Προσέξτε τη φήμη της εταιρίας σας από «ανεξάρτητους και αμερόληπτους» που χρησιμοποιούν το λογότυπό σας και το μόχθο των ανθρώπων σας!

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 17-11-2017

Ευάγγελος Σπύρου

Δημοσίευση: Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2015 10:46

Προσέξτε τη φήμη της εταιρίας σας από «ανεξάρτητους και αμερόληπτους» που χρησιμοποιούν το λογότυπό σας και το μόχθο των ανθρώπων σας!

Ευάγγελος Γ. Σπύρου
   

Στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά έχουν εμφανισθεί πολλοί που στη σκιά της, με διάφορες ιδιότητες δήθεν εξειδικευμένων στο αντικείμενο, κάνουν δουλειές που κάποιους εξυπηρετούν και κάποιους βλάπτουν. Είναι αποτέλεσμα φυσιολογικό το να υπάρχει ενδιαφέρον από διάφορα επαγγέλματα που προσδοκούν όφελος από μια αγορά που είναι σε αναμονή ανάπτυξης. Ο καθένας ζητά να πάρει κάτι αλλά δεν προσφέρουν όλοι στον κλάδο. Μερικοί κάνουν και μεγάλο κακό λόγω άγνοιας κανόνων λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς όπου η φήμη του θεσμού και των εταιριών, το θετικό κλίμα και η ασφαλιστική επιστήμη είναι πρωταρχικοί παράγοντες.

Ο ρόλος της Εποπτικής Αρχής είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ αλλά και ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ στην εφαρμογή ΙΣΩΝ και ΔΙΚΑΙΩΝ κανόνων για όλους. Από 1.1.2016 η διαφάνεια και εφαρμογή της νομοθεσίας είναι ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ υπόθεση και αφορά τους πάντες. Οι δημοσιεύσεις σε οτιδήποτε αφορά τις εταιρίες και το ανθρώπινο δυναμικό θα είναι αυστηρότατες και πραγματικές.

Στο νέο περιβάλλον ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ και ο ρόλος του διαμεσολαβούντα που θα έχει αυξημένες ευθύνες ενημέρωσης και προστασίας του καταναλωτή.

Σύντομα πολλοί θα απαιτήσουν εξηγήσεις και μέσω δικαστικής οδού για τη χρησιμοποίηση του ονόματός τους σε συγκρίσεις ή αναφορές ή γενικεύσεις. Για παράδειγμα κάποιοι διαδικτυακοί διαμεσολαβητές θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις για το ποιοι είναι, ποιους εκπροσωπούν, ποιους προωθούν, ποιοι είναι οι συνεργάτες τους, ποιες οι Διευθύνσεις τους, οι προδιαγραφές, οι σχέσεις, οι μέτοχοι, η μεθοδολογία και το εάν έχουν δικαίωμα να λένε ότι είναι αντικειμενικοί με ελλιπή στοιχεία κλπ.
Δε θα μπορούν να χρησιμοποιούν γνώμες ανώνυμων αξιολογητών και να παραπλανούν το κοινό με ψευδή εικόνα που επηρεάζει ανύποπτους καταναλωτές ή και διαμεσολαβούντες.

Η τελευταία αναφορά της ασφαλιστικής αγοράς στην απόφαση ασφαλιστικής εταιρίας να πουλήσει με «κουπόνια» έφερε στο προσκήνιο και άλλα ζητήματα σχέσεων εταιρών με τον τύπο, τους διαμεσολαβούντες και εταιρίες που διαμεσολαβούν και διαπραγματεύονται με νέα τεχνολογικά εργαλεία, με call centers κ.α.

Πόσο «αθώες περιστερές» είναι κάποιοι που δεν φαίνονται αλλά χρησιμοποιούν το όνομα εταιριών που χρόνια οι άνθρωποί τους έδωσαν ιδρώτα και ζωή να το φτιάξουν; Και δεν είναι μόνο η αναφορά, αλλά και η παράλειψη – απόκρυψη ισχυρών ανταγωνιστών. Πόσο «κύριοι» είναι κάποιοι «συνταξιούχοι» που «προσαρτώνται» δήθεν ως ανεξάρτητοι σε αντίπαλες εταιρίες πουλώντας τα «μυστικά» της πρώην εταιρίας;

Για πόσο χρόνο ακόμα κάποιες παρέες – συγκοινωνούντα δοχεία θα κρατάνε την αγορά στο χαμηλότερο επίπεδο στην Ευρώπη;

Υπάρχει «αλλοίωση» σε πολλούς θεσμικούς ρόλους και έντονη μελαγχολία αναμονής για αλλαγή και πέρασμα από την ατολμία στην ανάπτυξη.

Το www.nextdeal.gr πρώτο σε επισκεψιμότητα στην ασφαλιστική αγορά μάχεται από το 2007 ως σήμερα για ένα καλύτερο αύριο προς όφελος των συνανθρώπων μας. Δώσαμε μάχες πρώτοι από όλους (υπάρχουν τα γραπτά) εναντίον του Τειρεσία ασφαλιστών. Ήμασταν βασικοί υποστηρικτές των παρατάξεων των ασφαλιστών για να μπουν στο Επιμελητήριο Αθήνας και να πρωταγωνιστήσουν με ικανό εκπρόσωπο και η συνέχεια μας δικαίωσε. Όλοι οι αξιόλογοι της ασφαλιστικής αγοράς βρήκαν βήμα περνώντας από τις σελίδες του Nextdeal. Συνεχίζουμε την προσπάθεια για να έχουν κύρος και φήμη πρόσωπα και εταιρίες στην ασφαλιστική αγορά. Η θεματολογία μας δημιουργεί θετικό κλίμα για καλό ηθικό των ανθρώπων των πωλήσεων. Δίνουμε κάθε μέρα μάχες με επιτυχίες και λάθη πολλές φορές πάνω στην πρώτη γραμμή με καλή διάθεση μέχρι να φέξει η μέρα που η ασφαλιστική αγορά θα είναι αυτή που ταιριάζει στο ρόλο της. Νιώθουμε την ανατολή να έρχεται! Δεν είστε και δεν είμαστε μόνοι σε αυτό τον αγώνα.

Η θετική στάση και παρουσία μας στο συνέδριο της Ύδρας ήταν ένα μικρό δείγμα του πώς νιώθουμε τη συμπόρευση του nextdeal.gr και των εκδόσεών μας με τον ασφαλιστικό κλάδο.

Ναι, μαζί προχωράμε εδώ και 42 χρόνια και θέλουμε να δικαιωθούν οι άνθρωποι του ασφαλιστικού χώρου που αγωνίζονται, μοχθούν και ελπίζουν.

Από 1.1.2016 έρχονται καλύτερες μέρες!

 

Ε.Σ.

   

σχόλιο

  • Κος Παύλος
    Κος Παύλος Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2015 17:55

    Κάνενα σχόλιο για τα γραφόμενα του αρθρου;;;;
    περίεργο!!!!!!

    μήπως δεν εχουν καταλάβει κάποιοι συνάδελφοι τι εστί solvency ii EEEEEE;;;;

    Πάντως ο αρθρογράφος εχει αρκετό δίκαιο περί της οργανώσεως των εταιρειών και της διαφάνειας.

    Δείτε εδώ ::https://www.nextdeal.gr/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B7/oi-asfalistikes-etaireies-lene-tschuss-kai-bye-bye-antio-sta-palaia-asfalisthria-symbolaia.html

Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου