close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

MyAXA Doctor: νέα καινοτόμα υπηρεσία από την AXA
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/11/2019 - 08:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

MyAXA Doctor: νέα καινοτόμα υπηρεσία από την AXA

Nextdeal newsroom, 13/11/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H ΑΧΑ αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες για να εξασφαλίσει άμεσες και αξιόπιστες απαντήσεις σε ερωτήσεις υγείας που απασχολούν τους ασφαλισμένους της.

Το MyAXA Doctor, μία νέα πρωτοποριακή υπηρεσία υγείας, προσφέρει στους ασφαλισμένους της η ΑΧΑ, εξασφαλίζοντάς τους μία απλή και γρήγορη εμπειρία προστασίας. Χάρις σε αυτήν οι κάτοχοι του νοσοκομειακού πρόγραμματος «Mediσυν 3» μπορούν να επικοινωνούν με συνεργαζόμενο γιατρό, όπου κι αν βρίσκονται, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία. Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones ο ασφαλισμένος καλεί με βιντεοκλήση ή τηλεφωνικά έναν γιατρό και λαμβάνει τις πρώτες ιατρικές συμβουλές από το σημείο που βρίσκεται! Η υπηρεσία προσφέρεται σε συνεργασία με την Teladoc Health, παγκόσμιο ηγέτη στις εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες υγείας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2013.

Με την υπηρεσία MyAXA Doctor, ο γιατρός μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν την κατάσταση της υγείας του ασφαλισμένου, να τον καθοδηγήσει για την επίλυση του θέματος που τον απασχολεί και να δώσει γραπτό ενημερωτικό σημείωμα. Επίσης, μπορεί να τον καθοδηγήσει σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες, παρέχοντες τις αντίστοιχες οδηγίες και συμβουλές. 

Επιπλέον, εάν κριθεί απαραίτητο από το γιατρό, μπορεί να δοθεί παραπεμπτικό για τη διενέργεια εξετάσεων και για χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής (το χορηγούμενο κάθε φορά παραπεμπτικό είναι αποκλειστικά ιδιωτικό και παρέχεται και λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κρατικό Ασφαλιστικό Φορέα). 

Τέλος, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να αποστείλει στο συνεργαζόμενο γιατρό αποτελέσματα εξετάσεων προς εκτίμηση, είτε μέσω email είτε μέσω της ίδια της εφαρμογής MyAXA Doctor. 

Η υπηρεσία δεν αφορά προς το παρόν την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού, ενώ η επικοινωνία με το γιατρό πραγματοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 7:00 μ.μ. και μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους: 

  • Τηλεφωνικά, καλώντας στην Γραμμή Υγείας στο 801 111 222 333 από σταθερό με αστική χρέωση, ή στο 210 72 68 000 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
  • Με βιντεοκλήση μέσω της εφαρμογή MyAXA Doctor.
  • Με επιστροφή κλήσης μέσω της υπηρεσίας «call back» στην εφαρμογή. 

Η εφαρμογή MyAXA Doctor διατίθεται δωρεάν από το Apple Store και το Google Play.

Η υπηρεσία MyAXADoctor εντάσσεται στις νέες υπηρεσίες που λάνσαρε πρόσφατα η ΑΧΑ και οι οποίες παρουσιάζονται μέσα από την καμπάνια επικοινωνίας της εταιρείας: Ο αγώνας μας είναι να γίνονται όλα απλά και γρήγορα. 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

 

 

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας δήλωσε: «Για άλλη μια φορά αποδεικνύουμε ότι κάθε σχεδιασμός μας έχει ως αφετηρία μία ανθρώπινη ανάγκη. Το MyAXA Doctor αξιοποιεί τις σημαντικές προεκτάσεις της τηλεϊατρικής για να μας δώσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με έναν γιατρό από όπου βρισκόμαστε, εύκολα και άμεσα. Αποτελεί άλλο ένα σημαντικό, καινοτόμο εργαλείο που προσφέρουμε στους ασφαλισμένους μας για να μπορούν να ζουν καλύτερα, αντιμετωπίζοντας θέματα υγείας που τους απασχολούν. Όλοι οι άνθρωποι της ΑΧΑ δίνουμε καθημερινά έναν αγώνα για να στηρίζουμε ουσιαστικά όσους μας εμπιστεύονται για να προστατεύσουν την υγεία τους, δουλεύοντας ως μία ενωμένη ομάδα, με ευρηματική σκέψη και βαθύτερη κατανόηση των νέων τεχνολογικών δεδομένων για την ασφάλιση.»

Ο Carlos Nueno, Πρόεδρος της Teladoc Health International ανέφερε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ήδη επιτυχημένη συνεργασία μας με την AXA Ελλάδος, λανσάροντας την υπηρεσία MyAΧΑ Doctor. Η Ψηφιακή Υγεία σε ολόκληρο τον κόσμο έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι ασθενείς έχουν πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, καθώς παρέχει ταχύτερη πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες μέσω της χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών.  Η ΑΧΑ Ελλάδος και η Teladoc Health μοιράζονται το κοινό όραμα της βελτίωσης της υγειονομικής περίθαλψης, φέρνοντας τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης πιο κοντά στον ασθενή».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • MyAXA Doctor
  • υπηρεσία υγείας
  • τεχνολογία
  • Teladoc Health International

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Απλά και Γρήγορα: Οι νέες υπηρεσίες της AXA (Δείτε τα video)
    Nextdeal newsroom, 23/10/2019

    Απλά και Γρήγορα: Οι νέες υπηρεσίες της AXA (Δείτε τα video)

  • Η ΑΧΑ δημιουργεί την ασφαλιστική εταιρεία του μέλλοντος
    Λάμπρος Καραγεώργος, 23/10/2019

    Η ΑΧΑ δημιουργεί την ασφαλιστική εταιρεία του μέλλοντος

  • Νέες υπηρεσίες ΑΧΑ: απλά και γρήγορα για μια μοναδική εμπειρία ασφάλισης (Δείτε Video)

    Νέες υπηρεσίες ΑΧΑ: απλά και γρήγορα για μια μοναδική εμπειρία ασφάλισης (Δείτε Video)

    Με βασικό σύνθημα «απλά και γρήγορα», η ΑΧΑ συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της καινοτόμες λύσεις για καθημερινές ανάγκες, συστήνοντας...
    Nextdeal newsroom, 22/10/2019 - 17:36 22/10/2019
  • Τι είναι το AXA Check-in;

    Τι είναι το AXA Check-in;

    Το Check-in είναι η νέα υπηρεσία της AXA Ασφαλιστικής που απαλλάσσει τους ασφαλισμένους από τον καθιερωμένο έλεγχο κατά την είσοδό...
    Nextdeal newsroom, 26/06/2018 - 15:40 26/6/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube