Ένα ασθενοφόρο πρόκειται να προσφέρει στο Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ευγενική αυτή προσφορά αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στη μέρα, κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της ΕΑΕΕ.
Ήδη το ασθενοφόρο βρίσκεται έξω από το Μέγαρο Μουσικής, όπου και πραγματοποιείται η εκδήλωση της Ένωσης.