8 εκατ. ευρώ αποζημίωση από την INTERAMERICAN στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδας

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 15-12-2017

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Τρίτη, 08 Αυγούστου 2017 08:26

8 εκατ. ευρώ αποζημίωση από την INTERAMERICAN στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδας

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Ανακουφιστική για τους καλλιεργητές της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδας ήταν η αποζημίωση που κατέβαλε πρόσφατα η INTERAMERICAN, ύψους 8 εκατ. ευρώ, για τη ζημιά που υπέστη από πυρκαγιά ο ασφαλισμένος συνεταιριστικός οργανισμός.

Η ζημιά στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου "Εσπερίδες", πέρυσι (31 Αυγούστου) στα Λειβάδια Άργους, ήταν εκτεταμένη, τόσο στο κτηριακό συγκρότημα όσο και στο μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού και τις αποθηκευμένες ύλες. Η INTERAMERICAN, μετά την ολοκλήρωση της εμπεριστατωμένης έρευνας, της έκθεσης πραγματογνωμοσύνης και τον έλεγχο των στοιχείων που υπέβαλε η πληγείσα εταιρεία, έκλεισε με αποτίμηση της ζημιάς την υπόθεση τον περασμένο Μάιο.

Με ανακοίνωσή της, η ΕΑΣ Αργολίδας - ΡΕΑ ευχαριστεί δημοσίως την INTERAMERICAN για τον επαγγελματισμό και το αίσθημα υψηλής ασφαλιστικής ευθύνης που επέδειξαν τα αρμόδια στελέχη της κατά τη διαχείριση της ζημιάς και τις διαπραγματεύσεις, δεδομένου ότι η αποζημίωση εξασφαλίζει σε σημαντικό βαθμό την ανακατασκευή των εγκαταστάσεων και τη συνέχεια της λειτουργίας της επιχείρησης, με επαναπρόσληψη του συνόλου, σχεδόν, του προσωπικού της. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο συνεταιριστικός οργανισμός, που ιδρύθηκε το 1938, συγκεντρώνει τη συμμετοχή 421 συνεταιριστών, με μεγάλη παραγωγή καταναλωτικών αγαθών σε χυμούς και αναψυκτικά, καθώς και βιομηχανικών ειδών -συμπυκνωμάτων εσπεριδοειδών- τα οποία διατίθενται στην εγχώρια αγορά και διεθνώς.

Από την πλευρά της, η INTERAMERICAN συνεχίζει να προτάσσει, στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής προσέγγισης των περιστατικών ζημιών, την ολοκληρωμένη και διαφανή υποστήριξη των ασφαλισμένων της, με έμφαση στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και με ιδιαίτερη ευαισθησία στην ασφαλιστική προστασία των συνεταιριστικών ενδιαφερόντων. Ενδεικτικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 η εταιρεία έχει καταβάλει 40,5 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις συμβολαίων κατά ζημιών σε 28.798 περιπτώσεις, επί συνόλου καταβεβλημένων αποζημιώσεων εξαμήνου της τάξεως των 113,8 εκατ. ευρώ και διαχείρισης 178.609 περιστατικών.

   

σχόλια

  • Claims Handling
    Claims Handling Κυριακή, 27 Αυγούστου 2017 20:23

    Με την ίδια "μεθοδολογία" αντιμετωπίζονται και οι ασφαλίσεις κατά ζημιών. Στο φυλλάδιο συνήθως περιγράφεται ένας οιονεί "φιλικός διακανονισμός" και όταν προκύψει η απαίτηση αποζημίωσης, τότε αρχίζουν οι εκπλήξεις. Ο υπάλληλος που μιλάει με τον "δύσμοιρο" πελάτη, ούτε στέλεχος είναι, ούτε ξέρει από ασφάλειες, μπορεί να είναι και call center. Απλώς αναπαράγει τα όσα του έχουν πει να λέει. Ο "Προϊστάμενος" μονίμως λείπει, ή είναι απασχολημένος. O Διαμεσολαβητής, εξαρτημένος, ελεύθερος, ή πράκτορας, είτε άφαντος είτε "..αφήστε τι λέει ο Νόμος κύριε ΧΨΩ.. ..εδώ μεταξύ μας, να σκεφτούμε πρακτικά..", απόσπασμα από πραγματική συνομιλία με ασφαλιστή. Αυτός κι αν είναι Δύσμοιρος! Πού να τολμήσει να υπερασπιστεί το δίκιο του πελάτη του, την καταγγελία της σύμβασης την έχει έτοιμη αρχειοθετημένη ο εταιρεία του, μόνο την ημερομηνία χρειάζεται να προσθέσει.

    Ο ρόλος του ειδικού στη διαχείριση απαιτήσεων αποζημίωσης για λογαριασμό του παθόντος (Claims Specialist), είτε είναι άγνωστος, είτε θεωρείται "πεταμένα λεφτά" -παρ' ό,τι η αμοιβή του συχνά αποτελεί, βάσει συμβολαίου, μέρος της αποζημίωσης! Έτσι έχουμε από την μια πλευρά την ασφαλιστική εταιρεία, είτε να μην αποζημιώνει "βάσει του άρθρου...", είτε σε περιπτώσεις μεγάλων βιομηχανικών καταστροφών, με όλο το καθ'ύλην αρμόδιο στελεχειακό της δυναμικό, και από την άλλη, τον παθόντα με κανέναν δικηγόρο, ή και με τον λογιστή, και "κάποιον γνωστό που ξέρει απ'αυτά".

    Πάντα υπάρχει ένας λόγος γιατί τα πράγματα είναι αυτά που είναι.

  • Εμμανουήλ Ζωγραφάκης
    Εμμανουήλ Ζωγραφάκης Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017 16:20

    Είναι από τις χειρότερες εταιρείες, πουλάνε ασφαλιστικά προγράμματα υγείας στους Έλληνες πολίτες όπως π.χ το medihospital υποσχόμενοι πλήρη νοσοκομειακή κάλυψη. Όταν όμως παραστεί η ανάγκη κάλυψης των εξόδων του ασφαλισμένου τότε επιτήδειοι υπάλληλοι στελέχη της εταιρείας επικαλούνται «ιστορικό ασθενούς» σημείο των συμβολαίων που εξασφαλίζει τα συμφέροντα της εταιρείας και μόνο. Μέσω αυτής της μεθόδου επικαλούνται κάποιο άρθρο των ασφαλιστικών συμβολαίων των προγραμμάτων υγείας που διαθέτουν (medihospital – medisystem) απορρίπτοντας το σύνολο των αποζημιώσεων των νοσοκομειακών εξόδων των δύσμοιρων Ελλήνων ασφαλισμένων πελατών της Interamerican.

Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου