Mapfre Asistencia: Σε υψηλά επίπεδα ο δείκτης ικανοποίησης πελατών

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 26-07-2017

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Παρασκευή, 14 Ιουλίου 2017 15:56

Mapfre Asistencia: Σε υψηλά επίπεδα ο δείκτης ικανοποίησης πελατών

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Στο τρίτο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» συμμετείχε η Mapfre Asistencia SA.,που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Το συνέδριο επικεντρώθηκε σε πρακτικές εξυπηρέτησης από διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του.

Ο κ. Γιάννης Αθανασίου, γενικός διευθυντής της Mapfre Asistencia SA Ελλάδος και προσκεκλημένος ομιλητής στην εκδήλωση, μοιράστηκε με το κοινό τη σημασία και τις ιδιαιτερότητες της παροχής υπηρεσιών Βοηθείας. Πιο συγκεκριμένα, ανέλυσε τις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από τη σκοπιά του παρόχου, του εταιρικού πελάτη (ασφαλιστική εταιρεία) και του τελικού πελάτη που εμπλέκεται σε μία δυσάρεστη κατάσταση και απαιτεί άμεση λύση. Παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία ανέπτυξε και εφάρμοσε επιτυχώς νέες πρακτικές στον κλάδο παροχής βοήθειας, με τη συνδρομή της τεχνολογίας και τη διαρκή κατάρτιση του προσωπικού της. Κάνοντας σύντομη αναφορά στις παλιές διαδικασίες εξυπηρέτησης και αναλύοντας τη μετάβαση της Mapfre Asistencia από το 2008 μέχρι σήμερα, ο κ. Αθανασίου τεκμηρίωσε την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, με δείκτη ικανοποίησης πελατών που ξεπερνάει το 86%.

Στο πλαίσιο της αξιολόγησης των ομιλιών, που πραγματοποιήθηκε στο τέλος της εκδήλωσης, ο κ. Αθανασίου, όπως τονίζεται, δέχθηκε πολύ θετικά σχόλια αναφορικά με τη συμμετοχή της Mapfre Asistencia.

Η Mapfre Asistencia στην Ελλάδα

Η Mapfre Asistencia εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 1994 με τη ίδρυση της Eurosos Assistance,ενώ το 1997 ιδρύθηκε και το ασφαλιστικό υποκατάστημα Mapfre Asistencia Athens Branch με δραστηριότητα στην ασφάλιση και στην αντασφάλιση.

Το Ελληνικό business unit παρέχει ασφάλιση και παροχή βοηθείας για το αυτοκίνητο, την κατοικία, την υγεία και το ταξίδι σε περισσότερους από 1.800.000 δικαιούχους, με το χαρτοφυλάκιο του αυτοκινήτου να αγγίζει το 1.5 εκ.

Να σημειωθεί ότι το 2013 Mapfre Asistencia έγινε η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην Ελληνική αγορά τη χρήση Tablets PCs στη διαδικασία παροχής βοήθειας σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα, προσφέροντας σημαντικότατα οφέλη τόσο στον ασφαλισμένο, όσο και στην ασφαλιστική του εταιρεία, γεγονός που άλλαξε οριστικά το τοπίο στον Κλάδο Βοηθείας.Η εταιρεία -που κατέχει την 1η θέση στην Ελληνική αγορά παροχής Βοηθείας- αναπτύσσει προϊόντα και συνεργασίες Β2Β με ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ δραστηριοποιείται και στη λιανική αγορά.

Η Mapfre warranty,ο κλάδος εγγύησης της Mapfre Asistencia, έχει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στα προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που απολαμβάνουν χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχει αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα εγγύησης για επίσημες αντιπροσωπείες κατασκευαστών.

 

Από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 166, Μάιος - Ιούνιος 2017

   
Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου