Λάμπρος Καραγεώργος, 5/11/2019 - 09:56 facebook twitter linkedin Εθνική Ασφαλιστική: Μέτρα για ένα επιτυχημένο κλείσιμο χρονιάς Λάμπρος Καραγεώργος, 5/11/2019 facebook twitter linkedin Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (τεύχος 180), στο πλαίσιο του αφιερώματος στις πωλήσεις, απευθύνθηκε στους επικεφαλής των πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών για τα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να έχουν ένα επιτυχημένο κλείσιμο της χρονιάς. Οι ερωτήσεις στις οποίες απαντούν οι διευθυντές Πωλήσεων είναι οι παρακάτω: 1. Πώς θα χαρακτηρίζατε παραγωγικά το 2019 για την εταιρεία σας; Πώς περιμένετε ότι θα κλείσει η χρονιά; 2. Ποια επιπλέον μέτρα σχεδιάζετε για ένα επιτυχημένο «κλείσιμο» της χρονιάς; Δείτε τι απάντησαν ο διευθυντής Πωλήσεων και ο διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance της Εθνικής Ασφαλιστικής: Μιχάλης Τάτσης, διευθυντής Πωλήσεων: Στην Εθνική ισχύει η παροιμία «πριν πεινάσω μαγειρεύω» Στην Εθνική Ασφαλιστική σχεδιάσαμε από τις πρώτες μέρες του 2019 τη στρατηγική για τα δίκτυα πωλήσεων με έμφαση στα εξής: 1. Νέος κανονισμός πωλήσεων (εταιρικό και ελεύθερο δίκτυο) με κίνητρα και παροχές με περαιτέρω αύξηση των εισοδημάτων μέσω ποιοτικών και παραγωγικών προϋποθέσεων. 2. Δημιουργία νέων κινήτρων και παροχών για στελέχωση των δικτύων πωλήσεων. 3. Νέα προϊόντα υψηλής κερδοφορίας. 4. Ανάπτυξη και ενδυνάμωση των δικτύων της επαρχίας. 5. Προωθητικές ενέργειες για να διευκολύνουμε το δύσκολο έργο των πωλήσεων. 6. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ότι, για το 2019, ο ρυθμός της Εθνικής, όπως άλλωστε αυτός ήταν και ο τίτλος του ετήσιου συνεδρίου της εταιρείας, είναι εντυπωσιακός. Με στοιχεία 6μήνου τα δίκτυα πωλήσεων έχουν σημαντική αύξηση στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ως αποτέλεσμα της οργανωμένης, πειθαρχημένης και σωστά συντονισμένης προσπάθειας όλων των εμπλεκόμενων μερών της εταιρείας μας. Το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι δίκτυα πωλήσεων, διοικητικό προσωπικό και Διοίκηση. Στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, έχουμε έντονη παραγωγική δραστηριότητα των δικτύων πωλήσεων και εκτιμούμε ότι θα κλείσουμε τη χρονιά με υπέρβαση όλων των στόχων του budget για όλα τα δίκτυα. Επειδή για εμάς εδώ στην Εθνική ισχύει η παροιμία «πριν πεινάσω μαγειρεύω», ο σωστός σχεδιασμός όπως προανέφερα ήταν το βασικό συστατικό για τη μεγάλη επιτυχία που διαγράφει το 2019 η Εθνική Ασφαλιστική. Γιάννης Σηφάκης, διευθ. Εταιρικής Επικοινωνίας Marketing & Bancassurance: Έμφαση στη διάθεση σύγχρονων ανταγωνιστικών προϊόντων Αναφορικά με το κανάλι Bancassurance, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα του 1ου εξαμήνου, η παραγωγή σημείωσε σημαντική αύξηση 44,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, κυρίως λόγω του Εφάπαξ Εθνικής αλλά και των Αποταμιευτικών/Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων μηνιαίων καταβολών. Σημαντική άνοδος σημειώθηκε ωστόσο και στον κλάδο της Υγείας. Στην επίτευξη του αποτελέσματος αυτού συνετέλεσαν ο σχεδιασμός και η διάθεση σύγχρονων ανταγωνιστικών προϊόντων και διαδικασιών διάθεσης μέσω του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας, συνοδευόμενο από ισχυρό και κατάλληλα προσαρμοσμένο σχήμα κινήτρων και στοχοθεσίας του δικτύου, παρέχοντας τα εχέγγυα για ένα εξίσου εντυπωσιακό σε παραγωγικά αποτελέσματα κλείσιμο του 2019. Η έμφαση δίδεται στη διάθεση νέων προϊόντων υψηλής κερδοφορίας που καλύπτουν τις διαρκείς ανάγκες της πελατειακής βάσης της Εθνικής Τράπεζας και της Εθνικής Ασφαλιστικής, πλαισιωμένες από κατάλληλα σχεδιασμένες προωθητικές ενέργειες και κίνητρα στο δίκτυο της Εθνικής Τράπεζας, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα μιας ολιστικής προσέγγισης στην προώθηση των προϊόντων Bancassurance. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 16/10/2025 - 10:15 Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας) - +17,8% από πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας! Η έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την παραγωγή ασφαλίσεων ζωής και υγείας του πρώτου εξαμήνου 2025, σε σύγκριση... Λάμπρος Καραγεώργος, 30/09/2025 - 13:07
Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 566) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή βρίσκεται σε μια περίοδο... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/09/2025 - 14:50
Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer, Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Τον πολυδιάστατο ρόλο... Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48
Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 565) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Του Λάμπρου Καραγεώργου Η πρόσφατη εξαγορά της Mega Insurance από διεθνή... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/09/2025 - 11:05
Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα Η Επιτροπή Ανταγωνισμού συνιστά ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό και εφαρμογή του νέου δείκτη ΕΔΑ που θα αντικαταστήσει τον ΕΔΥ, σύμφωνα με... Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23
Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Οι πρώτες μεγάλες φωτιές μετά την 1η Ιουνίου, που... Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26