Nextdeal newsroom, 31/3/2023 - 12:00 facebook twitter linkedin Future Insurance Leaders: «Αποστολή» της να δημιουργεί αμοιβαία αξία για πελάτες - συνεργάτες - εταιρείες λένε οι συνιδρυτές Μιχάλης Σωτηράκος, Δημήτρης Γλεντής, Γιάννης Κανάτας και Χρήστος Χρυσούλας! Nextdeal newsroom, 31/3/2023 facebook twitter linkedin Η εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Future Insurance Leaders δημιουργήθηκε από τη συνένωση κάτω από την αιγίδα ενός νομικού προσώπου, των All Safe, Promist και Protect, τον Μάρτιο του 2020, καταφέρνοντας σε αυτά τα δυόμισι-τρία χρόνια να υπερδιπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της. Αν κοιτάξετε με προσοχή και φαντασία το λογότυπό της, θα διακρίνετε με τα αρχικά του ονόματος της εταιρείας, της Future Insurance Leaders, τα F, I και L, τη φιγούρα ενός πελαργού, που συμβολίζει τη γέννηση και μεταφορικά τη δημιουργία μιας νέας ιδέας, μιας καινούργιας προσέγγισης. Αυτή τη νέα ιδέα και την καινούργια προσέγγιση στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση φιλοδοξεί να φέρει η Leaders, και το «NextDeal» φιλοξενεί τις θέσεις των συνιδρυτών της, Μιχάλη Σωτηράκου, Δημήτρη Γλεντή, Γιάννη Κανάτα και Χρήστου Χρυσούλα. Δώστε μας ορισμένες πληροφορίες για την εταιρεία σας. Πότε ιδρύθηκε, πώς λάβατε την απόφαση να συνεργαστείτε; Ποια είναι η σημερινή της εικόνα; Μιχάλης Σωτηράκος Για να συστηθείς σωστά πρέπει πρώτα να πεις το όνομά σου! Είμαστε η Future Insurance Leaders (F.I.Leaders), που για συντομία μας αποκαλούν Leaders (από τα πρώτα 4 γράμματα «F.I.Le», στα ελληνικά «Φίλε», κάποιος μπορεί να καταλάβει γιατί βρεθήκαμε μαζί). Η Leaders μας δημιουργήθηκε από τη συνένωση κάτω από την αιγίδα ενός νομικού προσώπου, των All Safe, Promist και Protect, τον Μάρτιο του κορονοϊού (2020), καταφέρνοντας σε αυτά τα δυόμισι, τρία χρόνια να υπερδιπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της. Περισσότερες λεπτομέρειες με αριθμούς δίνονται σε άλλες απαντήσεις, όμως ποτέ τα νούμερα από μόνα τους δεν λένε την αλήθεια. Πιστεύουμε ότι ουσιαστική πληροφόρηση για τη Leaders δίνεται μέσα από την «Αποστολή» της που δηλώνεται ευδιάκριτα στο site μας (F.I.Leaders): «Να καταστούμε Ηγέτες στην ανάπτυξη πολυάριθμων ικανοποιημένων Επαγγελματιών Διαμεσολαβητών με την ικανότητα να Ανα-καλύπτουν σωστά τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους δημιουργώντας αμοιβαία αξία για πελάτες -συνεργάτες - εταιρείες». Οι συνέργειες/συνεργασίες/ συνεταιρισμοί/συγχωνεύσεις, ξεκινώντας από τις ασφαλιστικές εταιρείες, αποτελούν μονόδρομο για όλους μας στην προσπάθεια ρευστοποίησης οικονομιών κλίμακας στο Top και στο Bottom line, με τις επιλογές να έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο και να κρίνονται σε βάθος χρόνου από τα αποτελέσματα και τη διατήρηση της έμπνευσης. Πώς έκλεισε το 2022 παραγωγικά και ποιοι είναι οι στόχοι για τη νέα χρονιά; Χρήστος Χρυσούλας Το 2022 ήταν μια χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία μας, καταφέραμε να μείνουμε πιστοί στο όραμα, στην αποστολή και στις αξίες μας και ταυτόχρονα να αυξήσουμε το μικτό χαρτοφυλάκιό μας κατά 11.580.000 €, με το ποσοστό αύξησης να φτάνει το εντυπωσιακό 38,56%. Τα συνολικά υπό διαχείριση ετησιοποιημένα μικτά ασφάλιστρα της εταιρείας μας ανήλθαν σε 41,5 εκατομμύρια € (όταν ξεκινήσαμε μαζί τον Μάρτιο του 2020 είχαμε λιγότερα από 20 εκατομμύρια €), με τη σύνθεση να διαμορφώνεται ως εξής: κλάδος Ζωής & Υγείας περίπου 35%, κλάδος Αυτοκίνητου κάτι περισσότερο από 45% και λοιπές Γενικές γύρω στο 20%. Κατά την άποψή μας, η μεγαλύτερη επιτυχία μας για το 2022 είναι η οικειοθελής σύμπλευση με τον οργανισμό μας 186 νέων συνεργατών, φτάνοντας τους 1.198 συνολικά, που όλοι μαζί καθημερινά ανα-καλύπτουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς μας δίνοντας λύσεις όπου και οπότε χρειαστεί. Για το 2023 στόχος μας είναι και παραμένει να αποτελέσουμε μέσα από το μοναδικό αμφίδρομο οικοσύστημά μας μια εταιρεία πρότυπο με αξίες αδιαπραγμάτευτες, συνεχίζοντας στους ιδίους ρυθμούς, τόσο σε ανάπτυξη ικανοποιημένων διαμεσολαβητών όσο και σε ανάπτυξη του συνολικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας μας, που με βάση τα πρώτα στοιχεία της χρονιάς μάς οδηγούν με ρεαλιστική αισιοδοξία σε μια συνολική παραγωγή άνω των 50.000.000 €, διατηρώντας την ίδια ποιοτική σύνθεση ανά κλάδο και κατατάσσοντάς μας πιο κοντά σε αυτό που λέει και το όνομά μας, LEADERS της ασφαλιστικής αγοράς. Πώς βλέπετε διαχρονικά το ρόλο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης; Πώς κρίνετε τη συνεργασία σας με τις ασφαλιστικές εταιρείες; Υπάρχουν προβλήματα και πού τα εντοπίζετε; Γιάννης Κανάτας Η ασφαλιστική αγορά μεταβάλλεται με πιο γρήγορους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Κάθε χρόνο γίνεται πιο ανταγωνιστική για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις και τους ασφαλιστικούς πράκτορες. Η συνεχής εκπαίδευση στα προϊόντα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, η εξειδίκευση και η εκμάθηση νέων τεχνικών πρόσκτησης πελατολογίου είναι στοιχεία απαραίτητα που θα πρέπει όλοι μας να αναπτύξουμε. Ενα μεγάλο μέρος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, που ασχολούνται κυρίως με την κάλυψη αναγκών των πελατών τους στο Αυτοκίνητο, θα πρέπει να εστιάσει άμεσα και σε άλλα προϊόντα και κυρίως να προτείνει στους πελάτες του την κάλυψη των αναγκών τους στους κλάδους Περιουσίας, Ζωής και Υγείας, Αποταμίευσης/Επένδυσης κ.λπ. Είναι βέβαιο ότι η ανάπτυξη εργασιών, μέσω Διαδικτύου θα αυξηθεί και για εμάς τους ασφαλιστικούς πράκτορες, λόγω τηςεισχώρησης της τεχνολογίας στα γραφεία μας, αλλά και της αξιοποίησης των τεχνολογικών συστημάτων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που συνεργαζόμαστε. Η συνεργασία μας με τις εταιρείες αναβαθμίζεται και γίνεται πιο ισχυρή παραγωγικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διεκδικούμε καλύτερες παροχές σε όλα τα επίπεδα για το δίκτυο συνεργατών μας. Τα τελευταία έτη διακρίνουμε, λόγω των συγχωνεύσεων, αλλά και της έντονης ανάπτυξης εργασιών στους Γενικούς Κλάδους και στον κλάδο Ζωής και Υγείας, κάποια προβλήματα έγκαιρης ανταπόκρισης και γενικότερα ένα περιβάλλον πίεσης από και προς τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις που δυσχεραίνουν κατά καιρούς την έγκαιρη και σωστή ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας. Εντοπίζουμε ότι τα προβλήματα κυρίως οφείλονται σε έλλειψη έμπειρων στελεχών ή υποστελέχωση τμημάτων, στον όγκο εργασιών, στη διαφοροποίηση πολιτικής ανάληψης εργασιών σε κλάδους που έχει αυξηθεί το ποσοστό ζημιών και στην αμεσότητα επικοινωνίας. Τι πιστεύετε για τα «ανταγωνιστικά» δίκτυα πωλήσεων (τραπεζικά, διαδικτυακά κ.λπ.); Γιάννης Κανάτας Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δικτύων - καναλιών Διαμεσολάβησης μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο. Οι πωλήσεις μέσω Internet έχουν αυξηθεί και στον ασφαλιστικό κλάδο, όπως και σε πολλούς άλλους κλάδους παροχής και εμπορίας. Τα Direct δίκτυα πωλήσεων, κυρίως στον κλάδο Αυτοκινήτου, αυξάνουν το ποσοστό συμμετοχής τους, το οποίο μπορεί να ξεπεράσει και το 20% τα επόμενα έτη, ταυτόχρονα όμως αναζητούν, ήδη, συνεργασίες με Διαμεσολαβητές. Θεωρούμε παράλληλα βέβαιο ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά θα έχει και λιγότερα Direct δίκτυα πωλήσεων, τα επόμενα έτη, διότι ο όγκος παραγωγής δεν επιτρέπει κερδοφορίες, ώστε να υπάρχουν πολυάριθμα. Τα τραπεζικά δίκτυα εκτιμούμε ότι θα αναπτύξουν με τη σειρά τους τις εργασίες τους, κυρίως σε προϊόντα επενδυτικά U/L και στους Corporate κινδύνους επιχειρήσεων. Στους κλάδους Αυτοκινήτου, Κατοικίας, Ζωής και Υγείας και σε άλλα retail προϊόντα, όπως και στις ομαδικές, εκτιμούμε ότι θα έχουν μικρότερη ανταπόκριση. Είναι βέβαιο ότι υπάρχει σημαντική εμπειρία σε δύο τουλάχιστον τραπεζικά ιδρύματα που συνεργάζονται και προωθούν προϊόντα ασφαλιστικών εταιρειών. Επιπλέον δύο τράπεζες, συνεργαζόμενες με ασφαλιστικές επιχειρήσεις, που έχουν ολοκληρώσει το στάδιο εξαγοράς και βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο, θα επιχειρήσουν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους. Πιστεύουμε όμως ακράδαντα ότι στη χώρα μας οι πωλήσεις στο μεγαλύτερο ποσοστό θα συνεχίσουν να γίνονται μέσω ανθρωποκεντρικών δικτύων και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που τα στηρίζουν. Οι πωλήσεις είναι στο δικό μας «χέρι» ή ορθότερα στον δικό μας καθημερινό τρόπο εργασίας. Η ανάπτυξη εργασιών θα επέλθει με την καθημερινή επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες για την κάλυψη όσο το δυνατό περισσότερων αναγκών τους. Αυτό προϋποθέτει να είμαστε κάθε μέρα έξω από τα γραφεία μας, εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες. Ποιο είναι το καινούργιο που φέρνετε στη Διαμεσολάβηση; Δημήτρης Γλεντής Το καινούργιο που φέρνουμε είναι ότι δεν κυνηγάμε το καινούργιο ή το διαφορετικό, αλλά το ότι βρισκόμαστε στην αναζήτηση του χρήσιμου και στη σωστή εφαρμογή/ υλοποίησή του είτε προϋπήρχε ως ιδέα είτε όχι. Τώρα, αν το χρήσιμο είναι και διαφορετικό ή νέο, καλώς να ορίσει! Τα 2 κύρια κανάλια της Διαμεσολάβησης, το Agency και το Πρακτορειακό, είχαν, το καθένα από μόνο του, αρκετά χρήσιμα/ωφέλιμα στοιχεία, όπως και πολλές παθογένειες ταυτόχρονα. Εμείς προσπαθήσαμε, με επιτυχία πιστεύουμε τουλάχιστον μέχρι σήμερα, να κρατήσουμε/αναβαθμίσουμε τα ωφέλιμα και των δύο, για παράδειγμα υψηλές προμήθειες με bonus μαζί, ταξίδια, βραβεύσεις, συνέδρια, προαιρετικό/ουσιαστικό Management, πρακτική εκπαίδευση, ελευθερία επιλογής μεταξύ όλων των εταιρειών και όλων των κλάδων, κατοχυρωμένη ιδιοκτησία του χαρτοφυλακίου του από τον συνεργάτη, με παράλληλη κατάργηση των αρνητικών, όπως την αποκλειστικότητα, την υποχρεωτικότητα, την έλλειψη συστηματοποίησης, την εξάρτηση από τις αποφάσεις μιας, οποιασδήποτε, ασφαλιστικής εταιρείας. Προσπαθούμε να βοηθήσουμε άμεσα τον συνεργάτη μας με εργαλεία και τρόπο δουλειάς να βελτιώνει: Το «κλείσιμό» του στα ραντεβού Τη μετατροπή των αιτήσεων σε παραδομένα συμβόλαια και Το cross selling του στο σύνολο των αναγκών του πελάτη Καταφέρνουμε με αυτήν την προσέγγιση, καλυτερεύοντας τους 3 αυτούς καίριους δείκτες, να πολλαπλασιάσει ο συνεργάτης μας το εισόδημά του και έμμεσα, μέσω και της καλύτερης ψυχολογίας του, να αυξήσει την ποσότητα και την ποιότητα της δραστηριότητάς του, το βασικό δηλαδή κλειδί για κάθε επιτυχία. Πώς στηρίζετε τους συνεργάτες σας; Χρήστος Χρυσούλας Γνωρίζουμε ότι η πραγματική στήριξη για τον συνεργάτη μας περιλαμβάνει έναν μακρύ κατάλογο καθημερινών αναγκών. Προτεραιότητα για το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας, που αριθμεί άνω των 50 σωστά εκπαιδευμένων εργαζομένων, στελεχώνοντας τους κλάδους Ζωής /Υγείας, Αυτοκινήτου και Λοιπών Γενικών, είναι να σταθεί διπλά στον συνεργάτη σε όλο το φάσμα των εργασιών του, με στόχο να δημιουργήσουμε τις ιδανικές συνθήκες συνεργασίας μέσα από προσεγμένες διαδικασίες και καινοτομίες. Αξίζει να αναφέρουμε μερικά χαρακτηριστικά των παροχών που απολαμβάνουν οι συνεργάτες μας, όπως το πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμά μας, αξιοποιώντας τους καλυτέρους εισηγητές, τις ανταγωνιστικές αμοιβές συνοδευόμενες από bonus και κανονισμό πωλήσεων, την πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη, καθώς και τα αποκλειστικά μας προϊόντα, τα οποία είναι μοναδικά στην αγορά μας. Αναφορά όμως θα πρέπει να γίνει και σε extra παροχές που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας, οι οποίες περιλαμβάνουν τη συμμετοχή στο ομαδικό συμβόλαιο συνεργατών, τη δυνατότητα στέγασης στους χώρους μας, τη διοργάνωση πολυπληθών ταξιδιών επιβράβευσης, όπως και τις συμφωνίες μας με τα νοσηλευτικά ιδρύματα προς όφελος των ασφαλισμένων μας. Βασική μας προτεραιότητα είναι ο συνεργάτης μας να αναπτύξει και να αξιοποιήσει συνολικά το πελατολόγιό του υποστηριζόμενος από την τεχνολογία στην καθημερινότητά του. Θεωρούμε ότι η τεχνολογία μπορεί να γίνει εχθρός μόνο όταν δεν είσαι φίλος της και για αυτό μπορούμε και συνδυάζουμε τις παραδοσιακές μεθόδους προσέγγισης με τεχνολογικές καινοτομίες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο μοντέλο λειτουργίας για τον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που αναγνωρίζει τις προκλήσεις και προχωράει στο μέλλον με σιγουριά και αισιοδοξία. Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Μιχάλης Σωτηράκος Για το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή μπορώ με ευκολία να απαντήσω μονολεκτικά ότι πιστεύω πως πρόκειται να είναι λαμπρό, μοναδικό, υπέροχο. Το θέμα είναι το «γιατί» ή μάλλον καλύτερα το «πώς». Είναι απαραίτητο να ανταποκριθούμε σε αυτό που ζητάει ο πελάτης και στο οποίο κανένα άλλο ανταγωνιστικό κανάλι δεν μπορεί να αντεπεξέλθει, δηλαδή στο «Βοήθησέ με να το κάνω μόνος μου». Για να το καταφέρουμε πρέπει πριν από οτιδήποτε άλλο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη, η οποία είναι, γενικότερα, η βάση για οτιδήποτε κάνουμε ως πολιτισμένοι άνθρωποι. Οι άνθρωποι τείνουν να σε εμπιστευτούν όταν: Πιστεύουν ότι αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό σου εαυτό, ότι είσαι δηλαδή αυθεντικός, που αποδεικνύεται και από τη συνέπεια μεταξύ λόγων και πράξεων. Έχουν πίστη στις ικανότητες και στην κρίση σου, διαθέτεις δηλαδή λογική και τεχνογνωσία. Και Αισθάνονται ότι ενδιαφέρεσαι για εκείνους, ότι έχεις δηλαδή ενσυναίσθηση, μπαίνεις στη θέση τους και βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια τους. Σε τουλάχιστον ένα από τα τρία ο καθένας μας είναι πιο αδύναμος και χρειάζεται να το βρει και να το δουλέψει συστηματικά γιατί ο πελάτης κάποια στιγμή θα το αντιληφθεί και η εμπιστοσύνη θα διαρραγεί. Κατακτώντας την εμπιστοσύνη τους, ακρογωνιαίος λίθος της ηγεσίας, τόσο πιο εφικτό γίνεται να εξασκήσεις την ηγεσία με ενδυνάμωση, που δημιουργεί τις συνθήκες, να συνειδητοποιήσουν οι πελάτες μας τη δική τους δύναμη, τις ικανότητές τους αλλά και τις ευθύνες τους. Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους, σου δίνεται η δυνατότητα πρακτικά να γίνεις ο άνθρωπος/επαγγελματίας που ακολουθούν σε όλες τους τις ασφαλιστικές ανάγκες, να αποτελέσεις τον φυσικό τους ηγέτη σε αυτά τα θέματα. Προκειμένου να διατηρηθείς ως ηγέτης των πελατών σου, ο Αριστοτέλης έχει δώσει την απάντηση για τον τρόπο πολύ πριν από εμάς. Επιβάλλεται να διαθέτεις: Σθένος, την ικανότητα να μένεις ανεπηρέαστος από εμπόδια /αντιξοότητες. Δικαιοσύνη, σου δίνει πρόσβαση στη μεγαλοψυχία, στη γενναιοδωρία, στο σεβασμό, στην ευγένεια, στην ειλικρίνεια. Εγκράτεια, που σημαίνει αυτοέλεγχος, αυτοκυριαρχία στη γλώσσα, στο θυμό και στη φιλοδοξία, Και τελικά φρόνηση, να μπορείς να αποφασίζεις με τον κάθε πελάτη για το «καλό» του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνθήκες και τη χρονική συγκυρία αξιοποιώντας την εμπειρία σου. Μια επισήμανση, σημαντική πιστεύω, για εμάς ως εταιρείες Διαμεσολάβησης: Ό,τι ακριβώς κάνει ο Διαμεσολαβητής προς τον πελάτη του για να απολαύσει την εμπιστοσύνη του και να τον δει/ διατηρήσει ως οδηγό/σύμβουλό του, το ίδιο είναι απαραίτητο να πετύχουμε οι εταιρείες Διαμεσολάβησης προς τον Διαμεσολαβητή, ξεκινώντας από την εξεύρεση των δικών του αναγκών (έχουμε δημιουργήσει ως Leaders ένα σχετικό εργαλείο Ανάλυσης και Κάλυψης Αναγκών Συνεργάτη). Τελευταία λέξη, ένα μικρό «μυστικό» προς όλους γνωστό σε όλους˙ για να σε εμπιστευτούν οι άλλοι πρέπει πρώτα να εμπιστευτείς τον εαυτό σου: «Ένα πουλί που κάθεται σε ένα δέντρο ποτέ δεν φοβάται ότι το κλαδί μπορεί να σπάσει. Η εμπιστοσύνη του δεν είναι στο κλαδί αλλά στα φτερά του». Ποιος είναι ο Μιχάλης Σωτηράκος Από το 2020, ο Μιχάλης Σωτηράκος είναι ο Managing Partner και συνιδρυτής της Future Insurance Leaders. Αφού επέστρεψε από το MBA του με εξειδίκευση στα Χρηματοοικονομικά στο Nottingham, εισήλθε στον ασφαλιστικό κλάδο ως ασφαλιστικός σύμβουλος στην NN το 1992. Για 20 χρόνια υπηρέτησε σε ανώτατες διευθυντικές θέσεις, όπως αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και CSO σε Allianz, Εθνική, Generali, NN, έχοντας την ευθύνη όλων των καναλιών διανομής, καθώς και διαφόρων Διευθύνσεων. Ποιος είναι ο Δημήτρης Γλεντής Ο Δημήτρης Γλεντής ξεκίνησε την καριέρα του στον ασφαλιστικό κλάδο το 2004 ως TPL & Special Risks Claims Adjuster. Από το 2009 δραστηριοποιείται ως ασφαλιστικός σύμβουλος και συντονιστής αρχικά σε αποκλειστικό δίκτυο και από το 2014 στην ελεύθερη Διαμεσολάβηση. Το 2019 σύστησε την Protect, ενώ από το 2020 είναι ένας εκ των συνιδρυτών της Future Insurance Leaders. Ποιος είναι ο Γιάννης Κανάτας Ο Γιάννης Κανάτας ξεκίνησε την καριέρα του στον ασφαλιστικό κλάδο το 1989 ως ασφαλιστικός σύμβουλος και συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων. Ασχολήθηκε ενεργά με την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων ζωής & υγείας, καθώς και το συντονισμό ομάδας συνεργατών. Το 2004 επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη δικτύου συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, δραστηριότητα που διατηρεί έως και σήμερα. Tο 2009 σύστησε την Promist A.E., ενώ από το 2020 είναι ένας εκ των συνιδρυτών της Future Insurance Leaders. Ποιος είναι ο Χρήστος Χρυσούλας Ο Χρήστος Χρυσούλας εισήλθε στον ασφαλιστικό κλάδο το 2004 ως ασφαλιστικός σύμβουλος. Το 2013, ως συνιδρυτής την allsafe, από το ρόλο του εμπορικού διευθυντή επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, δραστηριότητα που διατηρεί έως και σήμερα. Είναι ένας εκ των μέτοχων της Future Insurance Leaders, έχοντας υπό την εποπτεία του την Εμπορική Διεύθυνση. Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal - Τεύχος 515: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικές: Έκρηξη παραγωγής στα ασφαλιστικά επενδυτικά προϊόντα! Εκτίναξη της παραγωγής ασφαλίστρων των προϊόντων ζωής συνδεδεμένων με επενδύσεις σημειώθηκε τον Απρίλιο, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΑΕΕ. Αυτό... Nextdeal newsroom, 06/06/2023 - 14:00 6/6/2023
PwC: Ξεκινά η λειτουργία του νέου, διεθνούς Κέντρου για Θετικό Επιχειρείν απέναντι στη Φύση! To 55% του παγκόσμιου ΑΕΠ, που ισοδυναμεί με 58 τρισ. δολάρια, είναι εκτεθειμένο σε σημαντικούς κινδύνους που σχετίζονται με τη... Nextdeal newsroom, 06/06/2023 - 13:15 6/6/2023