Nextdeal newsroom, 8/5/2017 - 08:37 facebook twitter linkedin Μην περιμένετε να σας κλέψει τον πελάτη η «προσφορά» του ανταγωνιστή! Nextdeal newsroom, 8/5/2017 facebook twitter linkedin Ένα πρωινό βρήκα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου ένα έντυπο από ασφαλιστικό γραφείο της ευρύτερης περιοχής που διαφήμιζε χαμηλά ασφάλιστρα οχημάτων και διάφορες ελκυστικές προσφορές στον κλάδο υγείας. Αναρωτήθηκα πόσες πληροφορίες για «προσφορές» και εκπτώσεις λαμβάνουν καθημερινά οι πελάτες. Βομβαρδισμός πληροφοριών για χαμηλά ασφάλιστρα από επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες. Προσφορές στο παρμπρίζ, στα φανάρια, στην πολυκατοικία, στον κουρέα, στον εφημεριδοπώλη, ακόμα και στα καταστήματα ομορφιάς και περιποίησης νυχιών της συζύγου! Καθημερινά emails στον υπολογιστή, banners στο διαδίκτυο, διαφημίσεις στην τηλεόραση, σε εφημερίδες, ειδικές προσφορές μέσω ηλεκτρονικών εκπτωτικών κουπονιών, σε βενζινάδικα, κουπόνια εφημερίδων ακόμα και σε υπαλλήλους γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ για ασφάλιστρα οχημάτων βγαλμένα από τα παραμύθια. Από μια μεριά σε μια κοινωνία που υποφέρει οικονομικά όλες οι προωθητικές ενέργειες είναι καλοδεχούμενες και ανακουφίζουν τον πελάτη. Από την άλλη όμως ο διαμεσολαβητής που επιθυμεί να διατηρήσει το πελατολόγιο του καταβάλλει ένα διαρκή αγώνα συλλογής πληροφοριών του ανταγωνισμού προκειμένου να έχει αντίλογο σε μια πιθανή επιθυμία του πελάτη να αλλάξει προϊόν, εταιρεία ή και διαμεσολαβητή! Η όλη προσπάθεια, εκτός των άλλων έχει και ένα κόστος που πιθανόν λόγω κεκτημένης καθημερινότητας να μην γίνεται αντιληπτό. Ο πνευματικός και ψυχικός κόπος που υποβάλλεται ο διαμεσολαβητής για να διατηρήσει το πελατολόγιο του ενάντια σε όλες τις «προσφορές» αποτελεί μια εξαντλητική διαδικασία. Με τόσο στρες πως θα παλέψει το πρωί να βρει νέους πελάτες; Για να μην συζητήσουμε για την έλλειψη χρόνου. Οι πωλήσεις χρειάζονται ψυχολογία για να αποφέρουν καρπούς! Η ανανέωση των συμβολαίων είναι μια κατάλληλη στιγμή ενημέρωσης του πελάτη. Σημειώστε τα υπέρ, υπενθυμίστε τις παροχές, τους όρους, τα οφέλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενημερώστε για τυχόν προσθήκες, δώστε και εσείς «δωράκια»! Έχετε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά εργαλεία στα χέρια σας! Αξιοποιήστε τα με φαντασία και αξιοπιστία. Η σιωπή απομακρύνει τον πελάτη. Το service τον φέρνει πιο κοντά. Φίλε συνάδελφε εάν ακόμα καταφέρνεις να επιβιώνεις στον κόσμο των «προσφορών» των ασφαλιστικών προϊόντων είσαι αξιέπαινος! Και ίσως εάν καταφέρεις να διατηρήσεις την ψυχολογία και την σκέψη σου υψηλή να μην συναντήσεις τους Κύκλωπες και τον άγριο Ποσειδώνα των «προσφορών» του ανταγωνισμού στο πελατολόγιο σου... Ευχήσου να είναι μακρύς ο επαγγελματικός μας δρόμος. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 1/4/2024 Ποια είναι τα υποχρεωτικά όρια ασφάλισης για ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής;
Τι ασφαλίζει ένα συμβόλαιο αστικής ευθύνης ασφαλιστικού διαμεσολαβητή; Με αφορμή την αύξηση των ελάχιστων ορίων ασφάλισης, της επαγγελματικής ασφάλισης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, το nextdeal υπενθυμίζει. Ένα συμβόλαιο «Αστικής Ευθύνης... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/03/2024 - 08:45 28/3/2024
Τι προβλέπει η νομοθεσία για τη διατήρηση της εγγραφής των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο Ειδικό Μητρώο; Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για να διατηρήσει την εγγραφή του στο Ειδικό Μητρώο; Σύμφωνα με το νόμο 4583/2018... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/03/2024 - 08:55 26/3/2024