close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Άμεση η ανταπόκριση της Generali στις καταστροφές στην περιοχή της Αττικής
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/8/2018 - 11:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Άμεση η ανταπόκριση της Generali στις καταστροφές στην περιοχή της Αττικής

Nextdeal newsroom, 2/8/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έκτακτο σχέδιο με σκοπό να βρεθεί άμεσα δίπλα στους ασφαλισμένους της που επλήγησαν, από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ανατολική Αττική, υλοποίησε η Generali. Στόχος των οργανωμένων ενεργειών ήταν η απλοποίηση των διαδικασιών και η ταχύτατη πληρωμή των πρώτων καταβολών για την ανακούφιση των πληγέντων. 

Η επίτευξη του στόχου αυτού ήταν εφικτή, καθώς η Generali έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια σημαντικές επενδύσεις στην τεχνολογία, που της επιτρέπουν ευελιξία, αξιόπιστο έλεγχο, ταχύτατη αξιολόγηση των αιτημάτων και σημαντική μείωση στους χρόνους ανταπόκρισης, σε έκτακτες και μη συνθήκες. 

Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, ο συντονισμός μίας αλυσίδας ανθρώπων, από το εξειδικευμένο προσωπικό των Τεχνικών Διευθύνσεων της εταιρείας, τους Συνεργάτες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και ομάδα Ειδικών Πραγματογνωμόνων, που τέθηκε σε επιφυλακή, ήταν άμεσος και λειτούργησε αποτελεσματικά, προκειμένου να παρέχουν με την ιδιότητά τους την απαραίτητη βοήθεια στους ασφαλισμένους. Η εταιρεία ενημέρωσε με τη μορφή κατεπείγοντος τους Συνεργάτες της, ότι μετά την εκτίμηση των πρώτων στοιχείων, προχωρά σε κατάθεση προκαταβολών για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών. 

Από την πρώτη εβδομάδα μετά τις πυρκαγιές, έχουν καταγραφεί, στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Αττικής, πάνω από 50 ζημιές, το σύνολο των οποίων έχει εκτιμηθεί και έχουν δοθεί, ήδη, προκαταβολές, το ποσό των οποίων ξεπερνά τις €350.000. Παρακάμπτοντας ενδιάμεσες διαδικασίες και με ανθρώπινο πρόσωπο απέναντι στους Ασφαλισμένους, που δοκιμάζονται από τις ολοσχερείς καταστροφές, η Generali έθεσε από την πρώτη στιγμή τις δυνάμεις της στην εξυπηρέτηση των πελατών της. 

Η Generali, αντιλαμβανόμενη, εκτός από το θεσμικό της ρόλο ως ασφαλιστική, την εταιρική κοινωνική της υπευθυνότητα, προχωρά στη σύσταση ομάδας εθελοντών που βρίσκεται σε ετοιμότητα, αλλά και στη συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας, συνδράμοντας στο  έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για τη στήριξη των πολιτών στις πυρόπληκτες περιοχές.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι συνέπειες των καταστροφικών φαινομένων δεν περιορίστηκαν στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Μεγάλο εύρος ζημιών σε περιουσίες καταγράφηκε και στα Βόρεια προάστια από τις σφοδρές βροχοπτώσεις και τις πλημμύρες που σημειώθηκαν από την Πέμπτη 26 Ιουλίου. Ενδεικτικά, μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί πάνω από 30 ζημιές σε κατοικίες, επιχειρήσεις και αυτοκίνητα. Και σε αυτήν την περίπτωση η ανταπόκριση της Generali ήταν άμεση, ακολουθώντας το ίδιο σχέδιο δράσης με τις ζημιές από τις καταστροφικές πυρκαγιές της Ανατολικής Αττικής.

Η Generali και οι άνθρωποί της, στέκονται με σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους και τις οικογένειές τους που δοκιμάζονται. Με επαγγελματισμό και αμεσότητα, θα συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασφαλισμένων, με στόχο να συμβάλλουν στην ταχύτερη συνέχιση των εργασιών και της καθημερινότητάς τους, τονίζει η εταιρία. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • φωτιά
  • πυρκαγιά
  • Αττική
  • πυρόπληκτοι

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πυρκαγιά Αττική: Δίπλα στους ασφαλισμένους οι εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/7/2018

    Πυρκαγιά Αττική: Δίπλα στους ασφαλισμένους οι εταιρείες

  • Πρωτοβουλίες της ΕΑΕΕ για βοήθεια στους πληγέντες από τις πυρκαγιές
    Nextdeal newsroom, 24/7/2018

    Πρωτοβουλίες της ΕΑΕΕ για βοήθεια στους πληγέντες από τις πυρκαγιές

  • Aπλοποιούνται οι διαδικασίες και ενισχύονται οι αποζημιώσεις των πυρόπληκτων με νέα τροπολογία

    Aπλοποιούνται οι διαδικασίες και ενισχύονται οι αποζημιώσεις των πυρόπληκτων με νέα τροπολογία

    Κατατέθηκε στην Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Εσωτερικών, με την οποία απλοποιούνται οι διαδικασίες και ενισχύονται οι αποζημιώσεις των πληγέντων...
    Nextdeal newsroom, 02/08/2018 - 08:59 2/8/2018
  • Δημοσιεύτηκε η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με τα μέτρα για τους πληγέντες από τις φωτιές

    Δημοσιεύτηκε η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με τα μέτρα για τους πληγέντες από τις φωτιές

    Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία ενεργοποιούνται τα έκτακτα μέτρα για τη στήριξη των πληγέντων και...
    Nextdeal newsroom, 27/07/2018 - 10:25 27/7/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
17:05 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  • 16:35 Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο
  • 15:50 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  • 15:25 Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App - Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη
  • 15:07 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του προέδρου του ΣΦΕΕ Ολύμπιου Παπαδημητρίου στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 14:35 Νέα διαχειριστική επιτροπή στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης - Πρόεδρος παραμένει ο Τάσσος Παγώνης
  • 14:30 Kavita Patel (Roche Hellas): Η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για επενδύσεις στον κλάδο των βιοεπιστημών
  • 14:00 Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
  • 13:53 Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
  • 13:21 “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
  • 13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  3. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  4. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  5. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  6. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube