close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/8/2020 - 13:18
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιες οι απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη;

Nextdeal newsroom, 9/8/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τις απόψεις της ευρωπαϊκής ασφαλιστικής βιομηχανίας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη (AI) καταγράφει η Insurance Europe (δείτε εδώ).

Οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν ήδη την τεχνολογία AI για να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών, να αυξήσουν την αποδοτικότητα, να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα των αναγκών των πελατών και να αποτρέψουν παράνομες συναλλαγές. Οι ασφαλισμένοι υιοθετούν αυτήν την καινοτομία στην ασφάλιση, καθώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και καθιστά την αλληλεπίδρασή τους με τις ασφαλιστικές πιο εύκολη.

Στο μέλλον, η AI αναμένεται να βοηθήσει τους ασφαλιστές να προβλέπουν τους κινδύνους με μεγαλύτερη ακρίβεια και να χρησιμοποιούν βελτιωμένες λειτουργίες πρόβλεψης για την ταχεία ανάπτυξη νέων προϊόντων ως απάντηση σε αναδυόμενους κινδύνους.

Ωστόσο, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν τρεις προκλήσεις στη μεγιστοποίηση του οφέλους τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους ίδιους κατά τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης:

  • Πρώτον, κατά την ανάπτυξη συστημάτων AI, οι ασφαλιστές αντιμετωπίζουν περιορισμένη πρόσβαση σε δεδομένα από τον δημόσιο τομέα. Για μέγιστο κοινωνικό όφελος, τέτοια σύνολα δεδομένων θα πρέπει να είναι διαθέσιμα δωρεάν και σε μηχανικά αναγνώσιμη μορφή. Τα μη προσωπικά δεδομένα για ορισμένες εφαρμογές AI είναι επίσης μερικές φορές συγκεντρωμένα στα χέρια μερικών οντοτήτων, με αποτέλεσμα την περιορισμένη ή δαπανηρή πρόσβαση σε δεδομένα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τα συστήματα AI και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πώς πρέπει να γίνεται η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
  • Δεύτερον, οι ασφαλιστές θα ήθελαν να δουν μια ολιστική προσέγγιση στο ρυθμιστικό καθεστώς. Το νομικό πλαίσιο της ΕΕ καλύπτει ήδη τομείς που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, όπως τα θεμελιώδη δικαιώματα, η προστασία της ιδιωτικής ζωής και δεδομένων, καθώς και η ασφάλεια και ευθύνη προϊόντων. Στη συνέχεια συμπληρώνεται από τα εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια. Για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και για την αποφυγή περιττών κανονιστικών επιβαρύνσεων, απαιτείται ένα οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο σε αρχές ρυθμιστικό πλαίσιο AI που να βασίζεται στα υφιστάμενα κοινοτικά και εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια.
  • Τέλος, υπάρχει επί του παρόντος έλλειψη αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ των αρχών με αρμοδιότητες στον τομέα της ψηφιοποίησης. Απαιτείται από όλες τις εθνικές αρχές, είτε είναι υπεύθυνες για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, την προληπτική ρύθμιση, τον ανταγωνισμό είτε για την προστασία των δεδομένων, να συνεργάζονται στενά και να διασφαλίζουν τη συνέπεια στην εφαρμογή των κανόνων για την περαιτέρω ανάπτυξη της ενιαίας ψηφιακής αγοράς.

Επιπλέον, ο ασφαλιστικός κλάδος υποστηρίζει την ανάπτυξη ηθικής, αξιόπιστης και ανθρωποκεντρικής τεχνητής νοημοσύνης μέσω ενός κατάλληλου, βασισμένου στον κίνδυνο και αναλογικού ρυθμιστικού πλαισίου. Το πεδίο εφαρμογής του πλαισίου θα πρέπει να στοχεύει μόνο σε εκείνες τις εφαρμογές AI με αποδεδειγμένο υψηλό κίνδυνο και σημαντικές επιπτώσεις στα δικαιώματα των ατόμων, καθώς δεν είναι όλες οι χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης σημαντικοί κίνδυνοι ούτε επηρεάζουν άμεσα τους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της νομοθεσίας για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, και ειδικότερα της ασφάλισης, αρχές όπως η διαφάνεια, η δικαιοσύνη, η λογοδοσία και η ηθική αντιμετωπίζονται ήδη σε κάποιο βαθμό από κανόνες που αφορούν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τη δημοσιοποίηση, ενώ οι κανόνες παροχής συμβουλών ισχύουν εάν η σύσταση παρέχεται είτε από άνθρωπο είτε από AI.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική βιομηχανία
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ασφαλιστές
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • Insurance Europe

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις
    Nextdeal newsroom, 8/7/2020

    Insurance Europe: Η αειφορία να μην εμποδίζει τις επενδύσεις

  • Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!
    Nextdeal newsroom, 3/7/2020

    Ισότιμους όρους ανταγωνισμού και προώθηση της καινοτομίας στον ασφαλιστικό κλάδο ζητούν οι ασφαλιστές!

  • Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Τι προτείνουν οι Ευρωπαίοι ασφαλιστές για την διαχείριση των κινδύνων πλημμύρας στην ΕΕ;

    Η Insurance Europe δημοσίευσε ένα ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο καταγράφει τις περιοχές της Ευρώπης, όπου η οδηγία της ΕΕ για...
    Nextdeal newsroom, 23/06/2020 - 15:58 23/6/2020
  • Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Τρία σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι επιλέγουν να ασφαλιστούν!

    Έναν χρήσιμο οδηγό για το πώς να ασφαλίζονται οι καταναλωτές με σύνεση (Insure Yourself Wisely) δημοσίευσε η Insurance Europe (διαβάστε...
    Nextdeal newsroom, 16/06/2020 - 14:22 16/6/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
16:50 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  • 16:35 Στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την «Ενίσχυση της δημοσιότητας και της διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο» (Δείτε live την συνεδρίαση)
  • 15:53 ΤτΕ: Στα 2.543 εκατ. ευρώ η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης το α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:28 Η Eurolife FFH επιβράβευσε τα στελέχη του Career Sales Force
  • 15:23 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
  • 15:03 ΕΑΕΕ: Κατά 15,1% αυξήθηκε η συνολική παραγωγή ατομικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας το 2024
  • 14:42 Σπίτι μου ΙΙ: Επέκταση του έτους κατασκευής των επιλέξιμων ακινήτων και παράταση της ισχύος της απόφασης υπαγωγής για ΑμεΑ
  • 14:32 Η Compre προσλαμβάνει τη Rachel Bardon στη νεοσύστατη θέση Chief Underwriting Officer (CUO)
  • 14:20 Νέα συνεργασία της MGAA με την Insurance DataLab προσφέρει ισχυρές πληροφορίες δεδομένων στα μέλη
  • 13:50 Τεχνολογική Υπεροχή στην Affidea Ν. Ερυθραίας: Νέα εποχή στη διαγνωστική απεικόνιση με καινοτομία και επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 13:30 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
  • 12:32 Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
  • 12:17 Επιστημονική Ημερίδα στην Τήνο για την Γονιμότητα και την Υπογεννητικότητα με χορηγό το Health Next Generation
  • 11:37 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  • 11:30 ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ
  • 11:20 Η πανσέληνος στην κορυφή της Τριανταφυλλιάς
  • 11:06 Κυριάκος Πιερρακάκης: Διπλασιάζεται το ημερήσιο όριο συναλλαγών IRIS μέχρι τέλος του έτους
  • 11:00 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης και Επίδειξης για την πλέον προηγμένη τεχνική αντιμετώπισης της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
  • 10:35 Κ.Κυρανάκης: «Πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ το Σάββατο 5 Ιουλίου»
  • 10:30 «Ένα Ψέμα που λέει πάντα την Αλήθεια!»: Μια βραδιά με αναγνώσματα και αφηγήσεις
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  6. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube