Λάμπρος Καραγεώργος, 18/11/2019 - 08:23 facebook twitter linkedin Γιώργος Παρισάκης - ΜΙΝΕΤΤΑ: Άριστη εξυπηρέτηση σε συνεργάτες και ασφαλισμένους Λάμπρος Καραγεώργος, 18/11/2019 facebook twitter linkedin Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 180), στο πλαίσιο του αφιερώματος στις πωλήσεις, απευθύνθηκε στους επικεφαλής των πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών για τα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να έχουν ένα επιτυχημένο κλείσιμο της χρονιάς. Οι ερωτήσεις στις οποίες απαντούν οι διευθυντές Πωλήσεων είναι οι παρακάτω: 1. Πώς θα χαρακτηρίζατε παραγωγικά το 2019 για την εταιρεία σας; Πώς περιμένετε ότι θα κλείσει η χρονιά; 2. Ποια επιπλέον μέτρα σχεδιάζετε για ένα επιτυχημένο «κλείσιμο» της χρονιάς; Δείτε τι απάντησε ο διευθυντής Πωλήσεων της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, Γιώργος Παρισάκης: 1. Πέρυσι τέτοια εποχή, όταν εκτιμούσαμε τα δεδομένα για την εκπόνηση του Business Plan των Πωλήσεων, πιστεύαμε ότι το 2019 θα ήταν μια χρονιά πιο ομαλή και πιο εύκολη από το 2018. Στην πράξη όμως απεδείχθη πολύ πιο δύσκολη και χρειάστηκαν υπερπροσπάθειες για να επιτύχουμε τους στόχους μας. Πρωταρχικό μέλημά μας ήταν να ικανοποιήσουμε έναν από τους πάγιους στόχους της εταιρείας μας, που είναι η αρμονική συσχέτιση των κινδύνων που ασφαλίζουμε με τα ασφάλιστρα που εισπράττουμε. Με αυτό το δεδομένο και μιας και οι δύο προηγούμενες χρονιές υπήρξαν αρκετά ανοδικές, η προτεραιότητά μας ήταν η διατήρηση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου και μια μικρή αύξηση της τάξης του 2% με 3%, στόχους που φαίνεται πως θα τους επιτύχουμε.Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η διατηρησιμότητά μας αγγίζει το 90%, γεγονός που αντανακλά την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας, αλλά και στους ασφαλισμένους. Και τη φετινή χρόνια οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στο να ενημερώσουμε συνεργάτες και πελάτες μας για το αυτονόητο, το οποίο δυστυχώς στις μέρες μας φαίνεται ότι για πολλούς δεν είναι τόσο εύκολα αντιληπτό. Ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν είναι μόνο το ασφάλιστρο, είναι προϊόν ανάλυσης των αναγκών του πελάτη, προτεραιοποίηση αυτών και επιλογή των κατάλληλων καλύψεων. Τελικά καταλήγουμε σε αυτό που λέει ο λαός μας «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» ή σε αυτό που στο Μάρκετινγκ ονομάζουμε value for money. 2. Τα όποια μέτρα είναι τμήμα του ετήσιου προγραμματισμού και αποσκοπούν στο να βοηθήσουν τους συνεργάτες μας να ολο-κληρώσουν τις προσπάθειές τους για να πετύχουν τους στόχους. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι και η ηλεκτρονική πλατφόρμα Real Time, που πληροφορεί το συνεργάτη μας τι πρέπει να κάνει ακόμη ώστε να πετύχει τους συμφωνημένους στόχους του. Γιατί στη ΜΙΝΕΤΤΑ, μια εταιρεία που διαθέτει τα προϊόντα της αποκλειστικά μέσω των διαμεσολαβητών, γνωρίζουμε καλά ότι η επιτυχημένη πορεία μας έχει ως απαραίτητη προϋπόθεση την επιτυχία των συνεργατών μας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 1/11/2019 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Αυξημένη παραγωγή ασφαλίστρων, κερδοφορίας και άμεσων αποζημιώσεων για το 9μηνο του 2019
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Βράβευση στο διαγωνισμό Mobile Excellence Awards Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική διακρίθηκε στο διαγωνισμό Mobile Excellence Awards 2019, για την εφαρμογή ΜΙΝΕΤΤΑ App η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο... Nextdeal newsroom, 23/10/2019 - 16:25 23/10/2019
Value for Money το νέο Renault Clio & με δωρεάν ασφάλιση 6 μηνών από την ΜΙΝΕΤΤΑ H TEOREN MOTORS A.E., εταιρεία μέλος του ομίλου Β. Θεοχαράκη που περιλαμβάνει και την ΜΙΝΕΤΤΑ, είναι ο αποκλειστικός εισαγωγέας των... Γιώργος Μούζος, 23/10/2019 - 11:04 23/10/2019