close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η interasco εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή εποχή και επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες της 
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 18/10/2018 - 14:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η interasco εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή εποχή και επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες της 

Nextdeal newsroom, 18/10/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Mε ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα «η interasco στη Νέα Ψηφιακή Εποχή» την Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. 

Με αφορμή την ολοκλήρωση ενός μεγάλου βήματος για την ένταξη της interasco στην ψηφιακή εποχή, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε στους συνεργάτες της μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές και προνόμια, που υλοποιήθηκαν με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα νέα αυτά οφέλη της ψηφιοποίησης της interasco έχουν τη δυνατότητα να τα απολαύσουν, τόσο οι ασφαλισμένοι της όσο και οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές. 

 

 

Ο κ. Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της interasco, αφού ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες για την παρουσία τους, αλλά και για την ψήφο εμπιστοσύνης τους όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρεία, προχώρησε σε μια σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς. Αναφέρθηκε στις δυσκολίες του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης και τόνισε ότι «κάθε ισχυρή ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα “εργαλεία” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης, προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά». Ο κ. Σαΐας επισήμανε την επιβεβλημένη ανάγκη για εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ψηφιοποίησης και υπογράμμισε ότι η interasco, με την υποστήριξη του Ομίλου Harel, είναι ήδη έτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις, πάντα σε στενή συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα. 

Η κα Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, τόνισε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες, που ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα. Στόχος της ψηφιακής στρατηγικής της interasco είναι να διασφαλιστεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος εξυπηρέτησης των συνεργατών και κατ’ επέκταση των πελατών της και να καλυφθούν οι καθημερινές επαγγελματικές τους ανάγκες με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Σύμφωνα με την κα Ν. Γιαννιού, «τα νέα ψηφιακά εργαλεία δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν την άμεση επικοινωνία των πελατών, αλλά και της εταιρείας, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και να αναβαθμίσουν πολυεπίπεδα την εξυπηρέτηση όλων των εμπλεκόμενων μερών». 

Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να εντάξουν στην καθημερινότητα την δική τους και των πελατών τους,  την εφαρμογή «My Interasco App», μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco» για Συνεργάτες. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει στον πελάτη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό ή/και την οθόνη του υπολογιστή του. 

Η κα Εύη Σκορδή, Επικεφαλής Marketing & Εξυπηρέτησης Πελατών παρουσίασε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ», το οποίο ανταμείβει τους πελάτες για τη συνολική τους σχέση με την εταιρεία, αλλά και για τον τρόπο που επιλέγουν να συναλλαγούν μαζί της. Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ» εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες, την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο, ενώ για τη δημιουργία του συνέβαλαν αποτελεσματικά οι εταιρείες  “Intelli Solutions” -η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής, με εξειδίκευση στον χρηματοοικονομικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα, καθώς και η “ClientIQ”, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών.

Δείτε φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση:

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ψηφιακή εποχή
  • εφαρμογές
  • ηλεκτρονικές υπηρεσίες
  • My Interasco App
  • My Interasco

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  •  Η Interasco μας καλωσορίζει στη νέα Digital Εποχή!
    Nextdeal newsroom, 16/10/2018

    Η Interasco μας καλωσορίζει στη νέα Digital Εποχή!

  • «My Interasco» App: Νέο πρωτοποριακό ηλεκτρονικό εργαλείο για συνεργάτες και πελάτες
    Nextdeal newsroom, 17/7/2018

    «My Interasco» App: Νέο πρωτοποριακό ηλεκτρονικό εργαλείο για συνεργάτες και πελάτες

  • Η Interasco εγκαινιάζει τη Νέα Digital Εποχή!

    Η Interasco εγκαινιάζει τη Νέα Digital Εποχή!

    Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, εγκαινιάζουμε σήμερα, την ένταξη της Interasco στη νέα Digital Εποχή, μέσα από την ανανεωμένη και...
    Nextdeal newsroom, 08/05/2018 - 12:34 8/5/2018
  • Interasco: Πληρωμή συμβολαίων με πάγια εντολή

    Interasco: Πληρωμή συμβολαίων με πάγια εντολή

    Τη δυνατότητα εξόφλησης μέσω δόσεων «Πάγιας Εντολής Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού» για τις πληρωμές ασφαλίστρων όλων των ετήσιων συμβολαίων κλάδου περιουσίας,...
    Nextdeal newsroom, 23/07/2018 - 10:14 23/7/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρηματιστήριο: Επίθεση... πωλητών στο τέλος
19:14 Χρηματιστήριο: Επίθεση... πωλητών στο τέλος
  • 16:29 Η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία - Τι αποκαλύπτει έρευνα του ΚΕΜΕΦΙ σε συνεργασία με την MRB Hellas και την Eurolife FFH! (video)
  • 16:06 Ελλάδα 2.0: Επιδοτήσεις ύψους 445 εκατ. ευρώ για ψηφιοποίηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  • 15:12 Ανώτατη διάκριση «Diamond» στη Pfizer Hellas για τη στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης!
  • 14:24 Η νέα "μόδα" της εποχής. Παραβιάζουν τα ρεζερβουάρ για να κλέψουν καύσιμα!
  • 14:17 Ξεκινά η λειτουργία του λογισμικού για τις συντάξεις με παράλληλο και διαδοχικό χρόνο ασφάλισης
  • 14:10 Metropolitan Hospital: Πέμπτο Αθηναϊκό Διεθνές Συμπόσιο για τις παθήσεις του πεπτικού συστήματος
  • 14:02 ΤτΕ: Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης στις 15 και 16 Οκτωβρίου 2022, στη Θεσσαλονίκη
  • 13:25 Ασφαλιστικές: Αύξηση ενεργητικού 5,7 δισ. στην τελευταία 10ετία, μεγάλη αύξηση των ιδίων κεφαλαίων
  • 12:56 Η Eurolife κοντά στις γυναίκες - Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας για τη θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία! (video)
  • 12:33 Όμιλος Ευρωκλινικής: Δωρεάν Χειρουργείο Μαστού σε κάτοικο ακριτικού νησιού
  • 12:18 Anytime: Νέα τηλεοπτική διαφήμιση για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive
  • 11:54 Η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή σχολιάζει τις αναπροσαρμογές στα ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια
  • 11:32 Κυβέρνηση: Το κρίσιμο καλοκαίρι και οι πολιτικές που θα επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα
  • 11:03 Ινστιτούτο Prolepsis: Κύκλος διαδικτυακών μαθημάτων «Υγεία και Θρησκεία» - "Η Ιατρική ως ευχαριστία"
  • 10:30 Μια παύση αρκεί για να αποφύγουμε την ηλεκτρονική απάτη!
  • 09:53 Τι καταβάλλεται από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ για την περίοδο 27 Ιουνίου-1 Ιουλίου
  • 09:37 Σε δημιουργία νέων διοικητικών θέσεων προχώρησε ο Όμιλος Generali!
  • 09:25 Οι τεχνολογικές καινοτομίες που θα «απογειώσουν» τον κλάδο αυτοκινήτου!
  • 08:43 Σου μιλάω, με ακούς;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/6 Πού να επενδύσετε σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού και ανόδου των επιτοκίων
  2. 22/6 Fuel Pass 2: Εξειδίκευση των μέτρων - Παραδείγματα για τις νέες επιδοτήσεις στα καύσιμα
  3. 22/6 Ιδιότητες διαμεσολαβούντων που είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους!
  4. 27/6 Δημήτρης Ζορμπάς: Προειδοποιεί και για άλλα λουκέτα στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου!
  5. 21/6 Παγκόσμια πρωτοποριακή επέμβαση στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης! 
  6. 24/6 Καταγγελίες πελατών και εξωδικαστική επίλυση διαφορών πελατών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!
  7. 22/6 «Ανακυκλώνω - Αλλάζω Συσκευή»: Ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube