close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Σταθερά δίπλα στους συνεργάτες της παραμένει η Generali, ακόμη και σε συνθήκες εξ’ αποστάσεως λειτουργίας!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/5/2020 - 14:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σταθερά δίπλα στους συνεργάτες της παραμένει η Generali, ακόμη και σε συνθήκες εξ’ αποστάσεως λειτουργίας!

Nextdeal newsroom, 25/5/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ψηφιακό «παρών» έδωσε η Generali και κατά τη διάρκεια περιορισμού μετακινήσεων, λόγω Covid-19, πραγματοποιώντας δεκάδες on-line σεμινάρια και τηλεσυνεδρίες για τους Συνεργάτες της. Συνολικά, πάνω από 2000 συμμετοχές καταγράφηκαν στα e-meetings και τα σεμινάρια του Τμήματος Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της εταιρείας, το προηγούμενο διάστημα.

Με αυτόν τον τρόπο, η επιλογή της Generali να επενδύσει σε ψηφιακές υποδομές, επιβεβαιώνεται για ακόμη μία φορά, αφού της επιτρέπει την επιχειρησιακή της συνέχεια και τη δυνατότητα να στέκεται σταθερά στο πλευρό της δυναμικής κοινότητας των Συνεργατών της, υπό οποιαδήποτε συνθήκη.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τηλε-σεμινάρια που αφορούσαν:

  • Στην παρουσίαση του νέου ψηφιακού app για android και iphone, My Generali. Tις παρουσιάσεις παρακολούθησαν περισσότεροι από 1.000 Συνεργάτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών και να εξοικειωθούν με τις ψηφιοποιημένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων η δημιουργία και η παρακολούθηση online αιτήματος από τον πελάτη, το κλείσιμο ιατρικού ραντεβού στον κλάδο Υγείας, και η καταγραφή, μέσω βιντεοκλήσης, της ζημιάς στον κλάδο Αυτοκινήτου.
  • Στην υπηρεσία e-policy: Tην πλήρως ψηφιοποιημένη και end-to-end διαδικασία αίτησης, έκδοσης προσφοράς, παραλαβής και υπογραφής ασφαλιστηρίου από τον πελάτη, του κλάδου Ζωής και Υγείας. Mία καινοτομία που η Generali συστήνει στην ελληνική αγορά και μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του συνεργάτη ή του πελάτη. Τη συγκεκριμένη σειρά σεμιναρίων, παρακολούθησαν πάνω από 600 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.
  • Στην ειδικά σχεδιασμένη για τους Συνεργάτες της πλατφόρμα OneView, με τον αριθμό συμμετοχών να ανέρχεται στις 300. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναβαθμίζεται και εξελίσσεται συνεχώς με νέα εργαλεία και δυνατότητες, επιτρέποντας την ψηφιακή διαχείριση του χαρτοφυλακίου του ασφαλιστή.
  • Σε δεκάδες παράλληλα, σεμινάρια που αφορούσαν στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων. Τα σεμινάρια αυτά σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν σε συνεννόηση με επικεφαλής μονάδων πωλήσεων του Δικτύου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της Generali και τους αρμόδιους Account Managers της Generali, ώστε να προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Όπως σημειώνει ο κ. Χρήστος Κουτσουδάκης από το Τμήμα Εκπαίδευσης της Generali: «Καταφέραμε να διατηρήσουμε την «εγγύτητα» της ανθρώπινης επαφής αξιοποιώντας στο έπακρο τα εργαλεία που μας παρέχει η τεχνολογία. Οι Συνεργάτες μας ανταποκρίθηκαν με ιδιαίτερη θέρμη και πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στα εκπαιδευτικά σεμινάρια που υλοποιήσαμε μέσω διαδικτύου. Κατά τη διάρκειά τους, δεχθήκαμε δεκάδες ερωτήσεις τις οποίες ομαδοποιούσαμε και απαντούσαμε δημόσια.
Πραγματικά, νιώσαμε την αμεσότητα της φυσικής παρουσίας μέσα από ένα διαφορετικό ψηφιακό κανάλι εκπαίδευσης. Η ψηφιακή εκπαιδευτική εμπειρία συνεχίστηκε και μετά το τέλος των τηλε-σεμιναρίων με την ανταλλαγή ερωτημάτων, απόψεων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικής επικοινωνίας
».

Ενώ όπως συμπληρώνει ο κ. Νίκος Φούρλας από το ίδιο Τμήμα, αναφορικά με την επένδυση της Generali σε σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης: «Ήδη από το 2017, το Τμήμα Εκπαίδευσης διοργανώνει μέσω e-learning ένα πολύ μεγάλο αριθμό σεμιναρίων που αφορούν κυρίως την επαναπιστοποίηση των Συνεργατών μας. Το 2019 το 85% των συνεργατών μας παρακολούθησε τουλάχιστον ένα ηλεκτρονικό σεμινάριο μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού. Επίσης, έχουμε την τεχνογνωσία και υλοποιούμε εκπαιδευτικά video που ενισχύουν την κατανόηση των Συνεργατών μας πάνω σε θέματα διαδικασιών, αλλά και προϊόντων. Άλλο ένα εργαλείο που χρησιμοποιούμε με πολύ μεγάλη επιτυχία είναι τα webinars, ενώ σύντομα θα λανσάρουμε ένα νέο πρωτοποριακό εργαλείο εκπαίδευσης που θα συντροφεύει τον Συνεργάτη μας διαρκώς και θα αξιοποιεί την προσέγγιση του gamification».

Πιστή στη στρατηγική της προσέγγιση να αποτελεί Δια Βίου Εταίρος των Συνεργατών της αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους για συνεχή ενημέρωση, η Generali δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει σύγχρονο, αξιόπιστο και στοχευμένο εκπαιδευτικό υλικό, στηρίζοντας το καθημερινό τους έργο και τις προσπάθειές τους για την επίτευξη των παραγωγικών τους στόχων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Συνεργάτες
  • Generali
  • Generali Hellas
  • εξ αποστάσεως λειτουργία
  • διαδικτυακά σεμινάρια
  • τηλεσυνεδρίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το μέλλον του ασφαλιστή είναι συνδεδεμένο με τον ψηφιακό μετασχηματισμό
    Nextdeal newsroom, 22/5/2020

    Το μέλλον του ασφαλιστή είναι συνδεδεμένο με τον ψηφιακό μετασχηματισμό

  • Γιώργος Ζερβουδάκης-Generali: Είμαστε δια βίου εταίροι των πολιτών στην δική τους ασφαλή πλοήγηση στη νέα κανονικότητα!
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/4/2020

    Γιώργος Ζερβουδάκης-Generali: Είμαστε δια βίου εταίροι των πολιτών στην δική τους ασφαλή πλοήγηση στη νέα κανονικότητα!

  •  Η Generali στηρίζει την Dr. Button εν μέσω της COVID-19!

    Η Generali στηρίζει την Dr. Button εν μέσω της COVID-19!

    Ψηφιακή ιατρική συμβουλευτική για την COVID-19 Από την Dr. Button με τη στήριξη της Generali Τη στήριξή της στην καινοτόμο ψηφιακή...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 10:30 24/4/2020
  • Έκτακτη ανακοίνωση: Η Generali επιδοτεί την ασφάλιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία

    Έκτακτη ανακοίνωση: Η Generali επιδοτεί την ασφάλιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία

    Την ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία του κορονοϊού επιδοτεί η Generali, σύμφωνα με έκτακτη ανακοίνωση που έστειλε...
    Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 22:02 24/4/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
14:40 Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
  • 09:29 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:21 Φωτιά στην Πάτρα: Φόβοι για μόλυνση του αέρα και του νερού
  • 09:19 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  • 08:56 Ολοκληρώθηκε η τελευταία μαθητική κατασκηνωτική περίοδος της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
  • 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
  • 08:45 Ηρώο για τους πεσόντες αεροπόρους της Πίνδου
  • 08:40 Ήθη και έθιμα του Δεκαπενταύγουστου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!
  • 08:30 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  • 08:30 Κοίμηση της Θεοτόκου: Γιατί ονομάζεται «Πάσχα του καλοκαιριού»
  • 11:13 Υπουργική Απόφαση: Πως θα συνεργάζονται ιδιώτες γιατροί με νοσοκομεία του δημοσίου συστήματος υγείας
  • 10:58 Πάνω από 150 φωτιές το τελευταίο 48ωρο
  • 09:18 Η θάλασσα και οι παθήσεις της σπονδυλικής στήλης: μια φυσικοθεραπευτική προσέγγιση!
  • 08:49 Ημέρα του Αριστερόχειρα
  • 08:43 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  • 08:38 Η Ευρώπη φλέγεται. Που οδηγούν τα δεδομένα τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
  • 08:32 Πως γλύτωσε ένα χωριό από τη φωτιά
  • 08:30 Οι θαυματουργές εικόνες της Παναγίας στο Άγιο Όρος
  • 12:17 NN Group: Ισχυρά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2025
  • 11:35 ΕΑΕΕ: Απόφαση της ΑΑΔΕ για τον έλεγχο οχημάτων που έχουν δηλωθεί σε ακινησία και κυκλοφορούν
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/8 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  2. 11/8 Από σήμερα 11 Αυγούστου αναλήψεις από τα ΑΤΜ με μηδενικές χρεώσεις
  3. 12/8 Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την τράπεζα Πειραιώς
  4. 11/8 Πλαγίως: Αξίζει να το διαβάσετε
  5. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 11/8 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube