close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
13/2/2019 - 15:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ανησυχία ασφαλιστών για την ποιότητα των νέων καυσίμων!

Nextdeal newsroom, 13/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ζημιές στα μηχανήματα μπορεί να αυξήσουν τα θαλάσσια ατυχήματα, επισημαίνει η IUMI

Έντονη ανησυχία εκφράζουν οι ασφαλιστές για το ενδεχόμενο ντόμινου ζημιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία από τη χρήση μετά το 2020 νέων μη ασφαλών αποθειωμένων καυσίμων.

Η Διεθνής Ένωση Ναυτασφαλίσεων (International Union of Marine Insurance-IUMI) σε έγγραφό της και έπειτα από σχετικές επισημάνσεις και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, επισημαίνει ότι η καθιέρωση του ορίου του μειωμένου θείου στα καύσιμα μετά το 2020 ενδέχεται να αυξήσει τον κίνδυνο ζημιών στα μηχανήματα, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αυξανόμενη εμφάνιση θαλάσσιων ατυχημάτων. 

Εάν δεν ληφθούν μέτρα η IUMI εκτιμά ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία θα αντιμετωπίσει λόγω ζημιών πρόσθετα έξοδα, τα οποία δεν θα καλύπτονται αυτόματα από την ασφάλιση.

Οι underwriters ανησυχούν και για τον λόγο αυτό η IUMI ζητά μια ρύθμιση που θα υποχρεώνει τα διυλιστήρια να εγγυώνται την ποιότητα των καυσίμων τους και από τους διαχειριστές των πλοίων να ενισχύσουν τα συστήματά τους, τις διαδικασίες και την κατάρτιση του προσωπικού για την προστασία των πλοίων τους.

Σύμπλευση με την ΕΕΕ

Η τοποθέτηση αυτή του IUMI δεν φαίνεται να είναι άσχετη από την επιμονή που έδειξε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην ανάγκη τήρησης όλων των κανόνων που εγγυώνται τη χρήση ασφαλών καυσίμων. 

Το θέμα αυτό έθεσε η ΕΕΕ όχι μόνο στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) αλλά και σε άλλους διεθνείς φορείς. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Θεόδωρος Βενιάμης, μιλώντας πρόσφατα στη γενική συνέλευση της ΕΕΕ, «είναι αναγκαίο στις προσεχείς συζητήσεις να τοποθετηθούν υπεύθυνα επιτέλους και άλλοι παράγοντες με καθοριστικό ρόλο, όπως οι νηογνώμονες, οι κατασκευαστές μηχανών, και οι ασφαλιστές, τους οποίους η ΕΕΕ έθεσε ενώπιον των ευθυνών τους».

Η IUMI παρεμβαίνει με τον πλέον επίσημο τρόπο στο θέμα και επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι οι ασφαλιστές ανησυχούν από την αύξηση των περιστατικών μολυσμένων καυσίμων. Η εξέλιξη αυτή αφορά και τα βιοκαύσιμα, στα οποία κάποιες φορές συσσωρεύονται ουσίες που μπορεί να προκαλέσουν βλάβες στον κινητήρα, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Επί του παρόντος, υπογραμμίζει η IUMI, ο έλεγχος των καυσίμων πραγματοποιείται από τον τελικό χρήστη. Όμως, δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις υποχρεώνουν τους πλοιοκτήτες να καίνε συγκεκριμένες ποιότητες καυσίμων, η IUMI πιστεύει ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει να υποχρεωθούν να διεξάγουν δοκιμές και να επιβεβαιώσουν την παράδοση μη μολυσμένων καυσίμων. 

Η εισαγωγή καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για τη συμμόρφωση με τον σχετικό κανονισμό του ΙΜΟ από το 2020 προκαλεί επίσης ανησυχίες, σημειώνει η IUMI και αναφέρει τα τεχνικά θέματα που προβληματίζουν, όπως είναι το σημείο ανάφλεξης, κ.λπ. Τονίζει επίσης ότι η μετάβαση από τα βαρέα καύσιμα στις εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο αυξάνει τον κίνδυνο απώλειας ισχύος για το πλοίο, εάν αυτή την περίπλοκη διαδικασία δεν την διαχειριστεί σωστά το πλήρωμα.

Προέχει η ασφάλεια

Η ναυτιλία, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΕΕ κ. Βενιάμη, έχει την απαίτηση τα ναυτιλιακά καύσιμα που θα χρησιμοποιεί μετά το 2020 όχι μόνο να συμμορφώνονται με την απαιτούμενη περιεκτικότητα σε θείο αλλά να είναι κατάλληλα για χρήση, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια των πλοίων, των πληρωμάτων και η προστασία του περιβάλλοντος. 

Εξ αυτού του λόγου το όλο θέμα θα εξετασθεί και πάλι στην προσεχή MEPC, τον Μάιο του 2019, όπου αναμένεται νέα πρόταση που διαμορφώνεται από διευρυμένη ομάδα κρατών-μελών του ΙΜΟ, και όχι μόνο από τα τέσσερα μεγάλα νηολόγια, Marshall Islands, Λιβερίας, Παναμά, Bahamas, και τους οργανισμούς της διεθνούς ναυτιλίας που ήγειραν πρώτοι το όλο θέμα. 

 

Πηγή: Του Λάμπρου Καραγεώργου - naftemporiki.gr  

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • ποιότητα καυσίμων
  • καύσιμα
  • θαλάσσια ατυχήματα
  • IUMI

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;
    Λάμπρος Καραγεώργος, 5/6/2018

    Γιατί βυθίζεται η ελληνική ναυτασφαλιστική αγορά;

  • Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 1/6/2018

    Τα Ποσειδώνια και οι ασφαλιστικές εταιρείες

  • Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Cyber Marine Insurance: είμαστε έτοιμοι;

    Η εκπαίδευση των επιχειρήσεων και η ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τη δυνητική τους έκθεση σε κινδύνους είναι ίσως το μεγαλύτερο...
    Nextdeal newsroom, 27/09/2017 - 08:41 27/9/2017
  • Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Κοινή πλατφόρμα στις ναυτασφαλίσεις!

    Την πρώτη blockchain πλατφόρμα για τον τομέα των ναυτασφαλίσεων ανέπτυξαν οι εταιρίες EY και Guardtime, σε συνεργασία με τις A.P....
    Nextdeal newsroom, 08/09/2017 - 10:32 8/9/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Κασιμάτης, ομότιμος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου
17:19 Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Κασιμάτης, ομότιμος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου
  • 16:40 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  • 16:23 Για πρώτη φορά γυναίκα Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι στη Βρετανία
  • 15:53 100 Χρόνια Ε.Ε.Α. - 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως
  • 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  • 14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  3. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  4. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  5. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube