Με συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου κυκλοφορεί το Marketing Week!

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 22-09-2017

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 14:16

Με συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου κυκλοφορεί το Marketing Week!

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Με συνέντευξη και εξώφυλλο του εκδότη-δημοσιογράφου Ευάγγελου Σπύρου κυκλοφορεί το περιοδικό Marketing Week που εκδίδεται από την εταιρεία Boussias Communications.

Ο εκδότης του Ασφαλιστικού ΝΑΙ και του NextDeal, με αφορμή την έκδοση του λευκώματος «Συλλεκτικά Ασφαλιστήρια Με Ιστορία και Καλλιτεχνική Αξία από το 19ο έως τον 20ό αιώνα», τονίζει ότι το λεύκωμα το οποίο είναι προϊόν συνεργασίας των Εκδόσεων Μίλητος και των Εκδόσεων Σπύρου, συμβάλλει στην αξία της ασφάλισης και αποδεικνύει τη στενή σχέση των ασφαλιστικών επιχειρήσεων με την οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας μας.

«Βασικά προσδοκούμε με το βιβλίο, αυτή την εποχή που ο ασφαλιστικός κλάδος είναι στο τελευταίο σκαλί, να αναδείξουμε την αξία και την έννοια της ασφάλισης και να ανεβάσουμε τον ασφαλιστικό κλάδο εκεί που είναι η θέση του, ψηλά, πρωταγωνιστής στην οικονομία. Κάποιος έπρεπε να το τολμήσει» σημειώνει χαρακτηριστικά στην συνέντευξη του ο κ. Ευάγγελος Σπύρου.

Ο κ. Σπύρου εξηγεί πως συνδέεται ο κλάδος των ασφαλίσεων με την πορεία της Εθνικής οικονομίας σημειώνοντας μάλιστα ότι ανάπτυξη χωρίς ασφάλιση δεν υπάρχει, κάτι που και ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννης Στουρνάρας τονίζει στον πρόλογο του βιβλίου γράφοντας ότι «τα συμβόλαια αυτά αφηγούνται επίσης οικονομικές συμφωνίες, μετακινήσεις για εμπορικούς λόγους, ναυλώσεις και άλλου είδους συναλλαγές, αναδεικνύοντας το επιχειρηματικό δαιμόνιο και τους ανοιχτούς ορίζοντες των ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνταν εκείνη την περίοδο».

Αναφέρεται στην βράβευση του από το Ίδρυμα Μπότση για την πολύχρονη δημοσιογραφική του διαδρομή, την πλουραλιστική αρθρογραφία του καθώς και για την μεγάλη συγγραφική, κοινωνική και πολιτιστική του δράση.

Γνωστοποιεί ότι η βράβευση του αφορούσε την έκδοση των περιοδικών Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Bancassurance & Banking, των εφημερίδων Nextdeal και «Παιδικός Σταθμός για Γονείς, καθώς και το συγγραφικό του έργο.

Ερωτηθείς για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη τονίζει ότι μία εταιρεία οφείλει και πρέπει να είναι κοινωνικά υπεύθυνη και αναφέρεται σε ποιους τομείς ΕΚΕ δραστηριοποιούνται οι εκδόσεις Σπύρου, εταιρεία στον χώρο των εκδόσεων από το 1989.

Τέλος ερωτηθείς πως δημιουργεί κάποιος σπουδαίες εκδόσεις προτάσσει την έμπνευση την δημιουργικότητα την πρωτοτυπία τη φαντασία και τη συλλογικότητα χωρίς αντιγραφές άλλων.

Το βιβλίο «Συλλεκτικά Ασφαλιστήρια Με Ιστορία και Καλλιτεχνική Αξία από το 19ο έως τον 20ό αιώνα», είναι ένα δείγμα του έργου μας (έργο 40 και πλέον ετών) και ελπίζουμε να συνεχιστεί, τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Ευάγγελος Σπύρου, εξαίροντας παράλληλα και το έργο των εκδόσεων Μπούσια.

Διαβάστε αναλυτικά την συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου στο Marketing Week (πατήστε πάνω στις σελίδες και εικόνες για μεγέθυνση):

Συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου στο Marketing Week

Συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου στο Marketing Week

Συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου στο Marketing Week

Συνέντευξη του Ευάγγελου Σπύρου στο Marketing Week

   
Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου