Συνεργάτες και πελάτες θα βαθμολογούν την Generali

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 17-01-2018

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018 14:30

Συνεργάτες και πελάτες θα βαθμολογούν την Generali

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Στην εφαρμογή του NPS – Net Promoter Score, μιας οργανωμένης διαδικασίας καταγραφής του βαθμού ικανοποίησης των συνεργατών αλλά και των ασφαλισμένων της, με στόχο τη συνεχόμενη βελτίωση των διαδικασιών και παρεχόμενων υπηρεσιών της θα προχωρήσει το επόμενο διάστημα η Generali.

Σύμφωνα με την εταιρία, η έρευνα αποτελεί έναν ποσοτικό δείκτη, που θα βοηθήσει στην καταγραφή των υπαρχουσών αναγκών βελτίωσης ενώ τα αποτελέσματά της αναμένεται να φωτίσουν τα απαραίτητα βήματα για την περεταίρω αναμόρφωση του οργανισμού.

Από τις 16/01/2018 λοιπόν, θα ξεκινήσει μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, η αποστολή ειδικού ερωτηματολογίου, προς όλο το δίκτυο συνεργατών της Generali, τμηματικά. Το ερωτηματολόγιο του NPS, αποστέλλεται μια φορά το χρόνο, και αποτελείται από ένα σύνολο ερωτήσεων που καλύπτουν όλο το φάσμα της συνεργασίας με την εταιρία.

Η συμμετοχή στη διαδικασία του NPS είναι προαιρετική, ωστόσο η εταιρία ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή όλων των συνεργατών της καθώς οι αξιολογήσεις και παρατηρήσεις τους θα αποτελέσουν πολύτιμη πηγή πληροφόρηση και θα καθοδηγήσουν στην συνέχεια τις εστιασμένες ενέργειες του οργανισμού.

Ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά και στους πελάτες της Generali. Βάση των απαντήσεων και αξιολογήσεων τους, θα ακολουθεί τηλεφωνική επικοινωνία από ειδικά εξουσιοδοτημένα στελέχη της εταιρίας, προκειμένου να διευκρινιστούν τα σημεία εκείνα που χρήζουν βελτίωση.

   
Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου