Nextdeal newsroom, 27/4/2016 - 07:41 facebook twitter linkedin «ΑΧΑ #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές» - Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων 2016 Nextdeal newsroom, 27/4/2016 facebook twitter linkedin Η πρόσφατη μοναδική επιτυχία της AXA να καταταγεί ως #1 Best Workplace στην Ελλάδα για το 2016 καθώς και το νέο προϊόν υγείας Mediσυν 2 που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, σε συνδυασμό με τον φιλόξενο χώρο του συνεδρίου, δημιουργούσαν όλες τις προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθεί ένα εξαιρετικό συνέδριο στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες θα ήταν #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές της AXA. Το συνέδριο ξεκίνησε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της AXA, Ερρίκο Μοάτσο, να τονίζει: «Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της Εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brand name (Interbrand, Best Global Brands, 2015) παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας (Boston Consulting Group, 2016), πρώτοι ως Πράσινη ασφαλιστική στον κόσμο (Interbrand, Best Global Brands, 2014) και φυσικά, πρώτοι ως η καλύτερη Εταιρεία για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα (Best Workplaces Greece, 2016)». «Διατηρούμε ισορροπημένη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης με επίκεντρο τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων της AXA έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες στο 87%, ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών μας βρίσκεται στο 92% ενώ, πλέον, περισσότεροι από 9 στους 10 πελάτες μας (91%) δηλώνουν ικανοποιημένοι από εμάς. Στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε». Ακολούθως, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου σημείωσε ότι: «Για να επιτύχουμε τους παραγωγικούς μας στόχους και παράλληλα να αυξάνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, προχωράμε με πολύ συγκεκριμένη στρατηγική έως το 2020. Οι άξονες που θα βασιστούμε καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα που θα μας βοηθήσει να βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στους πελάτες, ενώ την ίδια ώρα ενισχύουν τον συμβουλευτικό σας ρόλο. Ανάμεσα στις βασικές μας ενέργειες είναι η ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών για συνεργάτες και πελάτες, η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τα στελέχη του αποκλειστικού μας δικτύου. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε». Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου Προσκεκλημένος στο συνέδριο ήταν ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής, Emiliano D’ Angelo, ο οποίος στη διάρκεια της παρουσίασής του έβαλε μια σφραγίδα στήριξης στο αποκλειστικό δίκτυο. Ο κ. D’ Angelo ανέφερε ότι το 49% των εργασιών του Ομίλου AXA περνάει μέσα από τους αποκλειστικούς συνεργάτες και τόνισε ότι η φυσική παρουσία των διαμεσολαβητών στην επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαίτερα σημαντική αλλά και ότι αυτή η παρουσία πρέπει να ενισχύεται με ψηφιακά Μέσα, για πιο αποτελεσματική ανάπτυξη εργασιών. Ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής, Emiliano D’ Angelo Τη σκυτάλη πήρε ο Ernesto Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίασή του, αναφέροντας ότι «μας ενδιαφέρει η συνεχής ανάπτυξη και η κερδοφορία σε όλους τους κλάδους, με αιχμή την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο. Για να έχουμε επιτυχία, θα εκμεταλλευτούμε όλα τα νέα μας προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχευση στη διακράτηση των υφιστάμενων πελατών αλλά και στις σταυροειδείς πωλήσεις. Σύμμαχοί μας καθημερινά θα είναι τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας αλλά και αυτά που πρόκειται να δημιουργήσουμε». Ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής Ernesto Di Giorgio Στη διάρκεια του Συνεδρίου, όλα τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της AXA συμμετείχαν σε πάνελ και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το 2015 καθώς και για τη στρατηγική των επόμενων ετών, τόσο για το σύνολο της Εταιρείας όσο και για το αποκλειστικό δίκτυο. Η Εκτελεστική Επιτροπή της AXA Οι σύνεδροι χαρακτήρισαν το φετινό συνέδριο της AXA ως μεστό, με σημαντικά και ξεκάθαρα μηνύματα για το παρόν και το μέλλον της Εταιρείας και δεσμεύθηκαν πως θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να συνεχίσει η AXA στην πορεία της κερδοφόρας ανάπτυξης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 23/4/2024 Συμμετοχή της Ομάδας της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στη διαδρομή των 5 χλμ του 18ου Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος»!
Nextdeal newsroom, 23/4/2024 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: «Για να μην αφήσουμε τα όνειρά μας να γίνουν στάχτη!» - Εβδομάδα Πυρασφάλειας!
Interamerican: Ολοκληρωμένα προγράμματα για την προστασία της επιχείρησής σας - Στο επίκεντρο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις! Είναι για πολλούς «η ραχοκοκαλιά της εθνικής μας οικονομίας», κι όχι άδικα. Ο λόγος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που συμβάλλουν... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 14:12 23/4/2024
Δημήτρης Τσεσμετζόγλου, Howden Hellas: «Η ασφαλιστική βιομηχανία δεν κοιτάει πια το παρελθόν για να σχεδιάσει το μέλλον»! Καθώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες γίνονται πιο συχνές και έντονες λόγω της αύξησης της παγκόσμιας θερμοκρασίας, ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 12:04 23/4/2024