Agency της MetLife: Αύξηση 20,6% των νέων πωλήσεων και 10% του συνολικού κύκλου εργασιών, το α' τρίμηνο

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη περιήγηση των επισκεπτών στις σελίδες μας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

RSS
Αθήνα, 23-11-2017

Ιδιωτική Ασφάλιση

Δημοσίευση: Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017 08:26

Agency της MetLife: Αύξηση 20,6% των νέων πωλήσεων και 10% του συνολικού κύκλου εργασιών, το α' τρίμηνο

Nextdeal newsroom

Γράφει:

   

Συνεχίζοντας τη θετική πορεία της 4ετίας 2012-2016, με αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 54%, το Agency της MetLife ξεκινά δυναμικά και το πρώτο τρίμηνο του 2017.

 

Παρά το γεγονός ότι η ασφαλιστική αγορά δοκιμάζεται καθημερινά στις σημερινές συνθήκες οικονομικής αβεβαιότητας και αστάθειας, η MetLife αποδεικνύει ότι η παγκόσμια θέση και τεχνογνωσία της εταιρείας, καθώς και η σωστή προετοιμασία και στελέχωση αποτελούν ισχυρά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, το Agency καταγράφει αύξηση άνω του 10% του συνολικού κύκλου εργασιών, έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016 και αύξηση 20,6% σε επίπεδο νέων πωλήσεων για την ίδια περίοδο.

Βελτίωση καταγράφεται κυρίως στις παροχές Ζωής, Ατυχημάτων και Υγείας, αλλά και στην κατεύθυνση των προγραμμάτων Ομαδικών Ασφαλειών, τα οποία παρουσιάζουν αύξηση 39%, καταδεικνύοντας την έντονη ανάγκη των εργαζόμενων για αναζήτηση νέων, συμπληρωματικών ή εναλλακτικών, μορφών κάλυψης εκτός του κρατικού συστήματος κοινωνικής ασφάλισης και περίθαλψης.

Ο επικεφαλής Face2Face Distribution της MetLife, Γιώργος Ζερβουδάκης (φωτογραφία), δήλωσε σχετικά:
«Η κρίση διαμορφώνει μία νέα ασφαλιστική πραγματικότητα. Γεννά Ευκαιρίες. Και στο Agency της MetLife βρισκόμαστε στο σωστό μέρος, έχουμε τα σωστά εργαλεία, είμαστε έτοιμοι, πρόθυμοι και ικανοί και τις αξιοποιούμε.
Στο ίδιο μοτίβο λοιπόν σας καλώ να συνεχίσουμε. Με την ίδια ένταση, το ίδιο πάθος, και αγάπη για την ασφαλιστική ιδέα!»

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη στρατηγική στόχευση της MetLife σε ένα πελατοκεντρικό και ανθρωποκεντρικό μοντέλο που βασίζεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας, στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, καθώς και στην ανάπτυξη του σημαντικότερου παράγοντα που είναι οι άνθρωποι της.

   
Σχολίασε το 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Σχετικά Άρθρα

Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου