close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/8/2020 - 13:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;

Nextdeal newsroom, 9/8/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τις απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη (AI) καταγράφει η Insurance Europe (δείτε εδώ).

Οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν ήδη την τεχνολογία AI για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών, να αυξήσουν την αποδοτικότητα, να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα των αναγκών των πελατών και να αποτρέψουν παράνομες συναλλαγές. Οι ασφαλισμένοι υιοθετούν αυτήν την καινοτομία στην ασφάλιση, καθώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και καθιστά την αλληλεπίδρασή τους με τις ασφαλιστικές πιο εύκολη.

Στο μέλλον, η AI αναμένεται να βοηθήσει τους ασφαλιστές να προβλέπουν τους κινδύνους με μεγαλύτερη ακρίβεια και να χρησιμοποιούν βελτιωμένες λειτουργίες πρόβλεψης για την ταχεία ανάπτυξη νέων προϊόντων ως απάντηση σε αναδυόμενους κινδύνους.

Ωστόσο, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν τρεις προκλήσεις στη μεγιστοποίηση του οφέλους τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους ίδιους κατά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης:

  • Πρώτον, κατά την ανάπτυξη συστημάτων AI, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν περιορισμένη πρόσβαση σε δεδομένα από τον δημόσιο τομέα. Για μέγιστο κοινωνικό όφελος, τέτοια σύνολα δεδομένων θα πρέπει να είναι διαθέσιμα δωρεάν και σε μηχανικά αναγνώσιμη μορφή. Τα μη προσωπικά δεδομένα για ορισμένες εφαρμογές AI είναι επίσης μερικές φορές συγκεντρωμένα στα χέρια μερικών οντοτήτων, με αποτέλεσμα την περιορισμένη ή δαπανηρή πρόσβαση σε δεδομένα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τα συστήματα AI και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πώς πρέπει να γίνεται η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
  • Δεύτερον, οι ασφαλιστές θα ήθελαν να δουν μια ολιστική προσέγγιση στο ρυθμιστικό καθεστώς. Το νομικό πλαίσιο της ΕΕ καλύπτει ήδη τομείς που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, όπως τα θεμελιώδη δικαιώματα, η προστασία της ιδιωτικής ζωής και δεδομένων, καθώς και η ασφάλεια και ευθύνη προϊόντων. Στη συνέχεια συμπληρώνεται από τα εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια. Για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και για την αποφυγή περιττών κανονιστικών επιβαρύνσεων, απαιτείται ένα οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο σε αρχές ρυθμιστικό πλαίσιο AI που να βασίζεται στα υφιστάμενα κοινοτικά και εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια.
  • Τέλος, υπάρχει επί του παρόντος έλλειψη αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ των αρχών με αρμοδιότητες στον τομέα της ψηφιοποίησης. Απαιτείται από όλες τις εθνικές αρχές, είτε είναι υπεύθυνες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, την προληπτική ρύθμιση, τον ανταγωνισμό είτε για την προστασία των δεδομένων, να συνεργάζονται στενά και να διασφαλίζουν τη συνέπεια στην εφαρμογή των κανόνων για την περαιτέρω ανάπτυξη της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.

Επιπλέον, ο ασφαλιστικός κλάδος υποστηρίζει την ανάπτυξη ηθικής, αξιόπιστης και ανθρωποκεντρικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός κατάλληλου, βασισμένου στον κίνδυνο και αναλογικού ρυθμιστικού πλαισίου. Το πεδίο εφαρμογής του πλαισίου θα πρέπει να στοχεύει μόνο σε εκείνες τις εφαρμογές AI με αποδεδειγμένο υψηλό κίνδυνο και σημαντικές επιπτώσεις στα δικαιώματα των ατόμων, καθώς δεν είναι όλες οι χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης σημαντικοί κίνδυνοι ούτε επηρεάζουν άμεσα τους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της νομοθεσίας για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, και ειδικότερα της ασφάλισης, αρχές όπως η διαφάνεια, η δικαιοσύνη, η λογοδοσία και η ηθική αντιμετωπίζονται ήδη σε κάποιο βαθμό από κανόνες που αφορούν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τη δημοσιοποίηση, ενώ οι κανόνες παροχής συμβουλών ισχύουν εάν η σύσταση παρέχεται είτε από άνθρωπο είτε από AI.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική βιομηχανία
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστές
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • Insurance Europe

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις
    Nextdeal newsroom, 8/7/2020

    Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις

  • Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!
    Nextdeal newsroom, 3/7/2020

    Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!

  • Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Η Insurance Europe δημοσίευσε ένα ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο καταγράφει τις περιοχές της Ευρώπης, όπου η οδηγία της ΕΕ για...
    Nextdeal newsroom, 23/06/2020 - 15:58 23/6/2020
  • Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Έναν χρήσιμο οδηγό για το πώς να ασφαλίζονται οι καταναλωτές με σύνεση (Insure Yourself Wisely) δημοσίευσε η Insurance Europe (διαβάστε...
    Nextdeal newsroom, 16/06/2020 - 14:22 16/6/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο  μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
16:00 Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
  • 15:51 Η Servier Hellas αρωγός στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης!
  • 15:38 Μεγάλο Συνέδριο NN στις 2 Ιουνίου!
  • 15:04 Εκστρατεία για τον καρκίνο του προστάτη από την ΕΛΛΟΚ!
  • 14:54 Σε νέα υψηλά η αξία της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα - Πόσοι ασφάλισαν την κατοικία τους και πήραν έκπτωση ΕΝΦΙΑ
  • 14:50 1η Ημερίδα Φαρμακαποθηκών: «Διασφαλίζουμε το παρόν και σχεδιάζουμε το μέλλον»
  • 14:34 Kακοκαιρία INES: Σε ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία - Οδηγίες αυτοπροστασίας για τους πολίτες
  • 14:26 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ¨Ημερήσιας Χειρουργικής” και σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζεται!
  • 14:10 Αειφόρος σχεδιασμός & υλοποίηση τεχνικών έργων - Κρίσιμη και χρήσιμη παράμετρος η Ασφάλιση
  • 13:55 ΕΟΔΥ: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης για τα Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα!
  • 13:43 Η Aon διορίζει τον Lambros Lambrou ως Chief Strategy Officer
  • 13:33 3 εκατ. Έλληνες (το 50% ηλικιωμένοι) έχουν υπέρταση, με το 30% να είναι αδιάγνωστοι!
  • 13:21 WTW Research Network: Διαχείριση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ασφαλισιμότητα - Ανασκόπηση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2025
  • 13:03 Το κατράνι του Δίστρατου στην Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά
  • 12:56 Anytime: Περπατήσιμες Πόλεις & Υγεία - Η Επιστημονική Τεκμηρίωση
  • 12:52 Δυναμικό παρών της UNI-PHARMA στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ενδοκρινολογίας στην Κοπεγχάγη!
  • 12:25 Alpha Bank: Παρουσίασε τα χρηματοδοτικά της προγράμματα στην επιχειρηματική κοινότητα της Ρόδου
  • 11:38 Η Insurance Advisory Partners ενισχύει τις δραστηριότητές της στο Λονδίνο με τον διορισμό του Benjamin James
  • 11:16 ΤτΕ: Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας - Οικονομικό περιβάλλον, τραπεζικός τομέας, τομέας χρηματοπιστωτικού συστήματος, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αγορά ασφαλίσεων υγείας
  • 10:51 Συνεργασία LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services για τη δημιουργία του Κέντρου Agentic Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  5. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  6. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube