Δημήτρης Τσεσμετζόγλου: Ο πελάτης στον πυρήνα του DNA μας

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 17-11-2017

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017 13:25

Δημήτρης Τσεσμετζόγλου: Ο πελάτης στον πυρήνα του DNA μας

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Σ' ένα περιβάλλον εξόχως ανταγωνιστικό, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλούνται να αξιοποιήσουν τη δύναμη της καινοτομίας, να θέσουν τον πελάτη στο κέντρο του ενδιαφέροντός τους, να προσφέρουν ευελιξία και διαφοροποιημένα προϊόντα ώστε να παραμείνουν στην κορυφή, επισημαίνει ο κ. Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Matrix Brokers at Lloyd’s σε συνέντευξή του στο "Intelligent Insurer".

Ειδικότερα, ο κ. Τσεσμετζόγλου ανέφερε τα εξής:

• Η συγκέντρωση της Αγοράς είναι αναπόφευκτη, καθώς υπάρχει έντονος ανταγωνισμός και υπερπροσφορά προϊόντων (soft capacity). Όταν παρατηρείται συγκέντρωση στις Αγορές των πελατών σου, το να κάθεσαι και να ελπίζεις για το καλύτερο δεν μπορεί να σε πάει μακριά. Μόνο στον κλάδο αυτοκινήτου (λιανική ασφαλιστική) είδαμε να μεγαλώνει η συγκέντρωση σε επίπεδο διαμεσολαβητών, εξαιτίας της ενίσχυσης του ανταγωνισμού και της πτωτικής πορείας των ασφαλίστρων. Αυτή τη στιγμή, η δημιουργία νέων σχημάτων κάτω από μεγάλα δίκτυα είναι ο μοναδικός τρόπος επιβίωσης. Περιμένουμε να δούμ κάτι τέτοιο να συμβαίνει τόσο στο εταιρικό, όσο και στο αντασφαλιστικό κομμάτι της Αγοράς, και κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.

• Αντίθετα με ό,τι πιστεύουν πολλοί, οι πελάτες προτιμούν να επιλέξουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, και όχι τη χαμηλότερη δυνατή οικονομική προσφορά. Αυτό είναι απολύτως κατανοητό: οι πελάτες αναζητούν ισχυρούς συνεργάτες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα λογικό - στα πλαίσια της Αγοράς- premium για κάτι τέτοιο. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό, δεδομένου ότι στη Matrix βασική μας μέριμνα ήταν πάντοτε το πώς θα καταλάβουμε τον πελάτη, τις φιλοδοξίες του, τα κίνητρα και τους στόχους του, και στη συνέχεια πώς θα του προσφέρουμε υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται - ή και υπερβαίνουν - τις προσδοκίες του.

• Αυτή τη στιγμή έχουμε περισσότερους από 80 υπαλλήλους σε πέντε χώρες, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης. Το πρώτο εξάμηνο του 2017 είχαμε οργανική ανάπτυξη 8,3%, ενώ ειδικότερα στην προαιρετική αντασφάλιση είχαμε ανάπτυξη 16%. Σήμερα, το 40% του κύκλου εργασιών της Matrix προέρχεται από Αγορές εκτός Ελλάδας και Κύπρου, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια φιλοδοξούμε το ποσοστό αυτό να ανέβει στο 60%. Για τη Matrix, επιτυχία σημαίνει να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας διαφοροποιημένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

• Η ασφαλιστική Αγορά της Ελλάδας παραμένει ελκυστική. Υπάρχουν ακόμη καλές ευκαιρίες, όχι μόνο στις γενικές ασφαλίσεις και τους νέους κινδύνους, αλλά και στον κλάδο Ζωής. Στις παγκόσμιες Αγορές υπάρχει περίσσεια εναλλακτικών κεφαλαίων τα οποία θα μπορούσαν να διοχετευθούν σε κατάλληλες επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας εξίσου ελκυστικές αποδόσεις

• Στην Ατζέντα 2020, η Matrix εστιάζει το ενδιαφέρον της στη διατήρηση της κερδοφορίας της μέσα από τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μεγέθυνση, το άνοιγμα σε νέες δραστηριότητες και τη δημιουργία πρόσθετης αξίας, μέσα από τις συνέργιες και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Για τη Matrix, οι περιοχές από τις οποίες προσδοκούμε ανάπτυξη είναι αυτές στις οποίες έχουμε ήδη παρουσία — Τουρκία, Λονδίνο, Ανατολική Ευρώπη και Νότιος Αφρική. Παράλληλα, επενδύουμε σε νέους κλάδους δραστηριοτήτων, όπως η ναυτιλιακή ασφάλιση.

Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Matrix Brokers at Lloyd’s - Συνέντευξη στο "Intelligent Insurer"

 

 

   
Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου