close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Κορονοϊός και ποιος νοιάζεται για τους ασφαλισμένους;
Γιώργος Νικολάκος
Γιώργος Νικολάκος, 17/3/2020 - 16:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κορονοϊός και ποιος νοιάζεται για τους ασφαλισμένους;

Γιώργος Νικολάκος, 17/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αγαπητό NEXTDEAL 

Τελευταία λόγω κορονοιού βγήκαν πολλές ανακοινώσεις από διάφορες ασφαλιστικές εταιρίες που σε γενικές γραμμές είχαν στόχο, την προστασία όλων μας δηλαδή συνεργατών, πελατών, διοικητικών υπαλλήλων και άλλων τρίτων, εμπλεκομένων με την ασφαλιστική διαδικασία προσώπων. Κάποιες από αυτές τις εταιρίες ανακοίνωσαν το ουσιαστικό κλείσιμο τους, για λόγους ασφαλείας και κάποιες έμειναν ανοικτές με προσωπικό ασφαλείας. Οι περισσότερες  ανακοινώσεις ήταν τυπικές και λογικές, κατευθύνοντας όλους μας να επικοινωνούν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών ή των κινητών ή των τάμπλετ ή τηλεφωνικά μέσω υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιριών που εργάζονταν σε βάρδιες ώστε να λύσουν τις τρέχουσες εκκρεμότητές ασφαλισμένων ή να απαντήσουν σε τυχόν απορίες τους. Κάποιες άλλες ασφαλιστικές διαβεβαίωναν επί της ουσίας τους ασφαλισμένους να ότι μπορούν να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά τα ασφαλιστήρια τους, προκειμένου να παραμείνουν ασφαλισμένοι, αφού τους διαβεβαίωναν ότι όλα τα συστήματά τους λειτουργούσαν άψογα.

Άλλες ασφαλιστικές δηλαδή, λειτούργησαν με σοβαρότητα, κι άλλες νοιάζονταν, με τον τρόπο που διατύπωναν τα κείμενά τους, πως θα εισπράξουν τα ασφάλιστρα. Καμία όμως απ όλες αυτές τις ασφαλιστικές δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, δίπλα σε όλους τους πολίτες ασφαλισμένους, προκειμένου να αναδείξουν εκτός από τον ιδιωτικό και τον κοινωνικό τους ρόλο.

Σαν παράδειγμα αναφέρω ότι θα μπορούσαν κάποιες από αυτές να δημιουργήσουν ένα έκτακτο τηλεφωνικό κέντρο με πενταψήφιο αριθμό, ώστε να απαντούν γιατροί σε τυχόν απορίες όλων των πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλισμένων της, σχετικά με τον COVID19. Θα μπορούσαν όλες να παρατείνουν την είσπραξη και την ισχύ ασφαλώς με εγκύκλιο, μόνον των ασφαλιστηρίων υγείας των ασφαλισμένων για ένα - δυο μήνες, μέχρι να περάσει η κρίση ή ότι άλλο τέλος πάντων θα μπορούσε να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο που βρίσκεται σε κατάσταση πανικού. Κάτι ανάλογο επίσης θα μπορούσε να γίνει από τον κύριο επαγγελματικό φορέα των ασφαλιστικών εταιριών όπως η ΕΑΕΕ, που έχει την ευκαιρία να αναδείξει, αλλά κυρίως να αποδείξει, τον κοινωνικό ρόλο των ασφαλιστικών εταιριών σε αυτή την πρωτοφανή κρίση.

Έτσι για άλλη μία φορά χάθηκε η ευκαιρία να αναδειχθεί η ιδιωτική ασφάλιση και οι ασφαλιστικές εταιρίες ως φορείς οι οποίοι παρ όλο που δραστηριοποιούνται στον ιδιωτικό τομέα, εν τούτοις ενδιαφέρονται πραγματικά και όχι στα λόγια για τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους.

Στον αντίποδα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, είτε από το σπίτι τους, είτε από τα γραφεία τους, εξακολουθούν ακόμη και σήμερα αλλά και στο μέλλον, να βρίσκονται δίπλα στους πολίτες και τους ασφαλισμένους, πληροφορώντας τους με όλους τους τρόπους. Παρηγορούν τους ασφαλισμένους μέσα στον πανικό τους, τους, τους  ενημερώνουν για τους όρους των συμβολαίων τους, λύνουν προβλήματα σε όσους νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ή και ακόμα επισκεπτόμενοι τους ασφαλισμένους που νοσηλεύονται για άλλους λόγους,  με κίνδυνο και της δικής τους υγείας. Επισκέπτονται τα συνεργεία των αυτοκινήτων για ζημιές πελατών τους ή τηλεφωνούν για να διευθετήσουν εκκρεμότητες, πάντα μέσα στα πλαίσια φαντάζομαι των κανόνων προστασίας που υφίστανται. Αρκετοί από αυτούς τους διαμεσολαβούντες εισπράττουν και αποδίδουν ασφάλιστρα ή και βάζουν χρήματα από την τσέπη τους, για όσους ασφαλισμένους δεν μπορούν ή δεν ξέρουν η δεν χρησιμοποιούν διαδίκτυο και ηλεκτρονικές συναλλαγές και σας πληροφορώ είναι αρκετοί. Άλλοι φορούν μάσκες πηγαίνοντας στα σπίτια τους με ασύρματα POS για όσους έχουν κάρτες, εισπράττοντας τα ασφάλιστρα που μετά τα καταθέτουν στις τράπεζες για λογαριασμό τους, προκειμένου να μην λήξει η ασφάλιση τους και μείνουν ανασφάλιστοι.

Ναι κύριοι για άλλη μία φορά ο περίφημος παραδοσιακός «τσαντάκιας ασφαλιστής» βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους στις επάλξεις, με όλους τους καιρούς και όλες τις αντιξοότητες. Αποδεικνύεται παρ όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις ότι εκπληρώνει για ακόμη μια φορά, εκτός από το επαγγελματικό, αλλά και το κοινωνικό του καθήκον, σε πείσμα των καιρών και της ηλεκτρονικής προόδου βάζοντας πάνω απ όλα την ανθρωπιά και τον σεβασμό στον συνάνθρωπο.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • κορονοϊός
  • Ασφαλισμένοι
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιον συμφέρει η κατάργηση της ελεύθερης συνεργασίας πράκτορα με μεσίτη;
    Γιώργος Νικολάκος, 26/6/2018

    Ποιον συμφέρει η κατάργηση της ελεύθερης συνεργασίας πράκτορα με μεσίτη;

  • Γιώργος Νικολάκος: Η κρίση αξιών και η νέα θεσμική συμπεριφορά
    Nextdeal newsroom, 26/5/2015

    Γιώργος Νικολάκος: Η κρίση αξιών και η νέα θεσμική συμπεριφορά

  • Τα πρόστιμα οι λαγοί και η ….Νέμεσις

    Τα πρόστιμα οι λαγοί και η ….Νέμεσις

    Αφορμή γι αυτό το σχόλιο διαμεσολαβητές μου είναι ένα 30σέλιδο που έπεσε στα χέρια μου με τις νέες φορολογικές διατάξεις...
    Nextdeal newsroom, 06/02/2014 - 12:47 6/2/2014
  • Όπισθεν ολοταχώς αλλά στην κατηφόρα...

    Όπισθεν ολοταχώς αλλά στην κατηφόρα...

    Πολλές φορές έχω αναφερθεί διαμεσολαβητές μου από αυτή την στήλη, ότι οι οικονομικές κρίσεις γεννούν τις περισσότερες φορές ευκαιρίες. Ευκαιρίες...
    Nextdeal newsroom, 18/12/2013 - 10:29 18/12/2013

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα μείωση των ασφαλιστικών εισφορών
15:26 Νέα μείωση των ασφαλιστικών εισφορών
  • 12:22 ΕΟΦ: Ποια συμπληρώματα ζητά να μην χρησιμοποιήσουν οι καταναλωτές
  • 12:18 Μελάνωμα: Η καθοριστική συμμετοχή του χειρουργείου
  • 12:13 Προϋπολογισμός Ιανουαρίου - Ιουλίου: 16,6% αυξημένα τα καθαρά έσοδα από τον αρχικό στόχο
  • 11:41 Αραρίσκοντας Ηλίας Προβόπουλος: Το πανηγύρι σε πλαστικές καρέκλες
  • 11:15 Γιατί τα κουνούπια επιλέγουν ποιους θα τσιμπήσουν;
  • 09:09 Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρία στον πλανήτη επενδύει στον τομέα της υγείας
  • 09:02 Ποια αντικείμενα σε συνδυασμό με τη ζέστη, μπορούν να καταστρέψουν την καμπίνα του αυτοκινήτου;
  • 08:31 Εποπτεύων Χ.: Η αθόρυβη άνοδος του Χ.Α, η κάμψη του "κινέζικου δράκου" και οι πρώτες προκαταβολές στο Riviera Tower
  • 08:20 Οι Παναγίες της Κρήτης που γιορτάζουν το "Πάσχα του καλοκαιριού"
  • 08:10 Δεκαπεντάυγουστος: Τα έθιμα της Παναγίας σε όλη την Ελλάδα
  • 11:12 Σε ποιους θα γίνει παραγραφή χρεών προς τον ΕΦΚΑ;
  • 10:36 ARAG, η προστασία σας για ξέγνοιαστο καλοκαίρι!
  • 10:49 Απεβίωσε ο πατέρας του συνεργάτη μας Λ. Καραγεώργου
  • 10:37 Καρδιολογική Εταιρεία: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις με προώθηση σκευασμάτων για τις καρδιαγγειακές παθήσεις!
  • 10:10 Υλικές ζημιές κατά την απόπειρα κλοπής του αυτοκινήτου αποζημιώνονται από το ασφαλιστήριο;
  • 10:08 Πως θα πάρω αποζημίωση από ανασφάλιστο όχημα;
  • 10:05 Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια υγείας αφαίρεση τατουάζ;
  • 09:08 Πανσέληνος Αυγούστου: Όλες οι εκδηλώσεις στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μνημεία που θα παραμείνουν ανοικτά
  • 08:49 Το νέο, προσωρινό Διοικητικό Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Πίστης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/8 Συνεργασία "Ιόνιος New Agency" του Μάρκου Ροντογιάννη με Μανώλη Χαραλάμπη AEGEAN ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
  2. 11/8 Contract: «30 Χρόνια συνεργασίας με την Allianz, 28 χρόνια Contract, γράφουμε τη δική μας ασφαλιστική ιστορία»
  3. 12/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  4. 16/8 Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρία στον πλανήτη επενδύει στον τομέα της υγείας
  5. 10/8 Έν ολίγοις....."καλοκαιριάτικα"!
  6. 16/8 Νέα μείωση των ασφαλιστικών εισφορών
  7. 10/8 Οδήγηση στην κάψα του καλοκαιριού: Πώς μπορείτε να προστατέψετε τους πελάτες σας;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube