close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης από την AXA!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
6/3/2018 - 13:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης από την AXA!

Nextdeal newsroom, 6/3/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η AXA Ελλάδας με όραμα, ισχυρές αξίες, τεχνογνωσία και εμπειρία κάνει ένα τολμηρό βήμα, επιδιώκοντας τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, «χτίζοντας» σχέσεις πλήρους διαφάνειας και εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.

Η AXA Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα, καινοτόμα υπηρεσία Transparent Customer Feedback, μέσω της οποίας θα δημοσιεύονται ανώνυμα οι αξιολογήσεις των ασφαλισμένων που αποζημιώθηκαν, σε μια προσπάθεια της Εταιρείας να δώσει δημόσια τον λόγο στους πελάτες της, να ρίξει φως στις ανάγκες τους και να διασφαλίσει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Πρωτοπόρος στην εγχώρια αγορά του ασφαλιστικού κλάδου, η AXA είναι η 1η Εταιρεία που από την 1η Φεβρουαρίου 2018, δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της, μέσω του Transparent Customer Feedback, να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους. Μέσα από αυτό το σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, η ΑΧΑ τοποθετεί ακόμα πιο ενεργά τη διαφάνεια στο επίκεντρο της λειτουργίας της.

Η υπηρεσία ενεργοποιείται, όταν ο ασφαλισμένος ολοκληρώσει τη διαδικασία αποζημίωσής του, όπου αυτόματα λαμβάνει ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms. Στη συνέχεια, μπορεί να μοιραστεί με το ευρύ κοινό την εμπειρία του, αλλά και να τη βαθμολογήσει. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει κάποιον προβληματισμό, η ΑΧΑ επικοινωνεί μαζί του προκειμένου να συλλέξει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την περίπτωση και να βελτιώσει περαιτέρω τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες της. Στο πλαίσιο εξασφάλισης της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας, η AXA συνεργάζεται με την eKomi, εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης.

Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας της ΑΧΑ, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ερρίκος Μοάτσος δήλωσε: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη νέα υπηρεσία που λανσάρει η Εταιρεία μας. Μέσα από αυτή την καινοτόμα διαδικασία αποδεικνύουμε εμπράκτως ότι ο «Άνθρωπος» βρίσκεται στο κέντρο των ενεργειών μας, καθώς ανοίγουμε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες μας. Η διαφάνεια αποτελεί για εμάς στην ΑΧΑ κορυφαία αξία και αναγκαία συνθήκη για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι, μέσα σε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας, να διατηρήσουμε στο μέγιστο βαθμό την ικανοποίησή των πελατών μας, δίνοντάς τους τη δύναμη να ζουν καλύτερα».

Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης της ΑΧΑ εδώ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Transparent Customer Feedback
  • Ερρίκος Μοάτσος
  • υπηρεσία αξιολόγησης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η νέα εμπειρία της AXA που ανεβάζει το μέσο όρο της Ελληνικής Ασφαλιστικής αγοράς!
    Nextdeal newsroom, 1/2/2018

    Η νέα εμπειρία της AXA που ανεβάζει το μέσο όρο της Ελληνικής Ασφαλιστικής αγοράς!

  • Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αξιολογεί - Νέα καινοτόμα πρωτοβουλία από την AXA!
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 1/2/2018

    Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αξιολογεί - Νέα καινοτόμα πρωτοβουλία από την AXA!

  • Η AXA Ασφαλιστική απλοποιεί τις διαδικασίες αποζημίωσης

    Η AXA Ασφαλιστική απλοποιεί τις διαδικασίες αποζημίωσης

    Στο πλαίσιο της απλοποίησης των διαδικασιών της η AXA Ασφαλιστική προχώρησε σε νέο τρόπο πληρωμής αποζημιώσεων ζημιών αυτοκινήτων. Ειδικότερα, από την...
    Nextdeal newsroom, 27/12/2017 - 14:48 27/12/2017
  • Η AXA βραβεύεται για την υπηρεσία ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης

    Η AXA βραβεύεται για την υπηρεσία ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης

    Η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο εξ’ αποστάσεως, αποσπά ασημένια βράβευση στα Mobile Excellence Awards 2017. Βασιζόμενη στη στρατηγική της...
    Nextdeal newsroom, 22/09/2017 - 07:30 22/9/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube