Παρακαλώ να μου στείλετε διεύθυνση και τυχόν τηλέφωνο επικοινωνίας του "υπό ίδρυση σωματείου ζημιωθέντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ" διότι ανήκω σε αυτούς και θέλω να γίνω μέλος του προκειμένου να διεκδικήσω κι εγώ ο,τι μπορέσω!