newsroom, 16/06/2020 - 14:22 16/6/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
16:30 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  • 16:05 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά
  • 14:45 Η μεγάλη γιορτή της Unipol στο γήπεδο Σαν Σίρο του Μιλάνου
  • 14:25 Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη - Στα βραβεία του ελληνικού επιχειρείν «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
  • 13:56 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων
  • 13:35 Η Audi ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής με Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:15 Χρήστος Γεωργόπουλος: «Πολύμορφο γλοιοβλάστωμα - Δεν θεραπεύουμε μόνον τη νόσο. Στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο»!
  • 12:58 NBG Pay tom: Η νέα λύση αποδοχής πληρωμών που μετατρέπει την android συσκευή σας σε φορητό POS
  • 12:25 Mε πρώτο θέμα τις ασφαλίσεις υγείας και την συνάντηση Βασίλη Αποστολόπουλου-Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube