close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η προστασία των καταναλωτών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ευρωπαίων ασφαλιστών!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
5/12/2019 - 10:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η προστασία των καταναλωτών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ευρωπαίων ασφαλιστών!

Nextdeal newsroom, 5/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Insurance Europe σε έγγραφό της (δείτε εδώ) αναλύει τους τρόπους με τους οποίους οι αρμόδιοι για τη χάραξη πολιτικής στην ΕΕ μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι κανόνες για τους ασφαλιστές λειτουργούν σωστά και ωφελούν τους καταναλωτές.

Όπως τονίζει, ο ασφαλιστικός κλάδος υποστηρίζει σθεναρά τους ρυθμιστικούς κανόνες υψηλής ποιότητας που προστατεύουν τους καταναλωτές και τους βοηθούν να αγοράζουν τα σωστά προϊόντα.

Δυστυχώς, οι κανόνες των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών στην ΕΕ δεν επιτυγχάνουν πάντοτε τον στόχο τους ώστε να ωφελούν τους καταναλωτές και οι τρέχουσες κανονιστικές διαδικασίες δεν οδηγούν πάντοτε σε καλά αποτελέσματα. Ωστόσο, η Insurance Europe θεωρεί ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αναγνωρίσει αυτό το πρόβλημα.

Στο έγγραφο, η Insurance Europe καλεί τους υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής στην ΕΕ να:

  • Αποφύγουν τις συνεχείς κανονιστικές αλλαγές - Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να διεξάγουν εμπεριστατωμένη ανάλυση για να διασφαλίσουν ότι οποιαδήποτε νέα νομοθεσία (Επίπεδα 1, 2 και 3) είναι κατάλληλη για το σκοπό από την αρχή. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να διατηρούν το κανονιστικό πλαίσιο σταθερό και να αλλάζουν κανόνες μόνο εάν αποδειχθεί ότι ωφελούν τους καταναλωτές.
  • Αποφύγουν τη νομική αβεβαιότητα - Οι φορείς χάραξης πολιτικής πρέπει να διαθέσουν τον απαραίτητο χρόνο και τους πόρους για ουσιαστικές διαβουλεύσεις με όλους τους εμπλεκόμενους. Η εμπειρία της ασφαλιστικής βιομηχανίας μπορεί να βοηθήσει την ΕΕ να παράγει νομοθεσία υψηλής ποιότητας που να παρέχει τη μέγιστη νομική σαφήνεια.
  • Αποφύγουν ανακολουθίες, επικαλύψεις και επαναλήψεις - Πρέπει να διασφαλιστεί η συνοχή και η συνέπεια στη νομοθεσία της ΕΕ. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την αξιολόγηση του σωρευτικού αντικτύπου που θα έχουν οι προτεινόμενοι κανόνες και οι υπάρχοντες κανόνες στους καταναλωτές.
  • Αποφύγουν τους ακατάλληλους κανόνες και τις πληροφορίες που παραπλανούν τους καταναλωτές - Οι φορείς χάραξης πολιτικής πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες προς τους καταναλωτές πρέπει είναι σαφείς, ουσιαστικές και να τους βοηθούν να κατανοούν τα ασφαλιστικά προϊόντα.
  • Αποφύγουν τους ξεπερασμένους κανόνες και να μην εμποδίζουν την καινοτομία προς όφελος των καταναλωτών - Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να σχεδιάζουν κανόνες που θα επιτρέπουν στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες ή υπηρεσίες ψηφιακά, εάν το επιθυμούν, ώστε να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση. Θα πρέπει επίσης να σχεδιάσουν κανόνες ανθεκτικούς στο χρόνο και φιλικούς προς την καινοτομία, που να αρμόζουν στην ψηφιακή εποχή και να επιτρέπουν στους ασφαλιστές να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών.
  • Αποφύγουν τα χρονοδιαγράμματα εφαρμογής που είναι πολύ σύντομα - Πρέπει να υπάρχουν χωριστά χρονικά πλαίσια για την ανάπτυξη μέτρων επιπέδου 2 και 3 και για την εφαρμογή στη βιομηχανία. Οι ασφαλιστές πρέπει επίσης να διαθέτουν τουλάχιστον ένα έτος προσαρμογής μετά την δημοσίευση των κειμένων του επιπέδου 2 στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Η Insurance Europe δημοσίευσε επίσης ένα δέντρο αποφάσεων για να βοηθήσει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να διασφαλίσουν ότι θα κάνουν τις σωστές επιλογές για τους καταναλωτές κατά το σχεδιασμό και την αναθεώρηση των ασφαλιστικών κανόνων (δείτε εδώ).

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Insurance Europe
  • καταναλωτές
  • νομοθεσία
  • κανόνες
  • ΕΕ
  • προστασία καταναλωτών
  • ασφαλιστές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Insurance Europe: Η ασφαλιστική απάτη είναι έγκλημα με θύματα!
    Nextdeal newsroom, 22/11/2019

    Insurance Europe: Η ασφαλιστική απάτη είναι έγκλημα με θύματα!

  • Ασφαλίζοντας την κινητικότητα: Ποια ζητήματα προβληματίζουν τους ασφαλιστές;
    Nextdeal newsroom, 17/10/2019

    Ασφαλίζοντας την κινητικότητα: Ποια ζητήματα προβληματίζουν τους ασφαλιστές;

  • Insurance Europe: Τι θέλουν οι ασφαλιστές για τον «πρώτο πυλώνα» φορολογίας;

    Insurance Europe: Τι θέλουν οι ασφαλιστές για τον «πρώτο πυλώνα» φορολογίας;

    Τις απόψεις της σχετικά με τις προτάσεις του ΟΟΣΑ πάνω στον «πρώτο πυλώνα» του προγράμματος εργασίας για την εξεύρεση λύσης...
    Nextdeal newsroom, 14/10/2019 - 12:55 14/10/2019
  • Ποιος είναι ο ρόλος των ασφαλιστών στην ανθεκτικότητα του κυβερνοχώρου;

    Ποιος είναι ο ρόλος των ασφαλιστών στην ανθεκτικότητα του κυβερνοχώρου;

    Έκθεση σχετικά με τη συμβολή των ασφαλιστικών εταιριών στις προσπάθειες της ΕΕ για αύξηση της ανθεκτικότητας του κυβερνοχώρου αλλά και...
    Nextdeal newsroom, 09/10/2019 - 16:01 9/10/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
  • 16:27 Η Eurobank παρουσιάζει την Travellers Prepaid | Νέα άυλη κάρτα για συναλλαγές με 0% προμήθειες στο εξωτερικό
  • 16:08 Daiichi Sankyo: Έναρξη του 3ου Κύκλου του Προγράμματος ENDEAVOUR για τον Καρκίνο του Μαστού
  • 15:45 DAÈS | Ανάλυση: Το τέλος της «Σιωπής» - Πώς η αγορά Liability αναδιατάσσεται μπροστά στον συστημικό κίνδυνο της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:32 «AEGEAN Santa Crew»: Εθελοντές-εργαζόμενοι της AEGEAN έφεραν τα Χριστούγεννα στα σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας
  • 15:00 «Η νέα εποχή στην υποστήριξη των συνεργατών από το Contract Network»
  • 14:43 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Στόχος για το 2026, αύξηση μισθών και μείωση ανεργίας κάτω από το 8%»
  • 14:17 Υδρόγειος | Παύλος Κασκαρέλης: Στρατηγική Ανάπτυξης και Ανθρώπινο Όραμα για το μέλλον
  • 13:26 Η GENESIS Pharma ανέλαβε τη διάθεση θεραπείας για το κληρονομικό αγγειοοίδημα σε 14 χώρες
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Επικαιροποίηση από την ΕΙΟΡΑ των χαρτοφυλακίων αναφοράς στο πλαίσιο υπολογισμού του VA
  • 13:00 Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp για την Chiesi Hellas!
  • 12:10 Η Interamerican λέει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Ομάδα Βοηθείας μέσα από τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια
  • 11:47 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  • 11:08 Πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη: Ποιοι θα συμμετάσχουν - Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
  • 10:48 Φ. Καραβίας (Eurobank): Ο ρόλος των τραπεζών είναι να δίνουν σωστά δάνεια στις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας
  • 10:14 Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
  • 09:57 Προϋπολογισμός 2026 - Ειρήνη Αγαπηδάκη: Αυξημένος ο προϋπολογισμός για την υγεία το 2026 με 600 εκ ευρώ επιπλέον
  • 09:53 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η Ελλάδα θα αναλάβει πρωτοβουλία για την θέσπιση ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων
  • 09:45 Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
  • 09:40 Απεβίωσε ο Γιάννης Βάσσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube